www.sentragoal.gr/article.asp?catid=17012&subid=2&pubid=6808116]
[size=20pt]Έχει χάσει την μπάλα ο Ζίκο[/size][/url]
Πριν από λίγες μέρες είχαμε αναφερθεί στην κατάσταση που επικρατεί στου Ρέντη, με την επιστροφή των «ερυθρόλευκων» από την εννιαήμερη άδεια που είχε δώσει ο Ζίκο και πολλοί θα περίμεναν ότι όσο πλησιάζουν οι μέρες για το ντέρμπι με την ΑΕΚ θα «έσφιγγαν και τα λουριά» από τον προπονητή των πειραιωτών.
Τα πράγματα όμως όχι μόνο δεν καλυτέρευσαν αλλά η κατάσταση είναι μάλλον πιο χαλαρή από ποτέ σε μια περίοδο που ο 57χρονος τεχνικός δείχνει να έχει «χάσει τη μπάλα» στου Ρέντη.
Έχει χάσει την μπάλα ο Ζίκο
Από πού να ξεκινήσει και που να τελειώσει κάποιος σε ότι αφορά αυτά που γίνονται στο προπονητικό κέντρο των «ερυθρόλευκων». Πρώτα απ’ όλα πρέπει να γίνει αναφορά στις αγωνιστικές επιλογές του Βραζιλιάνου τεχνικού και στο σχήμα που δοκιμάζει ενόψει του ντέρμπι με τους «κιτρινόμαυρους». Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν ο Ζίκο κάθε άλλο παρά έχει μάθει από τα «παθήματα» του στην τεχνική ηγεσία των πειραιωτών καθώς δεν μπορεί κανείς να εξηγήσει διαφορετικά την «έμπνευση» να δοκιμάζει τον Όσκαρ για τη θέση του αριστερού χαφ στο ντέρμπι.
Είναι δυνατόν ο προπονητής του Ολυμπιακού να σκέφτεται να παίξει με αριστερό χαφ τον Ισπανό; Θα είναι σα να παίζει με παίκτη λιγότερο στο ντέρμπι κάνοντας «δώρο» στην αντίπαλη ομάδα. Η ένσταση μου δεν έχει να κάνει με ενδεχόμενη χρησιμοποίηση του Όσκαρ αλλά με τη θέση στην οποία τον δοκιμάζει ο Ζίκο. Είναι άραγε τόσο δύσκολο να διαπιστώσει κάποιος ότι ο συγκεκριμένος παίκτης δεν μπορεί να παίξει στη γραμμή;
Από την άλλη πλευρά υπάρχει το «φαινόμενο» της εξαφάνισης του Ζαϊρί και το συγκεκριμένο θέμα αν μη τι άλλο χρήζει διερεύνησης. Ο Μαροκινός βοήθησε τα μέγιστα σε όλα τα ματς του Ολυμπιακού και ήταν από τους κορυφαίους στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Μπήκε στο ματς με τον Άρη σαν αλλαγή και «φρέσκαρε» την εικόνα των «ερυθρόλευκων». Και πως τον επιβραβεύσει ο προπονητής του; Σχεδιάζοντας να τον αφήσει στον πάγκο.
Ο Στολτίδης «παραγκωνίζεται», ο Λεντέσμα μένει στον «πάγο» και γενικά ο προπονητής του Ολυμπιακού δείχνει να έχει ένα σημαντικό πρόβλημα που κάνει τώρα την εμφάνιση του και αφορά τη διαχείριση του έμψυχου δυναμικού της πειραϊκής ομάδας. Τόσο καιρό ο Ολυμπιακός δεν έπαιζε ποτέ πλήρης (λόγω των πολλών τραυματισμών) και τα «κουκιά ήταν μετρημένα» για τον Ζίκο. Τώρα όμως που οι «ερυθρόλευκοι» είναι πλήρεις ο Ζίκο δείχνει να έχει πρόβλημα σε ότι αφορά τις σωστές επιλογές. Και αυτό παράλληλα δείχνει πως μετά από αρκετό καιρό στην ομάδα δεν έχει ακόμα μάθει βασικά πράγματα για τον Ολυμπιακό και τι μπορεί να του προσφέρει κάθε παίκτης.
Επίσης είναι παράδοξο να μην καταλαβαίνει ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» ότι το κλίμα στην ομάδα του λίγο πριν από ένα ντέρμπι δεν είναι αυτό που θα έπρεπε για τον Ολυμπιακό. Δεν είναι το κλίμα που επικρατούσε παραμονές του ματς με τον Παναθηναϊκό αλλά τότε όλοι θυμούνται ότι είχε αναλάβει δράση ο Κόκκαλης. Μα είναι απαραίτητο να πηγαίνει πριν από κάθε ματς στου Ρέντη ο Κόκκαλης για να «σφίγγει τα λουριά»;
Ας εξηγήσει κάποιος στον Βραζιλιάνο ότι τα πράγματα είναι απλά για το παιχνίδι της Τετάρτης και δε χρειάζονται «πειράματα» όπως στο «Κλεάνθης Βικελίδης» γιατί οι «αλχημείες» του στοίχισαν ακριβά στον Ολυμπιακό.
Redάκια
*Δεν είναι δυνατόν τρεις μέρες πριν από ντέρμπι ο προπονητής μιας ομάδας να βάζει τους παίκτες του να παίζουν διπλό για 70 λεπτά. Ούτε κανονικό παιχνίδι να έπαιζαν.
*Ο Ζίκο παραπονιέται μάλιστα για την κατάσταση στους αγωνιστικούς χώρους των γηπέδων στου Ρέντη και λέει πως έχει ζητήσει από τη διοίκηση να γίνουν έργα για τη βελτίωση της κατάστασης. Δίκιο έχει, τα γήπεδα δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά από την άλλη εσύ βάζεις τους παίκτες να παίζουν δίτερμα μια ώρα (και κάτι).
*Αν το δελτίο του Λούα Λούα είναι στην ΕΠΟ αύριο κανείς μην αποκλείει το ενδεχόμενο να παίξει ο Κονγκολέζος στο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Δύσκολο, αλλά όχι απίθανο.
*Η υπόθεση Μπεν Αρφά θα απασχολήσει τους «ερυθρόλευκους» μέχρι την Τετάρτη (το αργότερο). Αισιοδοξία εξακολουθεί να υπάρχει αλά συγκρατημένη. Το πρόβλημα δεν είναι η Μαρσέιγ είναι ο παίκτης. Αν ο νεαρός μέσος πει «ναι» η μεταγραφή θα γίνει σε μια μέρα.
*Τουλάχιστον το ποσοστό του Ζίκο στα ντέρμπι είναι καλό. Σχεδόν 80% νίκες.
Μηπως το εχουν παραχεσει οι δημοσιογραφομαλακες λεω εγω τωρα...
Απο την μια ο Νικολακοπουλος απο την αλλη ο καθε παπαρας, μας τα εχουν κανει τσουρεκια!!
Ας τον αφησουν λιγο και αυτον τον μαλακα στην ησυχια του μπας και κανει τιποτα ...
Αλλιως ας φερουν απο τωρα τον Νικολα να τελειωνουμε...