Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Για ρωτα τον Πατερα τι εχει να πει για την μεγαλη φετινη πορεια στο ch. l. ....!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ελεος ρε συ, τι θες να μας αποδειξεις τωρα? Aστο γαμησε το, μονο εσυ πιστευεις οτι φετος ο βαζελος επαιξε ch.l. !![]()
σιγά ρε ΤΕΡΑΣΤΙΕ ΣΥΛΛΟΓΕ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ.
ΣΙΓΑ ΡΕ ΡΕΑΛ, ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΠΑΡΤΣΑ....
αααααααααααααχααχαχαχαχαχαχα ρε κοίτα κάτι κατσαπλιάδες του χιλιάρικου που θεωρούν και αποτυχία τον αποκλεισμό στους ομίλους....
χου ρε.
νούμερα.....
Ποιος βρηκε ακρη με Ολυμπιακους οπαδους της εποχης Κοκκαλη για να βρεις εσυ ρε Περσονα;
Αλλα αυτα που ξερανε τελειωσανε...
Απο εδω και περα θα βλεπουνε συνεχεια Παντελη Βουλγαρη
"Πετρινα Χρονια"
![]()
...ξανα και ξανα.
Η θεματολογια δεν εχει καμμια σχεση βεβαια,αλλα ο τιτλος ειναι σκετη επιτυχια λεμε...
κανε σαν παναθηναικος πρωτα αυυτα που πρεπει,κανε μια δυνατη ομαδα και μετα βγειτε και θριαμβολογηστε οσο γουσταρετε..παντα βιαζεσται να πειτε τις μαλακιες σας για δυναστιες,νταλας, κτλ κτλ..ποσες φορες εχετε κανει δηλωσεις και φυγατε με την πουτσα στον κωλο ?στον 1ο γυρο παλι λεγατε,φωναζατε κτλ κτλ,ηρθατε φαγατε 2 αντι για 4 και ηρεμησατε..προπερσι πηρατε Χ στο πρωταθλημα,σε 3 μερες παιζαμε παλι κυπελο κανατε δηλωσεις για ευκολο διπλο και οτι θα τελειωσετε την χουντα του Ολυμπιακου,τσακωσατε μια 4αρα και γελαγαν ολοι μαζι σας,επειδη χασαμε ενα πρωταθλημα αποκλειστικα απο δικα μας λαθη και οχι επειδη ησασταν υπερομαδα δεν σημαινει τιποτε,μαζευτειτε γιατι κυριακη κοντη γιορτη,μην γινει καμια μαλακια την κυριακη και σας χαλασουμε το γλεντι...εχουν ξαναγινει αυτα το νου σας κοριτσια !!!

καθόλου5. Στον πούτσο μου τι θα γίνει στο ματς της κυριακής. Δεν εξαρτάται μια ομάδα από ένα ματς.Το πρωτάθλημα έχει τελειώσει ούτως ή άλλως. Όταν συμβαίνει αυτό, τότε είναι βέβαιο πως η ομάδα θα διαλύσει ούτως ή άλλως εντός ολίγου.
Καλημέρα άγαπητε.. χολίτσα διακρίνω ??????
οι βαζελοι μπερδευουν το πρωταθλημα με τις εκλογες που ειναι καθε 4 χρονια....Το ξαναγράφω, γιατί προφανώς οι απανταχού μικροί σε ηλικία και μυαλό Παναθηναϊκοί δεν το εμπεδώνουνε.
1. Συγχαρητήρια για το πρωτάθλημα που παίρνετε. Δεν με νοιάζει αν είοναι με ΕΠΟ - διαιτησίες- καλή ομάδα ή οτιδήποτε, το παίρνετε. Οπότε σαν ομάδα σας αξίζουνε συγχαρητήρια. Όπως εμάς μας αξίζουν τα προηγούμενα χρόνια και της ΑΕΚ τα πολύ παλιά χρόνια και του ΠΑΟΚ.....καλά....δεν μπορώ να θυμηθώ
2. Αν κάτι μου τη δίνει δεν είναι που χάσαμε το πρωτάθλημα, το είχαμε πει από την πρώτη στιγμή πως κάποια στιγμή θα το χάσεις. Αιώνια δεν το παίρνεις σε καμία χώρα. Μου τη δίνει σαν φίλαθλος που δεν είδα φέτος να το παίρνει μια ομάδα που ανέβηκε κάποια σκαλοπάτια πιο πάνω από την προηγούμενη πρωταθλήτρια. Το παίρνει γιατί ο Ολυμπιακός φέτος ήταν και είναι χάλια. Αυτό Παναθηναϊκάρες κανονικά θα έπρεπε να σας προβληματίσει, εκτός κι αν έχετε την απεριόριστη εμπιστοσύνη στις επιλογές Αντωνίου για του χρόνου.
3. Μου τη δίνει αυτό, γιατί όπως έχω δηλώσει μου αρέσει να γίνεται χαβαλές στο πρωτάθλημα (όπως φέτος) αλλά γιατί είναι όλες οι ομάδες δυνατές και όχι επειδή όλες είναι χάλια. Κι ας το χάνω το πρωτάθλημα. Δεν νομίζω να τη χαλάει την Τσέλσι πάρα πολύ που χάνει το πρωτάθλημα αλλά βγαίνει τσουλου μετά. Επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε ποια είναι η αξία στην Ελλάδα. Και η αξία είναι να διαγωνίζεσαι πώς θα ξεπεράσεις τον άλλο και όχι πώς θα τον ρίξεις.
4. Καταλαβαίνω τη χαρά των Παναθηναϊκών που ανασύρουν από τα χρονοντούλαπα πάλι τους τελικούς τότε που ζούσαν οι παππούδες μας, αλλά δεν καταλαβαίνω τη χαρά των Αεκτζήδων. Δεν έχουνε κερδίσει τίποτα απολύτως, έχουνε κάνει μια χρονιά για τον πούτσο, προσπαθούν τώρα να βρουνε μια διοίκηση και χαίρονται...γιατι;;
5. Στον πούτσο μου τι θα γίνει στο ματς της κυριακής. Δεν εξαρτάται μια ομάδα από ένα ματς.Το πρωτάθλημα έχει τελειώσει ούτως ή άλλως. Όταν συμβαίνει αυτό, τότε είναι βέβαιο πως η ομάδα θα διαλύσει ούτως ή άλλως εντός ολίγου.
οι βαζελοι μπερδευουν το πρωταθλημα με τις εκλογες που ειναι καθε 4 χρονια....

νομιζουν οτι για 4 χρονια θα ειναι πρωταθλητες.....με τη διαφορα οτι ακομα και στατιστικα να το παρεις, δεν παιρνουν πρωταθλημα καθε 4 χρονια![]()
![]()
νομιζουν οτι για 4 χρονια θα ειναι πρωταθλητες.....
Υ.Γ.
τραγικό πράγματι να παίζεις το ντέρμπυ της χρονιάς με τον αιώνιο και ο έτερος να ετοιμάζει φιέστα......![]()
![]()

για να το λες εσυ που το εχεις ζησει στο πετσι σου τοσα χρονια κατι θα ξερεις![]()
αυτό που γάβροι (νορμάλ και μη) δεν μπορούν ακόμα να συνειδητοποιήσουν ούτς και να παραδεχτούν δεν είναι το εάν χάθηκε αυτό ή το προηγούμενο ή το επόμενο........
είναι ότι ο γάβρος πλέον δεν γαμεί και δέρνει ούτε διοικητικά ούτε αγωνιστικά.
Αυτό είναι προφανές.
Οπως είναι και προφανές πως λόγω της αλλαγής και στα οικονομικά και στα διοικητικά δεδομένα οι κλανιές πλέον δεν βάφουν αβγά
περαστικά και καλό πάσχα.
Υ.Γ.
τραγικό πράγματι να παίζεις το ντέρμπυ της χρονιάς με τον αιώνιο και ο έτερος να ετοιμάζει φιέστα......![]()
![]()


πες πως σπάει το πόδι του ο διάολος και κερδίζει το ντέρμπι ο γαύρος.τωρα μας το παιζει και παναθηναικος. . .![]()
![]()
διχασμενη προσωπικοτητα . . .![]()
τωρα μας το παιζει και παναθηναικος. . .![]()
![]()
διχασμενη προσωπικοτητα . . .![]()
πες πως σπάει το πόδι του ο διάολος και κερδίζει το ντέρμπι ο γαύρος.
θα βγει και θα βρίζει τους βάζελους όπως κάνει πάντα, απλά για να ξεφύγει από την καζούρα.
"Πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρεις φορές….."