Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (1 μέλη και 75 επισκέπτες)

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Φίλε vonmakoulis διαβάζοντας φευγαλέα το link που έβαλες είδα "tmhma-escorts".  :grin:
 

PITSILIARIS

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2009
Μηνύματα
554
Κριτικές
3
Like
628
Πόντοι
86
Καλός είναι ή φελλός;

μονο σουτ εχει καλο και μετριοτατη οργανωση κατα τα αλλα  δν μπορει να κατεβασει μπαλα με τιποτα,μπουκες σχεδον ποτε και αμυντικος οχι και πολλα .ειχε κοπει το καλοκαιρι στα εργομετρικα απο μια ρωσικη ομαδα
αληθεια για ποσο καιρο τον πηρατε και ποσα δωσατε
 

ΚΑΒΛΑΡΧΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2012
Μηνύματα
4.812
Κριτικές
7
Like
57
Πόντοι
16
Πυρετώδεις είναι οι διεργασίες που γίνονται τις τελευταίες ώρες στον Ολυμπιακό όσον αφορά τα μεταγραφικά, καθώς αναμένονται σημαντικές προσθαφαιρέσεις στη γραμμή κρούσης.

Όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, υπάρχει ανατροπή στο θέμα του ενδιαφέροντος από την Κίνα, καθώς όλα δείχνουν ότι ο Καρντόσο θα είναι τελικά αυτός που θα κάνει το μακρινό ταξίδι και όχι ο Ιντέγε!

Η Σανγκάι Σενούα του Γκουστάβο Πογέτ φέρεται να είναι η ομάδα που έχε μπει δυναμικά στο κόλπο της διεκδίκησης του Παραγουανού φορ και οι εξελίξεις αναμένονται άμεσα.

Οι Κινέζοι, άλλωσε, είχαν ζητήσει τον παίκτη και το καλοκαίρι του 2015 από την Τραμπζονσπόρ, αλλά οι Τούρκοι είχαν απαιτήσει 10 εκ. ευρώ και η μεταγραφή δεν προχώρησε ποτέ.

Πλέον, το deal μπορεί να γίνει με λιγότερα χρήματα, ενώ η διοίκηση θέλει να κάνει το χατίρι στον πρώην προπονητή της Ένωσης που έχει πει ότι “θέλουμε 2-3 πρωτοκλασάτους παίκτες για να μπορέσουμε να κάνουμε τη διαφορά”.

Η Σανγκάι Σενούα τερμάτισε στην 4η θέση στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε στις 30 Οκτωβρίου και έχει τεράστια οικονομική δύναμη. Μπορεί να πάρει κυριολεκτικά όποιον παίκτη θέλει, ενώ πριν λίγες μέρες απέκτησε τον Κάρλος Τέβες με συμβόλαιο 40 εκ. ευρώ το χρόνο!

Πάντως, αυτή η απρόσμενη εξέλιξη αναγκάζει τον Ολυμπιακό να επισπεύσει τις επαφές για την απόκτηση του Ανσαριφάρντ. Όπως σας γράψαμε από χθες, υπάρχει συμφωνία με τον Πανιώνιο και πλέον το βάρος έχει πέσει στον παίκτη που ακόμα δεν έχει πει το “ναι”, αλλά είναι θέμα χρόνου, σύμφωνα με τις πληροφορίες, να δεχθεί την πρόταση των πρωταθλητών.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.736
Like
57.577
Πόντοι
12.756
Πυρετώδεις είναι οι διεργασίες που γίνονται τις τελευταίες ώρες στον Ολυμπιακό όσον αφορά τα μεταγραφικά, καθώς αναμένονται σημαντικές προσθαφαιρέσεις στη γραμμή κρούσης.

Όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, υπάρχει ανατροπή στο θέμα του ενδιαφέροντος από την Κίνα, καθώς όλα δείχνουν ότι ο Καρντόσο θα είναι τελικά αυτός που θα κάνει το μακρινό ταξίδι και όχι ο Ιντέγε!

Η Σανγκάι Σενούα του Γκουστάβο Πογέτ φέρεται να είναι η ομάδα που έχε μπει δυναμικά στο κόλπο της διεκδίκησης του Παραγουανού φορ και οι εξελίξεις αναμένονται άμεσα.

Οι Κινέζοι, άλλωσε, είχαν ζητήσει τον παίκτη και το καλοκαίρι του 2015 από την Τραμπζονσπόρ, αλλά οι Τούρκοι είχαν απαιτήσει 10 εκ. ευρώ και η μεταγραφή δεν προχώρησε ποτέ.

Πλέον, το deal μπορεί να γίνει με λιγότερα χρήματα, ενώ η διοίκηση θέλει να κάνει το χατίρι στον πρώην προπονητή της Ένωσης που έχει πει ότι “θέλουμε 2-3 πρωτοκλασάτους παίκτες για να μπορέσουμε να κάνουμε τη διαφορά”.

Η Σανγκάι Σενούα τερμάτισε στην 4η θέση στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε στις 30 Οκτωβρίου και έχει τεράστια οικονομική δύναμη. Μπορεί να πάρει κυριολεκτικά όποιον παίκτη θέλει, ενώ πριν λίγες μέρες απέκτησε τον Κάρλος Τέβες με συμβόλαιο 40 εκ. ευρώ το χρόνο!

Πάντως, αυτή η απρόσμενη εξέλιξη αναγκάζει τον Ολυμπιακό να επισπεύσει τις επαφές για την απόκτηση του Ανσαριφάρντ. Όπως σας γράψαμε από χθες, υπάρχει συμφωνία με τον Πανιώνιο και πλέον το βάρος έχει πέσει στον παίκτη που ακόμα δεν έχει πει το “ναι”, αλλά είναι θέμα χρόνου, σύμφωνα με τις πληροφορίες, να δεχθεί την πρόταση των πρωταθλητών.
αρχισαμε παλι ειναι ο μηνας.  :grin: καλη χρονια φιλαρακι :hi:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αν καταφέρουμε να κρατησουμε τον ιντεγιε και βγαλουμε λεφτα πουλώντας τον καρντοσο, θα ξεροχυσω με την κινηση ματ του βαγγελα  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.736
Like
57.577
Πόντοι
12.756
Μάγκας ο Θρύλος, έλιωσε την Φενέρ! :rockon:
Μια πάρα πολύ σπουδαία νίκη πέτυχε ο Ολυμπιακός, ο οποίος επικράτησε εντός έδρας της Φενερμπαχτσέ με 71-62. Οι «ερυθρόλευκοι» πήραν δύναμη από τους ΓΑΥΡΟΥΣ, που γέμισαν το φαληρικό γήπεδο και με τρομερή άμυνα στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού πέτυχαν την 10η νίκη τους στη φετινή Ευρωλίγκα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.736
Like
57.577
Πόντοι
12.756
μεγαλη νικη για την ομαδα με τις υπαρχουσες συνθηκες και γι αυτο η μεγαλη μειωση του σκορ αλλα ολα καλα στο τελος... :erection:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097
15697797_1812309252351632_8024839257798375789_n.jpg
 

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
μπορουσαμε και με 20αρα να εφευγε ο μελιτζανης και ο σλουκας απο το σεφ .εφυγαν με ηττα .προχωραμε . νικη με βαζελο στα φωτα .διπλο στη βαρκελωνη νικη στο σεφ για το κυπελλο .μετα με μπασκονια μεσα και οακα  εε νικος γκαλης για πρωταθλημα...υγεια να εχουμε και εμεις και η ομαδα και οι νικες ερχονται .ΘΡΥΛΕ ΓΕΡΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ Γ***ΜΑ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ
 

dimispagrati7

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.523
Like
16
Πόντοι
16
10 ημερες εκτος ο σπανουλης με προβλημα στον προσαγωγο.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Γαμώ τη γκαντεμιά μας ρε γμτ!  :headbang:
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Γαμώ τη γκαντεμιά μας ρε γμτ!  :headbang:

Δεν πειραζει , να ξεκουραστει λιγο κι ο Βασιλης. Αν μπει ο Ολυμπιακος οπως την Πεμπτη δεν τους βλεπει καθολου αυτους.

Το πολυ πολυ να κανει αλλη μια διδακτικη ηττα ο Πασκουαλ..
 

ΚΑΒΛΑΡΧΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2012
Μηνύματα
4.812
Κριτικές
7
Like
57
Πόντοι
16
http://[URL unfurl="true"]www.olympiacos.org/sites/default/files/imagecache/article_large/article/2016_12/1012143.jpg[/img[/URL]]


"Εύχομαι η νέα χρονιά που ξεκινά σε λίγες ώρες να φέρει σε όλους χαρά, υγεία και νίκες σε όλους τους τομείς.

Εύχομαι για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας, που είναι πηγή καλής ενέργειας και σύμβολο υπερηφάνειας, να συνεχίσει να γεμίζει τη θρυλική του ιστορία με θριάμβους και κατορθώματα.

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας, με σκληρή δουλειά, όραμα και ακλόνητη πίστη και τα καλύτερα έρχονται.

Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε.


Ζήτω ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.”

:headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom