φίλε μου να κάνει καλό η δεν κάνει καλό ο κόκκαλης στον ολυμπιακό θα το κρίνει ο κόσμος του θρύλου,κοίτα τη θα κάνει η ομάδα σου με τον θεμιστοκλήΜεγάλη σημασία έχει τελικά ο ΛΟΓΟΣ.Κάποιοι άνθρωποι φαίνεται ότι φοράνε παντελόνια γιατί κρυώνουν κ όχι για να κρύψουν τα απαυτά τους.


:happybounce: