Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πώς δεν έσπασα καμιά τηλεόραση. Τέλως πάντων . Η ομάδα μας έχει δώσει αρκετές χαρές . Τρεμπλ το 2002. Όλοι δίπλα της.
Aχ.....ακομα δεν τον ειδαμε ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ τον ειπαμε..........ρε παιδια καθηστε λιγο να τον δουμε και αυτον γιατι και ο Μπο(ρ)χα οταν ειρθε νεος ΕΤΟ'Ο ειταν αλλα μαλων ΠΑΛ(Ε)ΤΟ'Ο βγηκε...και ο ΡΟΜΕΡΟ οταν ειρθε και ειδα το DVD που ειχε η SPORTDAY ειπα πωπωπωπωπωπωπω τι παιχτουρα πιραμε και μολις το ειδα λεω 1.000.000 φορες ΝΙΝΗΣ(αυτο το λεω για το βιντεακι που εχει στο νετ...)Αδέρφια γαύροι,οι πρώτοι σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.... .τουλάχιστον μάλλον άξιζε που περιμέναμε (ποδόσφαιρο) και ξεκινήσαμε αμέσως(μπάσκετ)...
Ρε παιδιά πάρτε το χαμπάρι. Ποιός Σόλιντ και ποιός Λεμονής. Ο Ολυμπιακός έχει τον ίδιο προπονητή εδώ και δέκα χρόνια.![]()
Aχ.....ακομα δεν τον ειδαμε ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ τον ειπαμε..........ρε παιδια καθηστε λιγο να τον δουμε και αυτον γιατι και ο Μπο(ρ)χα οταν ειρθε νεος ΕΤΟ'Ο ειταν αλλα μαλων ΠΑΛ(Ε)ΤΟ'Ο βγηκε...και ο ΡΟΜΕΡΟ οταν ειρθε και ειδα το DVD που ειχε η SPORTDAY ειπα πωπωπωπωπωπωπω τι παιχτουρα πιραμε και μολις το ειδα λεω 1.000.000 φορες ΝΙΝΗΣ(αυτο το λεω για το βιντεακι που εχει στο νετ...)
το κακο ειναι οτι δεν φοραει κοκκινες φορμες ο σηγκεκρημενος...Πρέπει να είναι πολύ καλός για να έχει 10/11 πρωταθλήματ α....
ναι ξερω ΒΕΡΟΝ,ΚΟΛΟΤΣΙΝΗ κ.ακαι μην ξεχνάς πως οι Αργεντίνοι-Λατινοαμερικάνοι φέτος θα είναι αρκετοί στον Περαιά....
το κακο ειναι οτι δεν φοραει κοκκινες φορμες ο σηγκεκρημενος... ναι ξερω ΒΕΡΟΝ,ΚΟΛΟΤΣΙΝΗ κ.α![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ρε φίλε...επικοινωνείς με το περιβάλλον?Σου είπε κανείς για τώρα?Για χθές-σήμερα ή αύριο?
Μάλλον σου κάνει πλάκα ο φίλος σου καθώς οι παίκτες βρίσκονται σε διακοπές και δεν γίνεται καμία προπόνηση.
Το πρόβλημα του Μπορέλι ήταν πως ενώ ήταν καλός παίκτης δεν μπορούσε αρχικά να προσαρμοστεί στην ομάδα.
Το πρόβλημα του Μπόρχα είναι ότι δεν ξέρει μπάλα και αυτό δεν διορθώνεται όσος καιρός κι αν περάσει.

Δεν μπορώ ρε μεγάλε να κάθομαι να ασχολούμαι με τις λέξεις...εσύ κόλλησες και πήγες να το παίξεις πονηρός, επειδή έχουν σταματήσει οι προπονήσεις των ομάδων, οτί εγώ εννοούσα τώρα...σήμερα...και μετά λές για Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια....τώρα τί να σου πώ?Ποδοσφαιρικά μιλάμε...τι να σου έλεγα...''στίς προπονήσεις πού έκανε όλο τον καιρό που το πρωτάθλημα ήταν σε ισχύ?''...μην τρελλαθούμε κιόλας....Συνήθως όταν χρησιμοποιούμε ενεστώτα αναφερόμαστε σε κάτι που συμβαίνει τώρα. Αυτό τουλάχιστον μας μάθαιναν στο Δημοτικό.
Έτσι ακριβώς.....px75 κανεις τον χαζο και δε σου παει.
Εκεί το αφήνουμε...όσο για αυτά που διάβαζες....εξαρτάται που τα διάβαζες...και προτιμώ να πιστέψω κάποιον από την ομάδα παρά τους δημοσιογράφους...εξάλλου το μέλλον θα δείξει....Ετσί όπως το ανέφερες υπήρξε παρεξήγηση. Γιατί δεν το αφήνουμε εκεί;
Κι αν το θέλεις κι αλλιώς, εγώ διάβαζα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς πως οι υπόλοιποι παίκτες του Ολυμπιακού γέλαγαν με τον Μπόρχα στις προπονήσεις. Επομένως και πάλι μου φαίνεται πως ο φίλος σου δεν ήταν και πολύ ειλικρινής απέναντι σου.
Και μη μου πεις πως όσοι έγραφαν αυτά τα πράγματα είναι εχθροί του Ολυμπιακού, σε παρακαλώ.
;) ;) ;)καλημέρα , ο νέρι το κάρφωσε το γκολάκι του πάλι ;)
η τιμή του θα πάει στα ύψη ,και βλέπω να τον πουλάνε δυστυχώς,ελπίζω να μην γίνει αυτό τουλάχιστον φέτος![]()
![]()
ποπο και αυτος ο Καστιγιο ο αληταρας , ο αμπαλος ,το καθικι ,ο κολογαυρος, ο ασχετος, ο κοκκαλιαρης, ο μπουζουκοβιος, ο τσατσος του κοκκαλη τι ΓΚΟΛΑΡΑ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ο παιχταρας...... πραγματικα ηταν πολυ λιγος για την Εθνικη μας(Στην οποια αγωνιστηκε επαξια ο καθολου ντοπε ζησης βρυζας)....α ρε καθηγητες του ποδοσφαιρου
Και δέυτερο θεικο γκολ σημερα ο ΘΕΟΣ Νερι Καστιγιο απλο και ομορφο....εναντιον του Εκουαδορ αυτο τους εχει ολους πελατες...ξερετε εσεις τωρα αυτος ο αμπαλος , ο χασογκολης ο πρεζακιας που πρεπει να απελαθει απο την τιμια χωρα μας ο αληταρας που προκαλει μεσα και εξω απο τα γηπεδα το τσογλανι ο τσατσος της 7 ξερετε εσεις αν στο ελληνικο πρωταθλημα αγωνιζεται και αλλος τετοιος ??? Α ναι βεβαια 1)Μωρας
2)Κυριακιδης
3)Πλιατσικας
4)Κονε
5)Τριποτσερης
6)και εσχατος ΔΗΜΟΥΤΣΟΣ !!!!!!
ναι ναι αποθεωστε τους !!!!!!!! και ξεφτιλιστε τον αμπαλο και αληταρα Καστιγιο (αρε αντικειμενικοι Ποδοσφαιρογνωστες!!!!!!)
Βεβαια εμεις οι κολογαυροι που δεν επηρεαζομαστε απο τις "αντικειμενικες" φυλλαδες τα λεμε χρονια τωρα οτι τετοιος ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ δεν εχει ξαναπερασει(Τελικος Κυπελου Ολυμπιακος-αρθρο44)