Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οκ...εσυ το διαλεξες...τα λεμε..................συντομα!κρυψου οσο θες προσωρινα πισω απ το πληκτρολογιο και περιμενε................
ευτυχώς που δεν ψάχνεσε ρε since.
δεύτερη φορά που το κάνεις. "πετάς" το αστειάκι, απο δω το πας απο κει το πας κωλοτούμπα στην κωλοτούμπα, πουλάς και το πνεύμα του άνετου και σε τσαμπουκά και βρισίδι το καταλήγεις.
τώρα προσωπικά προβλήματα έχεις, νυχτερινά βάρδια πουθενά και σκοτώνεις την ώρα σου δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, αλλά έχουμε ήδη 2 γραφικούς κουτοπόνηρους, θες να γίνει άλλος ένας ok by me
αστον κιφινα μην ασχολεισαι..ειναι δικος μου...αντε γιατι βαρεθηκα τα μαγκακια που λεν οτι θελουν πισω απο ενα πληκτρολογιο...ειπα να μην το κανω ποτε αλλα μεχρι ενα σημειο...θα σου πω αλλη ωρα σε πμ...εχω να κανω καποια τηλεφωνα τωρα...ευτυχώς που δεν ψάχνεσε ρε since.
δεύτερη φορά που το κάνεις. "πετάς" το αστειάκι, απο δω το πας απο κει το πας κωλοτούμπα στην κωλοτούμπα, πουλάς και το πνεύμα του άνετου και σε τσαμπουκά και βρισίδι το καταλήγεις.
τώρα προσωπικά προβλήματα έχεις, νυχτερινά βάρδια πουθενά και σκοτώνεις την ώρα σου δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, αλλά έχουμε ήδη 2 γραφικούς κουτοπόνηρους, θες να γίνει άλλος ένας ok by me
αστον κιφινα μην ασχολεισαι..ειναι δικος μου...αντε γιατι βαρεθηκα τα μαγκακια που λεν οτι θελουν πισω απο ενα πληκτρολογιο...ειπα να μην το κανω ποτε αλλα μεχρι ενα σημειο...θα σου πω αλλη ωρα σε πμ...εχω να κανω καποια τηλεφωνα τωρα...
Ξεκίνα από τις gay γραμμές που λειτουργούν όλο το 24ωρο...οι υπόλοιποι μετά τις 10 το πρωί, αλλά σε προειδοποιώ: απειλές στον αέρα θα τις μαζέψεις μία μία σε φάπες...κατάλαβες μάγκα;
[/color[/URL]]![]()
καλα μερικοί έχουν ξεφύγει πραγματικά.
εκμεταλλεύονται τον θάνατό του να βγάλουν τη χολή τους.
η μόνη διαφορά με τα χουλιγκάνια είναι πως δε σηκώνουν τον λοστό να ανοίξουν κεφάλι κατα τα άλλα διακρίνω ίδιο στόκο στον εγκέφαλο.
ο νεκρός δηλαδή έκανε τόσο δρόμο με το παπί, φόρεσε και την κουκούλα γιατί κρύωνε, έκατσε απέναντι απο τους άλλους με τα καδρόνια και απλά βρέθηκε με 30 άτομα μόνος του. μήπως να το πούμε και "κακιά ώρα"?
μου θυμίζουν κάτι άτομα που έβγαιναν στην κάμερα με την πλάτη γυρισμένη και έλεγαν "ε όχι και να τον σκοτώσουν, αντε καμιά μαχαιριά στο πόδι στο χέρι".
απόφοιτοι ιατρικής όλοι βλέπεις και πάνω στην μανούρα σημαδεύουν με χειρουργική ακρίβεια, μηδενικές πιθανότητες να πετύχουν αρτηρία.
η μάνα που έχασε τον παιδί της όντως είναι να σου σπαράζει την καρδιά αλλά ο μόνος υπεύθυνος ήταν
ο ίδιος της ο γιος που αντί να δώσει κανα 20ευρω στη φυλής να ξεκαυλώσει προτίμησε να πάει να σπάσει κεφάλια.
Εγω Μιλησα για το Ελληνικο Πρωταθλημα οχι το Γερμανικοωραια Αλέξανδρε και η Κολωνία της Β κατηγορίας Γερμανίας εχει ΜΟ 40.000,τι θες να πεις με αυτο?
ετσι ειναι αλλα αυτο ειναιοι συνδεσμοι του ΠΑΟ δεν πανε γήπεδο όμως..
kourdistoportocali.blogspot.com
Η δολοφονία του Φιλόπουλου, του φιλάθλου του Παναθηναικού ηταν το θέμα της χθεσινοβραδυνής εκπομπής του Τριανταφυλλόπουλου. Την τιμή της εκπομπής που κόλωνε να προφέρει το όνομα "Κόκκαλης", έσωσε ο Κυριάκος Θωμαίδης. Ο δημοσιογράφος απέσπασε απο την μάνα του άτυχου παιδιού, την πληροφορία οτι ο Τσοβόλας εγκατέλειψε την υπεράσπισή τους, γιατι δέχθηκε παρέμβαση απο την πλευρά Κόκκαλη.Οταν οι μηχανισμοί του γελοίου κράτους οπως είναι η Αστυνομία και η Δικαιοσύνη, που πληρώνονται απο τον ελληνικό λαό για να τον υπηρετούν, δεν έχουν βγάλει στη σέντρα τους πραγματικούς δολοφόνους του φιλάθλου μετά απο τόσους μήνες, είναι ξεφτίλα για τη κυβέρνηση. Είναι σχεδόν βέβαιο οτι ο φίλαθλος του Ολυμπιακού που κρατείται ως ο δολοφόνος απο τις Αρχές, δεν είναι αυτός που σκότωσε τον Φιλόπουλο. Οι σε βάρος του κατηγορίες, θα καταπέσουν στην διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας και θ αφεθεί κι αυτός ελεύθερος -αλίμονο στους γονείς του Μιχάλη, που έχουν μείνει πίσω να τον κλαίνε.Μα πως να βρεθεί ο δολοφόνος του Φιλόπουλου, οταν ανήκει στην ομάδα της οποίας ο Πρόεδρος αποκαλούσε τους παναθηναικούς "κότες"; Ακόμη και το δαχτυλάκι του να μην κουνήσει ο Κόκκαλης, για να προστατέψει εναν δολοφόνο-χούλιγκαν, το "Σύστημα" έχει συνηθίσει να δουλεύει για την πάρτη του, σαν το άλογο που πηγαινοφέρνει τον καβαλάρη του. Δεν είναι ο ίδιος που έστηνε την "Παράγγα του Θωμά" και τον στρατό του Τάκη Τσουκαλά; Δεν είναι ίδιος που ντόπαρε αυτόν τον στρατό, για να τον χρησιμοποιεί κατα βούληση; Δεν είναι ο ίδιος στον οποίο ο ΟΠΑΠ του Καραμανλή, στήνει κώλο σαν υποταγμένη παλλακίδα; Δεν είναι ο ίδιος που δεκαετίες τώρα, έχει κάνει με τον ενα η τον άλλο τρόπο, τους πρωθυπουργούς-γιουσουφάκια του; Μήπως δεν είναι ο Σωκράτης αυτός που κυβερνά την Ελλάδα, και μεις απλά πηγαίνουμε κάθε τόσο στις κάλπες για να εκλέξουμε τους αχυρανθρώπους του;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΟΚΚΑΛΗ: Τώρα που έχεις πραγματοποιήσει σχεδόν όλα τα επιχειρηματικά σου όνειρα, γιατι δεν κάνεις ενα κόμμα και εφ΄ όσον με την δύναμη των γαύρων εκλεγείς πρωθυπουργός, να προσφέρεις πραγματικά σπουδαίες υπηρεσίες στην πατρίδα σου-για την υστεροφημία σου;Δεν βλέπεις άλλωστε πόσο σπουδαίος ηγέτης είναι ο εν δυνάμει συναδελφός σου, Βλαντιμίρ Πούτιν;
Ναι εχει τους περισσοτερους φαινεται αυτο αλλωστε!!!!Και ο Ολυμπιακός έχει τους περισσότερους φιλαθλους τεκμηριωμένα.Οπότε άκαιρη κ άστοχη η σύγκριση.
Ναι εχει τους περισσοτερους φαινεται αυτο αλλωστε!!!!
η παρατηρηση γιατι ειναι αστοχη?
μηπως δεν πανυγυριζατε οτι θα κοψετε περισσοτερα διαρκειας?
λες και μετραει το ποσα διαρκειας κοβεις οχι το ποσοι πανε γηπεδο....
μηπως το ξεχασες?