Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (0 μέλη και 49 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Παραμένει ίδια η ''αγάπη'' σου για τον Σφαιρό ακόμη? :grin:

Κοιτα με τον Σφαιροπουλο ειχα θεμα γιατι το κοουτσαρισμα ηταν για τον πεουλα...επειδη γουσταρω Σπυριαρα και βλεπω πολυ Ευρωλιγκα με τη Μακαμπι κανει πολυ καλη δουλεια.Δεν ξερω αν εχει επιλεξει αυτος τους ξενους ή υπαρχει καποιος τεχνικος διευθυντης που ασχολειται με αυτα αλλα η συγκεκριμενη ομαδα ειναι πολυ καλα δουλεμενη προπονητικα...
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
Κοιτα με τον Σφαιροπουλο ειχα θεμα γιατι το κοουτσαρισμα ηταν για τον πεουλα...επειδη γουσταρω Σπυριαρα και βλεπω πολυ Ευρωλιγκα με τη Μακαμπι κανει πολυ καλη δουλεια.Δεν ξερω αν εχει επιλεξει αυτος τους ξενους ή υπαρχει καποιος τεχνικος διευθυντης που ασχολειται με αυτα αλλα η συγκεκριμενη ομαδα ειναι πολυ καλα δουλεμενη προπονητικα...

Γνώμη μου,επειδή και εγώ γουστάρω Σπυριάρα αρκετά,σε μια ομάδα όλοι έχουν την συμβολή τους,οπότε δεν είναι μόνο θέμα τεχνικού διευθυντή.

Δεν θέλω να φανταστώ πόσα χρώματα άλλαξες,όταν για την θέση του Μπλάτ είχαν ακούστει κάτι απίθανα(με την κακή έννοια) ονόματα όπως Γιαννάκης,Πιανιτζάνι,Πλάθα κλπ.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Γνώμη μου,επειδή και εγώ γουστάρω Σπυριάρα αρκετά,σε μια ομάδα όλοι έχουν την συμβολή τους,οπότε δεν είναι μόνο θέμα τεχνικού διευθυντή.

Δεν θέλω να φανταστώ πόσα χρώματα άλλαξες,όταν για την θέση του Μπλάτ είχαν ακούστει κάτι απίθανα(με την κακή έννοια) ονόματα όπως Γιαννάκης,Πιανιτζάνι,Πλάθα κλπ.

Τυπε το προβλημα της ομαδας πλεον δεν ειναι ποιος θα ειναι προπονητης ή ποιοι παιχτες θα ερθουν...το προβλημα ειναι καθαρα διοικητικο.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
Τυπε το προβλημα της ομαδας πλεον δεν ειναι ποιος θα ειναι προπονητης ή ποιοι παιχτες θα ερθουν...το προβλημα ειναι καθαρα διοικητικο.

Πρώτοι υπεύθυνοι τα αδέρφια,δυστυχώς
Και δεν ξέρουμε τι φερνει η επόμενη μέρα για το τμήμα έτσι όπως τα εκαναν.
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Τυπε το προβλημα της ομαδας πλεον δεν ειναι ποιος θα ειναι προπονητης ή ποιοι παιχτες θα ερθουν...το προβλημα ειναι καθαρα διοικητικο.

τυπε θα την παραδωσουν σε μεγαλυτερο χαλι απο αυτο που την παρελαβαν
θυμηθειτε το
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Xειρότερα κι από εποχαί Κορυδαλλού στα τελευταία του Σωκράτη?

ε ναι
φιλε ο σωκρατες περασε παραγοντας ασχετα που οντως την παρατησε την ομαδα στο τελος και βεβαια το χρεωνεται.
αυτα τα 2 ειναι χαιβανια απο τα λιγα που κανουν κατι πρεζακια τυπου τρακη
να φανταζουν παραγοντες.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
ε ναι
φιλε ο σωκρατες περασε παραγοντας ασχετα που οντως την παρατησε την ομαδα στο τελος και βεβαια το χρεωνεται.
αυτα τα 2 ειναι χαιβανια απο τα λιγα που κανουν κατι πρεζακια τυπου τρακη
να φανταζουν παραγοντες.

Μήπως το ''μέχρι τέλους'' μας έκαψε?
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Μήπως το ''μέχρι τέλους'' μας έκαψε?

η αποψη μου ειναι οτι δεν ειχαν σκοπο να ασχοληθουν σοβαρα πλεον με την ομαδα,
δλδ να χωσουν χρημα και βρηκαν την χρυση ευκαιρια να ''κρυφτουν''
επικοινωνιακα πισω απο κατι προφανες, το ''μεχρι τελους'' (που ο κοσμος στην τελικη το θελε απο χρονια).
μακαρι να βρεθει το διαδοχο σχημα.
που ειναι τωρα ο χοντρος, ο θεματοφυλακας του ολυμπιακου, να χωσει κανα ψιλο βοηθειας στουε μπατηριδες? :grin: :grin:
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
η αποψη μου ειναι οτι δεν ειχαν σκοπο να ασχοληθουν σοβαρα πλεον με την ομαδα,
δλδ να χωσουν χρημα και βρηκαν την χρυση ευκαιρια να ''κρυφτουν''
επικοινωνιακα πισω απο κατι προφανες, το ''μεχρι τελους'' (που ο κοσμος στην τελικη το θελε απο χρονια).
μακαρι να βρεθει το διαδοχο σχημα.
που ειναι τωρα ο χοντρος, ο θεματοφυλακας του ολυμπιακου, να χωσει κανα ψιλο βοηθειας στουε μπατηριδες? :grin: :grin:

Σιγά μην ασχοληθεί.Το ευρωπαϊκό μπάσκετ δεν έχει έσοδα.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Υπάρχει πάντα η χρυσή εφεδρεία, τύποι. :grin:

 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Υπάρχει πάντα η χρυσή εφεδρεία, τύποι. :grin:

εδω χρειαζονται δραστικες λυσεις

URL]]
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
τυπε θα την παραδωσουν σε μεγαλυτερο χαλι απο αυτο που την παρελαβαν
θυμηθειτε το

Τυπε αν τους φαει η πουτανα του γερομπαμπαλη μπαμπα τους τη περιουσια πολυ φοβαμαι οτι θα γινει ακριβως αυτο....
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
τα ειχαν πει και κατι αλλα κοριτσια αυτα που λετε...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
εδω παιξουμε με το παραρτημα το βραδυ και εσεις ασχολειστε με το μπασκετ????!!!! :S
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
θα γραφτεις φιλαθλος του θρυλου ρε γεροπαραλυμενε?

αντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Το γινεται με κανάλι προέδρου μάθαμε τι ριαλιτι θα βγάλει?
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
αντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!

Όταν πάρει την κληρονομιά :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom