Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.648
- Like
- 30.683
- Πόντοι
- 6.256
με ξενα αρχιδια πρωταθλημα δεν παιρνεις μπουμπη
πας στην τουμπα χεσμενος 2 χρονια τωρα
οσο κανει ο τσιμικας κανω ολοκληρος εγω
φυτρωσε επιτελους αρχιδια, κοψε τα κλαματα σαν τη πουτανα και τραβα να παρεις το πρωταθλημα στην τουμπα μονος σου
σημερα σου εδειξε ο πουγγουρας πως γινεται
Αστο εισαι τελειως μαλακας ή κανεις τον μαλακα...οτι και να παω στη Τρουμπα δεν υπαρχει περιπτωση να παρω πρωταθλημα με ομαδες αγορασμενες απο τον Ρωσσο που στηνουν πουλμαν οταν παιζουν με εμας και ανοιγουν τα ποδια στον ΠΑΟΚ,με βαρ που ακυρωνει συνεχως τα γκολ που βαζουμε για ψυλλου πηδημα και γυρναει τις φασεις μεχρι 2 λεπτα πισω,αθλητικους δικαστες που καλουν μονο τους δικους μας μαλακες οποτε λενε παπαριες και κανουν τους μαλακες για το μυγοχεσμα μπασταρδο του Σαμπιντι κτλ....
Αντι να εισαι μεσα στα νευρα που σου κοψανε 2 βαθμους με πουστια και ενω εισαι για υποβιβασμο μου κανεις υποδειξεις πως να παρω πρωταθλημα...μεινε εσυ κατηγορια μαλακα και ασε εμας.



