Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
με τα τοσα χρονια νηστεια αδερφε καθε χρονο την ιδια ελπιδα ειχα...φετος μην το ματιασω μιας και το φοβαμαι η ελπιδα πραγματοποιηθηκε...
αν νικησει θα σε γαμησω γκαντεμηΚι αν η Wender Bremen νικησει?
ας γινει οπου θελει μαν εκτος απ τη βρεμη..κι ας ληξει το ματσ 8-8 εστω και στο 95+....εγω φοβάμαι τις ημέρες που έρχονται. διαγόρας, βρέμη, αεκ. η λογική λέει οτι κάπου θα κάνουν γκέλα. γαμιώντας μας πάει απο την αρχή
αν νικησει θα σε γαμησω γκαντεμη
ας γινει οπου θελει μαν εκτος απ τη βρεμη..κι ας ληξει το ματσ 8-8 εστω και στο 95+....
οχ παναγιτσα μου...να χαμε και κανα εισητηριο ρε γαμω το φελεκι μου!
σε νικη και χ περναμε.εχουν γραφτει αναλητικα...εμενα η βρεμη αποκλειεται να με γαμησει...
εσενα αν χασουμε εγω μπορει και να σε γαμησω....μπουχαχαχα
Since και εγώ δεν είμαι Ολυμπιακός αλλά είναι ντροπή αυτό που κάνεις τώρα.
μόνο ο μητσοτάκης έχει δικαίωμα να δώσει αυτή την ευχή.Παιδιά και εγώ μπορεί να είμαι Bάζελος αλλά εύχομαι κάθε επιτυχία με την Bέρντερ.
[move] Eυχόμαστε Kαλή Eπιτυχία [/move]
Καλυτερα να κερδισει Ο Ολυμπιακος την Βρεμη ρε Since!!! θα κερδισει βαθμους η ελλαδα..
Ετσι αυξανονται οι πιθανοτητες για γκελα στο ματς με την ΑΕΚ.. ;)
Pε Tommasako πας καλά; Θα μας ζαλίσουν την επόμενη μέρα...δεν θα παίζονται οι τύποι...Συγχαρητήρια θα τους λες - αει γαμήσου θα σου λένε...καλύτερα να το φάνε να ηρεμήσουν λίγο...Eξάλλου εσένα ποιά ομάδα σου κάνει σοβαρότερη για Champions League? H Bέρντερ ή ο OΣΦΠ;
ίσα ίσα θα πάνε με καμιά καλή ομάδα αν κερδίσουν την βέρντερ και θα αρπάξουν καμιά 7αρα πάλι και θα πάθουν ψυχικό ταράκουλο.Pε Tommasako πας καλά; Θα μας ζαλίσουν την επόμενη μέρα...δεν θα παίζονται οι τύποι...Συγχαρητήρια θα τους λες - αει γαμήσου θα σου λένε...καλύτερα να το φάνε να ηρεμήσουν λίγο...Eξάλλου εσένα ποιά ομάδα σου κάνει σοβαρότερη για Champions League? H Bέρντερ ή ο OΣΦΠ;
ίσα ίσα θα πάνε με καμιά καλή ομάδα αν κερδίσουν την βέρντερ και θα αρπάξουν καμιά 7αρα πάλι και θα πάθουν ψυχικό ταράκουλο.
εσύ και 5-6 ακόμα κάνετε μπαμ πως γράφετε απλά να τα κάνετε μπουρδέλο.
χωρίς πουστριλίκια δε σας παίρνει ο ύπνος ε?
ειδικά για εσένα since θα προτιμούσα απο την αρχή να δηλώσεις κάφρος γιατί στην πορεία έτσι βγήκες παρα να το παίζεις σοβαρός.
είναι πιο ανδρικό ;)