Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 79 άτομα (0 μέλη και 79 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Πεταξαμε ενα ολοκληρο ημιχρονο στα σκουπιδια γιατι επαιζε το πουλακι του ο Σουντανι και δεν βγαλαμε ουτε μια φαση απο τη πλευρα του...η εναλλακτικη ελπιζω να μην ειναι ο Μασουρας στο 2ο ημιχρονο.
ναι σήμερα δε βλέπεται..για να δουμε στο 2.
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Πεταξαμε ενα ολοκληρο ημιχρονο στα σκουπιδια γιατι επαιζε το πουλακι του ο Σουντανι και δεν βγαλαμε ουτε μια φαση απο τη πλευρα του...η εναλλακτικη ελπιζω να μην ειναι ο Μασουρας στο 2ο ημιχρονο.

Ποιον άλλον έχει,τον Αζάρ;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Ρε γαμημενοι γαμω το σπίτι σας καρατιες και τίποτα. :tickedoff:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Η ΧΙΠΕ ΡΕ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ  :takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Προλαβαίνει να ξανά κάνει ντου ο Τσουκαλάς!
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Η ΧΙΠΕ ΡΕ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ  :takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:

ντου στον παγκο, φτυσιες, μπουκαλια κτλ....και το μονο που καταφεραν ειναι να ξεκωλιαστουν για αλλη μια φορα στον ερασιτεχνη...τραγικο λαθος που τα βαζελια αποφασισαν να ξαναανεβασουν τα τμηματα στους στην α εθνικη..το σερι θα φτασει γυρω στις 100 σερι νικες ετσι οπως παει... :takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:

υγ: παντως φετος θα εχουμε πολλα ντου απο τα βαζελια γιατι ξερουν οτι σε οποιο αθλημα και να κατεβουν, η πουτσα θα παει συννεφο...νικη δεν προκειται να δουν....χασανε και το μπασκετ που ειχανε σιγουρη νικη με τα κορακια, οποτε η αγαμια τους θα χτυπησει κοκκινο φετος... :2funny:
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
ντου στον παγκο, φτυσιες, μπουκαλια κτλ....και το μονο που καταφεραν ειναι να ξεκωλιαστουν για αλλη μια φορα στον ερασιτεχνη...τραγικο λαθος που τα βαζελια αποφασισαν να ξαναανεβασουν τα τμηματα στους στην α εθνικη..το σερι θα φτασει γυρω στις 100 σερι νικες ετσι οπως παει... :takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:

υγ: παντως φετος θα εχουμε πολλα ντου απο τα βαζελια γιατι ξερουν οτι σε οποιο αθλημα και να κατεβουν, η πουτσα θα παει συννεφο...νικη δεν προκειται να δουν....χασανε και το μπασκετ που ειχανε σιγουρη νικη με τα κορακια, οποτε η αγαμια τους θα χτυπησει κοκκινο φετος... :2funny:

Πάντως αύριο μαζί θα πανηγυρίζετε αν βάλει κανα γκολ ο Μακέντα
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
για 3η θεση εχω πει εγω
τα λουκετα τα εχει βγαλει ο τρουμπακας απο τη στομαχα του

τοσο στην εχουμε ανοιξει την κωλοτρυπιδα :fuck2:
2743851.jpg
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ντου στον παγκο, φτυσιες, μπουκαλια κτλ....και το μονο που καταφεραν ειναι να ξεκωλιαστουν για αλλη μια φορα στον ερασιτεχνη...τραγικο λαθος που τα βαζελια αποφασισαν να ξαναανεβασουν τα τμηματα στους στην α εθνικη..το σερι θα φτασει γυρω στις 100 σερι νικες ετσι οπως παει... :takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:

υγ: παντως φετος θα εχουμε πολλα ντου απο τα βαζελια γιατι ξερουν οτι σε οποιο αθλημα και να κατεβουν, η πουτσα θα παει συννεφο...νικη δεν προκειται να δουν....χασανε και το μπασκετ που ειχανε σιγουρη νικη με τα κορακια, οποτε η αγαμια τους θα χτυπησει κοκκινο φετος... :2funny:
τακη γιατι μπουκαρες μεσα ρε;

URL]]
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
τακη γιατι μπουκαρες μεσα ρε;

https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5631389.ece/ALTERNATES/w460mobile/7.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

ηταν το χαπενινγκ της εναρξης....πως στο τσουλου κουνανε σεντονι, στην ξανθη κουνησαμε τα αρχιδια του τακαρου  :headbang3:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ηταν το χαπενινγκ της εναρξης....πως στο τσουλου κουνανε σεντονι, στην ξανθη κουνησαμε τα αρχιδια του τακαρου  :rockon:
ο συμπαθης ρομα με την ερυθρολευκη φανελα τιναξε τα μπαλμπουνια του τακη στη σεντρα;
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
ηταν το χαπενινγκ της εναρξης....πως στο τσουλου κουνανε σεντονι, στην ξανθη κουνησαμε τα αρχιδια του τακαρου  :rockon:

Tάκη στα καλύτερα σου είσαι από ότι βλέπω.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
ηταν το χαπενινγκ της εναρξης....πως στο τσουλου κουνανε σεντονι, στην ξανθη κουνησαμε τα αρχιδια του τακαρου  :rockon:

Ρε γαμημενε μας γκαντεμιασες και καναμε γκελα...μην ξαναμπεις μεσα παλιοπερουκα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom