Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σιγα μην ερθει ο μπεν αρφα.θα βολευτουν με λουα τουα και καλα θα ειναι.

μην ασχολεισαι με πουστρακια..Μαλακοτυροπιτούληδες, εσείς θα βολευτείτε με τον παλετοφόρο στο ναυάγιο που έχετε για άμυνα και δε θα σας χαλάσει καθολούλου
δεν ειπε τιποτα για σενα.αμεσως να τον παρεξηγησεις.μην ασχολεισαι με πουστρακια..
δεν ειπε τιποτα για σενα.αμεσως να τον παρεξηγησεις.
αχαχαχαχα!!!ο θρυλος λεει!!!Ρε γιατι μας τσιγκλατε χρονιαρες μερες? Δε σας φτανει που ο Θρυλος - Αη Βασιλης σας αφησε κι εσας μια φορα να κανετε χριστουγεννα? Μην μας ενοχλειτε μερες που 'ναι..
Καλλη χρονια λοιπον και τα μπρατσακια - μπατσακια δωρο απ'την 7..

αχαχαχαχα!!!ο θρυλος λεει!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χρονια πολλα αρχιπρακτορα..Kαλημερα και Χρονια Πολλα [glow=red,2,300]Π Ρ Ω Τ Α Θ Λ Η Τ Ε Σ[/glow] !!!!!
Kαι για Εσενα Τα καλυτερα Φιλε!!!!χρονια πολλα αρχιπρακτορα..
να χαιρεσαι την οικογενεια & την ομαδαρα μας..
Kαλημερα και Χρονια Πολλα [glow=red,2,300]Π Ρ Ω Τ Α Θ Λ Η Τ Ε Σ[/glow] !!!!!

Ο Καλόπουλος στο Ολυμπιακός-ΑΕΚ!
ααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..Να'τος πάλι αυτός, ξανάρθε
Το πρόβλημα με τα βαζελίνια είναι ότι τόσα χρόνια έχει συνηθίσει η σούφρα τους, και ξετρυπώνουν πολύ γρήγορα.
Μέχρι το 2ο γύρο θα μας τα πρήξουν πάλι ...
ααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..
ακομη με αυτο το πουστρακι ασχολεισαι???
αυτο ψωλοτριβεται καθημερινα..
ειναι πεοπαιτης με μαστερ λεμε..
αμα καρφωνεις δροσερα αγορακια ορμα..

ερε τι εχει να γινει στο οακα οταν ερθετε...![]()
]
]
www.youtube.com/watch?v=9nsv7WWWhZs&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=9nsv7WWWhZs&feature=related[/url[/video]]
[url=http://[video]www.youtube.com/watch?v=Dc09JdLIYno&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=Dc09JdLIYno&feature=related[/url[/video]]
θα δροσιστειτε αρκετα....
συγγρου αριστερα λεμε..Λαγος τη φτερη εσυε, κακο της κεφαλης του...
συγγρου αριστερα λεμε..
ωραιος ο μπαναωτης εχτες ε???
