Με Τζιμπούρ, αλλά χωρίς Νέμεθ στο ντέρμπι. Στο "βουνό" και ο Θανόπουλος! Στις 18/1 η Γ.Σ.
Στην αποστολή για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη συμπεριελήφθη -όπως άλλωστε αναμενόταν- ο Ράφικ Τζιμπούρ. Ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός μάλιστα, δεν αποκλείεται να ξεκινήσει και στη βασική ενδεκάδα της ΑΕΚ, καθώς ο Ντούσαν Μπάγεβιτς έδειξε στις τελευταίες προπονήσεις να τον υπολογίζει σοβαρά.
Ο Τζιμπούρ συμμετέχει σε αποστολή της Ένωσης για πρώτη φορά μετά τις 20 Αυγούστου, όταν η ΑΕΚ έπαιζε με τη Βασλούι στη Ρουμανία, ενώ στην προπόνηση έχει δείξει ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Από 'κεί και πέρα, ο Κρίστιαν Νέμεθ πάλεψε έως την τελευταία στιγμή μήπως και καταφέρει να καταστεί ετοιμοπόλεμος για την Τετάρτη, ωστόσο δεν τα κατάφερε. Ο Ούγγρος επιθετικός ακολούθησε και τη Δευτέρα ατομικό πρόγραμμα, έδειξε ότι δεν είναι απόλυτα έτοιμος και μοιραία αποκλείστηκε από την αποστολή για το ντέρμπι. :-
Εκτός των πλάνων του Ντούσαν Μπάγεβιτς, έμειναν οριστικά και οι Χουανφράν, Ιορντάκε. Ο Ισπανός συνέχισε τη θεραπεία του στο γυμναστήριο, ενώ ο Ρουμάνος υπέστη διάστρεμμα και έκανε ατομικό πρόγραμμα. Εκτός από τους τραυματίες, ο Σερβοέλληνας τεχνικός απέκλεισε από την αποστολή και τους Παυλή, Ρίκκα, Γιαχάγια και Μανωλά, οι οποίοι θα αγωνιστούν με την ομάδα Νέων στο ματς με τον Ολυμπιακό την Τετάρτη στο Ρέντη.
Οι 20 παίκτες που επέλεξε ο Μπάγεβιτς για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό είναι οι εξής: Σάχα, Αραμπατζής, Λαγός, Ζεράλντο, Μαϊστόροβιτς, Γεωργέας, Καράμπελας, Αραούχο, Γιάχιτς, Καφές, Μαντούκα, Μάκος, Χέρσι, Ταχτσίδης, Γκερέιρο, Γκέντσογλου, Μπλάνκο, Τζιμπούρ, Σκόκο, Λεονάρντο.
Να σημειωθεί ότι για δεύτερο συνεχόμενο οικογενειακό διπλό, ο Ντούσαν Μπάγεβιτς επέλεξε τον Γιάννη Αραμπατζή για την ενεδκάδα των βασικών και τον Σεμπάστιαν Σάχα για αυτή των αναπληρωματικών. Βέβαια, αυτό πιθανόν να έγινε για να δεχτεί ο Αργεντινός μεγαλύτερη πίεση από τους βασικούς επιθετικούς, αλλά ουδείς μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να παραταχθεί η ΑΕΚ στο Καραϊσκάκη με τον 25χρονο Έλληνα γκολκίπερ κάτω από τα δοκάρια της.
Με τους βασικούς, εκτός του Αραμπατζή, αγωνίστηκαν οι Αραούχο, Καράμπελας στα άκρα της άμυνας, οι Ζεράλντο, Μαϊστόροβιτς στο κέντρο της, οι Γιάχιτς, Καφές ως αμυντικά χαφ, ο Σκόκο αριστερά, ο Μαντούκα στον άξονα ως "δεκάρι", ο Τζιμπούρ δεξιά και ο Μπλάνκο μπροστά. Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ είδαν και βίντεο το ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού 2-0.
Παρούσα και η διοίκηση!
Έπειτα από πάρα πολύ καιρό, οι παίκτες της Ένωσης ένιωσαν ότι στην ομάδα υπάρχει και διοίκηση, καθώς στην προπόνηση της Δευτέρας, είδαν εκπρόσωπο της να εμφανίζεται. Τ
ο παρών έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Νίκος Θανόπουλος, ο οποίος ευχήθηκε στους παίκτες "καλή χρονιά με υγεία", και σε μια σύντομη ομιλία τους είπε:
"
Κανείς δεν έχει χάσει λεφτά στην ΑΕΚ και να μην ανησυχείτε για τίποτα. Να είστε συνεπείς στις υποχρεώσεις σας και συγκεντρωμένοι. Εμείς θα είμαστε κοντά σας. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουν μπει χρήματα στους λογαριασμούς σας. Κερδίστε την Τετάρτη τον Ολυμπιακό για να πάρουμε όλοι μία μεγάλη χαρά".
καλα αμα δεν δουν λεφτα...