Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 63 άτομα (0 μέλη και 63 επισκέπτες)

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
Κερδισανε και τον Ατρομητο ομως και πανε για πρωταθλημα
Για μενα ως ολυμπιακο η κατακτηση του πρωταθληματος ειναι η βασικη προτεραιοτητα
Τιποτε αλλο δεν ειναι πιο σημαντικο
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Με Οσμανλί Σπορ. Κρίμα που θα αποκλειστούμε από άσημη ομάδα ρε γμτ.
(το Ρωσίδι εκπρόσωπος της Ζενίτ όλα τα λεφτά στην κλήρωση)
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
κληρωση europa

OLYMPIAKOS-ΟΣΜΑΝΛΙΣΠΟΡΤ
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Έλα να φάμε Τούρκους
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
Με μπιλμπαο ο Αποελ..
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Δεν υπάρχει περίπτωση να προκριθούμε - απλά ξεχάστε το.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.552
Πόντοι
12.756
θα εχουμε συνελθει μεχρι τοτε θα κανει οτι πρεπει ο προεδρος θα περασουμε..
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
θα εχουμε συνελθει μεχρι τοτε θα κανει οτι πρεπει ο προεδρος θα περασουμε..

Ναι, θα χει πουλήσει κλασικά Ιντέγε, Μιλιβόγεβιτς όπως κάθε χρόνο πουλάει τους καλύτερους, θα χει φέρει Βέλλιο και 2-3 τελειωμένους δανεικούς μέχρι το τέλος της χρονιάς, όπως κάθε χρόνο και θα χουμε συνέλθει..
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
θα εχουμε συνελθει μεχρι τοτε θα κανει οτι πρεπει ο προεδρος θα περασουμε..
Τα ίδια περίπου θα λέμε μετά το πρώτο ματς. Που θα φέρουμε καμιά ισοπαλία ή καμιά γελοία ήττα. "Πάμε Τουρκία να το γυρίσοαυμε εκεί". Ξεχάστε το λέμε. Εδώ θα είμαστε και θα τα δούμε.
Πάμε σήμερα να πάρουμε το ματσάκι στα Γιάννενα με βασικό Ντα Κόστα τώρα...
 

Διαγόρας

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2015
Μηνύματα
917
Like
671
Πόντοι
86
Κερδισανε και τον Ατρομητο ομως και πανε για πρωταθλημα
Για μενα ως ολυμπιακο η κατακτηση του πρωταθληματος ειναι η βασικη προτεραιοτητα
Τιποτε αλλο δεν ειναι πιο σημαντικο
Για μένα πλέον δεν λέει τίποτα.Κάθε χρόνο,δικό μας είναι.Έχουμε μπουχτίσει "ψωροκώσταινα".Στην Ευρώπη πρέπει να κάνουμε κάτι.
 

Διαγόρας

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2015
Μηνύματα
917
Like
671
Πόντοι
86
Ναι, θα χει πουλήσει κλασικά Ιντέγε, Μιλιβόγεβιτς όπως κάθε χρόνο πουλάει τους καλύτερους, θα χει φέρει Βέλλιο και 2-3 τελειωμένους δανεικούς μέχρι το τέλος της χρονιάς, όπως κάθε χρόνο και θα χουμε συνέλθει..
Σωστός.Και μην ξεχάσει ο χονδρός να πάρει Πετράκη προπονητή για να φτιάξουμε ομάδα.Θα μου πεις, ο Μπέντος είναι καλύτερος από Πετράκη;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.552
Πόντοι
12.756
Ναι, θα χει πουλήσει κλασικά Ιντέγε, Μιλιβόγεβιτς όπως κάθε χρόνο πουλάει τους καλύτερους, θα χει φέρει Βέλλιο και 2-3 τελειωμένους δανεικούς μέχρι το τέλος της χρονιάς, όπως κάθε χρόνο και θα χουμε συνέλθει..
αν κανει αυτα που αναφερεις αξιος της μοιρας του μετα θα υποστει και τις συνεπειες του θα μεινει μονος του και αυτοι που θα πηγαινουν θα τους μπινελικωνουν.ηδη με τις μαλακιες που εκανε την πληρωσε με τη χαποελ που μειναμε εξω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom