You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
diopos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 640
- Κριτικές
- 14
- Like
- 826
- Πόντοι
- 376
Οι Παναθηναϊκοί, οι Αεκτζήδες, οι Παοκτζήδες,
χρησιμοποιούν ένα ατράνταχτο επιχείρημα που σφύζει λογικής..:
«Τα πρωταθλήματά σου από το ’97 και εντεύθεν
είναιτα κλοπιμαία που τοποθέτησαν στην τροπαιοθήκη σου
η “Παράγκα” και η “Εγκληματική Οργάνωση” (μετέπειτα “Συμμορία”).
Αν ήσουν αληθινός πρωταθλητής,
θα είχες κάνει αξιόλογες πορείες στην Ευρώπη...».
Οι τσουγμένοι βάζελοι και οι υποτακτικοί τους (δικέφαλες κότες βορρά και νότου) διαχρονικά ήταν μάστορες στην προπαγάνδα.
Είναι οι ίδιοι που όταν τους πεις, πως γίνεται στο μπάσκετ να τρώς σκούπα κάθε χρόνο από όταν ανέλαβε ο πρεζάκιας, ο Θρύλος μας να έχει 2 κούπες και άλλους 2 τελικούς και να έχει τα μισά πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα, σου μιλάνε για pick u roll
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
Καταλαβες τι εγραψα;
Το VAR που πηραμε στην Ελλαδα ειναι φτηνιαρικο με περιορισμενες δυνατοτητες, γιατι τα τσεπωσε ο κατσαπλιας ο Παπας.
Τι δουλεια εχει το VAR που ητανε στο Καραϊσκακη με τον αγωνα του Αγιαξ:
Εσυ καταλαβες τι εγραψα;Η ΝΟΒΑ στα ελληνικα παιχνιδια δειχνει μια χαρα τις εικονες απο το VAR με γραμμες και τα παντα...απο τη Κοσμοτε ελεγαν οτι δεν τους επιτρεπει η ΟΥΕΦΑ να δειχνουν στα παιχνιδια του Τσουλου εικονες απο το VAR αλλα σημερα με τον Αγιαξ μια χαρα δειξανε.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
Πιασανε το πρωτο πρεζονι...απολαυστε τι βρηκανε σπιτι του.
"Μπουμπούκι" ο τύπος.Πιασανε το πρωτο πρεζονι...απολαυστε τι βρηκανε σπιτι του.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
δεν νομιζω οτι η ουεφα εχει "διαφορετικα"βαρ σε αγωνες τσουλου
Παμε να το εξηγησω πιο αναλυτικα μπας και το καταλαβετε....η ΟΥΕΦΑ χρησιμοποιει το υπαρχον VAR που βρισκεται στο γηπεδο της καθε γηπεδουχου.Το VAR που υπαρχει στην Ελλαδα στις μεταδοσεις της NOVA μια χαρα δειχνει και γραμμες και το στιγμιοτυπο βαση του οποιου πηρε την αποφαση ο διαιτητης.
Χθες λοιπον στην επιμαχη φαση δεν ειδαμε ποτε εικονα απο το VAR...η επισημη δικαιολογια της Κοσμοτε ηταν οτι δεν τους επιτρεπει η ΟΥΕΦΑ να δειχνουν τα στιγμιοτυπα απο το VAR.
Σημερα ομως στον αγωνα με τον Αγιαξ ακυρωθηκε γκολ του Αγιαξ ως οφσαιντ και δειξανε το στιγμιοτυτπο του VAR....
Αρα ειτε λεει παπαριες η Κοσμοτε ειτε σημερα αλλαξε γνωμη η ΟΥΕΦΑ...
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
το ιδιο καταλαβα ρε ...μην μαλωνειςΠαμε να το εξηγησω πιο αναλυτικα μπας και το καταλαβετε....η ΟΥΕΦΑ χρησιμοποιει το υπαρχον VAR που βρισκεται στο γηπεδο της καθε γηπεδουχου.Το VAR που υπαρχει στην Ελλαδα στις μεταδοσεις της NOVA μια χαρα δειχνει και γραμμες και το στιγμιοτυπο βαση του οποιου πηρε την αποφαση ο διαιτητης.
Χθες λοιπον στην επιμαχη φαση δεν ειδαμε ποτε εικονα απο το VAR...η επισημη δικαιολογια της Κοσμοτε ηταν οτι δεν τους επιτρεπει η ΟΥΕΦΑ να δειχνουν τα στιγμιοτυπα απο το VAR.
Σημερα ομως στον αγωνα με τον Αγιαξ ακυρωθηκε γκολ του Αγιαξ ως οφσαιντ και δειξανε το στιγμιοτυτπο του VAR....
Αρα ειτε λεει παπαριες η Κοσμοτε ειτε σημερα αλλαξε γνωμη η ΟΥΕΦΑ...
nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
Καλα τυπε και εσεις 2 φορες δεν εχετε μπει καν στα πλει οφ στην ευρωλιγκα και την τελευταια χρονια δεν κατεβηκατε καν στο πρωταθλημα. Οσο για το κυπελλο ειχατε παει και εχατε χασει οταν παιζαμε με μιση ομαδα τι μου λες τωρα...Οι τσουγμένοι βάζελοι και οι υποτακτικοί τους (δικέφαλες κότες βορρά και νότου) διαχρονικά ήταν μάστορες στην προπαγάνδα.
