ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.758
- Like
- 57.673
- Πόντοι
- 12.756
ε για αυτό σου λέω ότι είναι γαμημενοι όλοι τους αν το είχαμε κερδίσει εμείς και κερδαγαμε θα είχαν βγάλει έκτακτες εκπομπές ....και τώρα τίποτα γαργαρα...Οχι ρε αδερφε γιατι οι γαμημενοι ειχαν φαγωθει τοσα χρονια με εμας και τη παραγκα μας και τωρα καθονται και τους γαμανε τα Ρωσσικα Χομπιτ με καθε ευκαιρια και δεν βγαζουν κιχ....που ολα τα παιχνιδια στη Τρουμπα τελειωνουν μονο αμα δεν χανει ο Μπαοκ και εμας χθες που σε ολο το 2ο ημιχρονο το παραρτημα εκανε καθυστερηση στη καθυστερηση κρατησε μονο 5 λεπτα.
