Επισκέπτης
τις συγκρισεις τις κανεις οπως τις γουσταρεις και οπως σε συμφερουν συγκρινεις ευρωπαικη παρουσια σε δυο σπορ που δεν μπορει να συγκριθει γιατι μηπως εχει καμια παρουσια στην ευρωπη (στο ποδοσφαιρο ) ο παο η η αεκ δεν αποκλειστικαμε ολοι στους 32 του τσαμπιονς λιγκ και στους 32 του ουεφα ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ εκτος αν φιλε μου τρως το κουτοχορτο οτι ειστε ευρωπαιοι κτλ
αν παλι θελεις να μιλησουμε για μεταξυ μας παιχνιδια,τιτλους,διακρισεις κτλ
πες ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ και για πιο σπορ θελεις ?
Μιλώντας για παράγκες, εξετάζεις και την ευρωπαϊκή πορεία. Οπότε, αν υπάρχει παράγκα σε κάποιο άθλημα βλέπεις τι αξίζει η ομάδα και εκτός παράγκας. Κι ο ΠΑΟ είναι στους 4 της Ευρώπης. Εσείς είστε ο κλόουν της Ευρώπης (στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ δεν τα πάτε άσχημα) και όλοι εύχονται να τον έχουν στον όμιλο τους γιατί υπολογίζουν πολύ βάσιμα για 6 βαθμούς! Από την άλλη, η ΑΕΚ δεν έχει την ξεφτυλισμένη φήμη που έχει ο γαύρος, ούτε έχει γυρίσει να πει κανείς "είτε παίζεις με Ολυμπιακό, είτε με Ρεάλ Μαδρίτης δεν παύει να είναι δύσκολο παιχνίδι"
τί να κάνουμε?Ψέμματα είναι και αυτό?Καραϊσκάκη δεν ξέρεις πάντως που πέφτει...εδώ δεν ξέρεις το ΟΑΚΑ και την Λεωφόρο (των στεναγμών...)...και που γάμησες...τί έγινε?Από τότε έχετε να κάνετε νίκη....Η κατάρα του θα σας κυνηγάει.....