Είναι οι ίδιοι που όταν τους πεις, πως γίνεται στο μπάσκετ να τρώς σκούπα κάθε χρόνο από όταν ανέλαβε ο πρεζάκιας, ο Θρύλος μας να έχει 2 κούπες και άλλους 2 τελικούς και να έχει τα μισά πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα, σου μιλάνε για pick u roll
nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
Τυπε η γραμμη που δειχνει η νοβα δεν ειναι απο το βαρ ειναι δικια τους νομιζωΠαμε να το εξηγησω πιο αναλυτικα μπας και το καταλαβετε....η ΟΥΕΦΑ χρησιμοποιει το υπαρχον VAR που βρισκεται στο γηπεδο της καθε γηπεδουχου.Το VAR που υπαρχει στην Ελλαδα στις μεταδοσεις της NOVA μια χαρα δειχνει και γραμμες και το στιγμιοτυπο βαση του οποιου πηρε την αποφαση ο διαιτητης.
Χθες λοιπον στην επιμαχη φαση δεν ειδαμε ποτε εικονα απο το VAR...η επισημη δικαιολογια της Κοσμοτε ηταν οτι δεν τους επιτρεπει η ΟΥΕΦΑ να δειχνουν τα στιγμιοτυπα απο το VAR.
Σημερα ομως στον αγωνα με τον Αγιαξ ακυρωθηκε γκολ του Αγιαξ ως οφσαιντ και δειξανε το στιγμιοτυτπο του VAR....
Αρα ειτε λεει παπαριες η Κοσμοτε ειτε σημερα αλλαξε γνωμη η ΟΥΕΦΑ...
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
Τυπε η γραμμη που δειχνει η νοβα δεν ειναι απο το βαρ ειναι δικια τους νομιζω
Οταν δειχνει βαρ ειναι απο το βαρ...δεν μιλαω για τα ριπλευ της ΨΟΦΑ.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
το ιδιο καταλαβα ρε ...μην μαλωνεις
Δεν τα λεω εσενα ρε....
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
73-38 αυτο σου λεει + οτι στην παρουσα δεκαετια σας γαμαμε οταν ειναι φερ πλειΚαλα τυπε και εσεις 2 φορες δεν εχετε μπει καν στα πλει οφ στην ευρωλιγκα και την τελευταια χρονια δεν κατεβηκατε καν στο πρωταθλημα. Οσο για το κυπελλο ειχατε παει και εχατε χασει οταν παιζαμε με μιση ομαδα τι μου λες τωρα...
nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
μεγαλο επιχείρημα το 73-38 τυπε . Αν η δεκαετία ειναι απο το ΄09 τότε έχουμε ίδιους τιτλους στην ευρωλιγκα και στα μεταξυ μας εχετε μια παραπανω νικη μονο.73-38 αυτο σου λεει + οτι στην παρουσα δεκαετια σας γαμαμε οταν ειναι φερ πλει
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
Τωρα στο Ιντερ-Ντορντμουντ πετυχε γκολ σε οριακη θεση η Ιντερ το οποιο τελικα κατοχυρωθηκε...πλανο ειδαμε με τις γραμμες και ολα.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
εχουμε τους ιδιους τιτλους....μεγαλο επιχείρημα το 73-38 τυπε . Αν η δεκαετία ειναι απο το ΄09 τότε έχουμε ίδιους τιτλους στην ευρωλιγκα και στα μεταξυ μας εχετε μια παραπανω νικη μονο.
του βρανκοβιτς επερεπε να μετρησει το καλαθι,κανα δυο χρονιες παιξατε σε ενα αλλο πρωταθλημα και το κυριοτερο μας ξενερωσατε τοσο με το 73-38 που σταματησαμε το μπασκετ....
μιζερια,φτωχεια και κομπλεξ ολη σου η ιστορια
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
παιζει να μετρησε η μαλακια που κανανε το απογευμα πριν τυπε?Τωρα στο Ιντερ-Ντορντμουντ πετυχε γκολ σε οριακη θεση η Ιντερ το οποιο τελικα κατοχυρωθηκε...πλανο ειδαμε με τις γραμμες και ολα.
αν ναι οκ για εμενα οχι σαν της πουτσομπουγατσες που βλεπουν παντου φαντασματα
nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαεχουμε τους ιδιους τιτλους....
του βρανκοβιτς επερεπε να μετρησει το καλαθι,κανα δυο χρονιες παιξατε σε ενα αλλο πρωταθλημα και το κυριοτερο μας ξενερωσατε τοσο με το 73-38 που σταματησαμε το μπασκετ....
μιζερια,φτωχεια και κομπλεξ ολη σου η ιστορια
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.654
- Like
- 30.687
- Πόντοι
- 6.256
παιζει να μετρησε η μαλακια που κανανε το απογευμα πριν τυπε?
αν ναι οκ για εμενα οχι σαν της πουτσομπουγατσες που βλεπουν παντου φαντασματα
Ισα ισα με το που δεν δειξανε το στιγμιοτυπο τα κανανε χειροτερα αφου ο καθενας ελεγε το μακρυ και το κοντο του...εγω νομιζω οτι ειναι μαλακια της Βαζελοτε.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
φτωχεια,μιζερια και καημος.....ο ξανθοπουλος τους ελληνικου αθλητισμου εισαι τυπε παρτο χαμπαριχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K

τα κλοπιμαία που τοποθέτησαν στην τροπαιοθήκη σου