Φιλοι & εχθροι
I'M BACK
Τελικα υπαρχουν ανθρωποι που καταλαβένουν την αδικια και περνουν τα μετρα τους για αυτην.
Ευχαριστω και δημοσια τον Admin που ασχοληθηκε με τον προκλητικο τροπο που εγινα mute και που παρεμεινα mute για 15 ΜΕΡΕΣ
I'M BACK
Τελικα υπαρχουν ανθρωποι που καταλαβένουν την αδικια και περνουν τα μετρα τους για αυτην.
Ευχαριστω και δημοσια τον Admin που ασχοληθηκε με τον προκλητικο τροπο που εγινα mute και που παρεμεινα mute για 15 ΜΕΡΕΣ
) Πασαλιμάνι. Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ μας
, με κουτσου - κούτσου μπάλλα κατά πως συνηθίζει (όπως ισχυρίζονται κάποιοι ειδικοί
) κέρδισε και πάλι. Δεν θα σταθώ στο ματς αλλά σε κάτι άλλο που δυστυχώς μόνο οι κάπως παλαιότεροι το θυμούνται. Στην λάμψη στα μάτια των παικτών. Είχα πολύ καιρό, και παρά τα τόσα πρωταθλήματα, να το δω αυτό το πράγμα. Και έτσι έγινε σε όλα τα παιχνίδια (πλην του πρώτου) στο CL. Είχα άγχος πριν το ματς αλλά όταν τους είδα στην σέντρα είπα ..τελείωσε, θα τους πατήσουμε, όπερ - και μάλλον χαλαρά- έγινε.
.