Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 74 άτομα (1 μέλη και 73 επισκέπτες)

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
άλλη μια σφαγη την φετινη χρονια και φυσικα μουγγα από ολους...νομιζω πως πλεον ο μαρινακης πρεπει να σταματησει να επενδυει στο ποδοσφαιρικο τμημα (εξαλλου εινα ετη φωτος μπροστα από τους ανυπαρκτους...ουτε εγω θυμαμαι ποτε πηραμε πρωταθλημα με μονοψηφια διαφορα πλεον) και να δωσει το βαρος στα ΜΜΕ...τοσο ο κοκκαλης, οσο και ο βαγγελας εχουν χασει κατά κρατος την μαχη αυτή και δεχομαστε τρομερη προπαγανδα...καλο είναι να ξεκινήσουμε και εμεις αντιστοιχη προπαγανδα, αλλιως προβλεπω να πεφτουν μαπες στο γηπεδο με τους βαζελογαυρους που εχουμε γεμισει και τους εχουν κανει τα μυαλια μαρμελαδα οι ΑΡΔ
αυτη η συνεντευξη που ελεγε και θα μιλησει και θα πει πραγματα που θα πονεσουν εδω και 3 χρονια την περιμενουν καποιοι και καποιοι το εχουν ηδη ξεχασει . ειχε βγει και ο μελισσανιδης περσυ προπερσυ και εκανε συνεντευξη
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αυτη η συνεντευξη που ελεγε και θα μιλησει και θα πει πραγματα που θα πονεσουν εδω και 3 χρονια την περιμενουν καποιοι και καποιοι το εχουν ηδη ξεχασει . ειχε βγει και ο μελισσανιδης περσυ προπερσυ και εκανε συνεντευξη
δεν σωζεται η κατασταση με μια συνεντευξη...σε μια εβδομαδα θα ξεχαστεί...θελει συστηματικη προπαγανδα (σαιτ, καναλια, δηθεν αντικειμενιες εφημερίδες κτλ) ώστε να επαναφέρουμε τους βαζελογαυρους από την προπαγανδα των αλλοθρησκων...
αληθεια ποσο παιχτηκε το αδειο καραισκακη (που είναι μακραν πρωτο στα εισητηρια για ακομα μια χρονια) σε σχεση με τα 11 ατομα της γενικης συνελευσης του βαζελου???
ποσο παιχτηκε το στημενο με την βεροια, σε σχεση με το ότι σταλθηκε επισημα φάκελος από την ουεφα στην επο για το στημενο 0-5 του παοκ μεσα στην κερκυρα????
το διπλο στο παραρτημα μας στον πανιωνιο σε σχεση με το παλικαρισιο διπλο προκριση του  βαζελου στο κυπελλο???
το ξεπούλημα το μαρινακη όλα αυτά τα χρονια σε σχεση με τα λιγοτερα από 3εκ. ευρω που λενε ότι θα παρει ο μππουγατσας για τον καλυτερο του παιχτη???

υ.γ : τα παραδείγματα είναι ενδεικτικα και κάθε μερε μπορω να βαζω και καινουρια


 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Εδήλωσε ο μέγας Μαρίνος:

"Κακή εικόνα που δεν την περίμενα. Άλλο πρόσωπο στις προπονήσεις. Με τέτοια παρουσία δεν μπορείς να περιμένεις πολλά πράγματα. Συγχαρητήρια στον Πλατανιά για τη νίκη, την εδικαιούτο. Ήταν πιο αποφασιστικοί οι παίκτες του στο χορτάρι. Ο μήνας αυτός είναι πολύ κρίσιμος, καθώς περιμένουμε να γίνουν κάποιες προσθήκες στο ρόστερ μας",

Μην ανησυχείτε παιδιά , με τις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ μέχρι τα πλέι οφ θα στρώσει η ομάδα.. Εξάλλου όπως λέει ο Νιάου γιατί να βάλουμε λεφτά ? αφού ξέρουμε τι θα γίνει στο τέλος. Θα σας γαμάει ο Πειραιάς όποιος πενηνταρίσιος κι αν εμφανίζεται και μάλιστα ασάλιωτα.. Αυτό θα γίνεται

Σε άλλες ειδήσεις ο Ολυμπιακός έχει προβλήματα και δύσκολα θα ξεπεράσει τον σκόπελο των 8 αγώνων του Ιανουαρίου..

Α, και έρχονται ... Με φόρα.. Και λουκουμόσκονη στη μύτη από τον πολύ κουραμπιέ..

Εντάξει είμαστε ?
Εντάξει είμαστε !!
 

ΚΑΒΛΑΡΧΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2012
Μηνύματα
4.812
Κριτικές
7
Like
57
Πόντοι
16

Συνημμένα

  • piraeus-tabela.jpg
    piraeus-tabela.jpg
    67,3 KB · Εμφανίσεις: 38

Μαρκόνης

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2017
Μηνύματα
53
Like
4
Πόντοι
0
Ο Μπανανά... τιμώρησε τον τραγικό Παναθηναϊκό στα Περιβόλια που από σήμερα έχει νέο ύμνο :
[video] [video]https://www.youtube.com/watch?v=sFukyIIM1XI[/video] [/video]
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Εδήλωσε ο μέγας Μαρίνος:

"Κακή εικόνα που δεν την περίμενα. Άλλο πρόσωπο στις προπονήσεις. Με τέτοια παρουσία δεν μπορείς να περιμένεις πολλά πράγματα. Συγχαρητήρια στον Πλατανιά για τη νίκη, την εδικαιούτο. Ήταν πιο αποφασιστικοί οι παίκτες του στο χορτάρι. Ο μήνας αυτός είναι πολύ κρίσιμος, καθώς περιμένουμε να γίνουν κάποιες προσθήκες στο ρόστερ μας",
Καλά, αρχή είναι ακόμα, δεν έχει μπει πλήρως στο κλίμα. Θα μάθει και θα βελτιωθεί. Στις δηλώσεις εννοώ. Σε λίγο καιρό θα έρθουν οι καλές: ότι "κάποιοι δε μας αφήνουν", ότι "το σύστημα δε μας θέλει" και τα λοιπά βαζελίστικα γνωστά.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085

mike tri

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2015
Μηνύματα
348
Κριτικές
2
Like
90
Πόντοι
1
Καλά, αρχή είναι ακόμα, δεν έχει μπει πλήρως στο κλίμα. Θα μάθει και θα βελτιωθεί. Στις δηλώσεις εννοώ. Σε λίγο καιρό θα έρθουν οι καλές: ότι "κάποιοι δε μας αφήνουν", ότι "το σύστημα δε μας θέλει" και τα λοιπά βαζελίστικα γνωστά.
αμπελαλεεεεεε θα λεει μετα
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097
Το δωρο μας στον εξασφηρηχτο δια τις εορτες :pipa3:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.736
Like
57.577
Πόντοι
12.756
Μπραβο στην ομαδα μας μεγαλη νικη 6 σερι επι του βαζελου.η ομαδα στα δυσκολα εδειξε χαρακτηρα με τις νικες με μελιντζανα φενερ και βαζελο προχωραμε δυνατα για δυαδα. :rockon: :rockon:
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
ΦΑΤΕ ΞΑΝΑ .....ΠΟΥΤΣΑ ΒΑΖΕΛΙΑ !!!!!!!!
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Ήρθανε ή κολήσανε στο χιόνι στην Κηφισίας ..?

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


Βαζέλα πατώνεις ????????
 

Συνημμένα

  • 15871518_439226243133465_4594428898303527613_n.jpg
    15871518_439226243133465_4594428898303527613_n.jpg
    22 KB · Εμφανίσεις: 9

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Γαμιέστε ρε κομπλεξικοί γαύροι...  :vomit:
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Τι κι αν δεν ήτανε καλός σήμερα ..?
Οι αλήθειες να λέγονται :



[move][size=50pt]Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕ ΤΟ 7 ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ !!![/size][/move]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom