Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 73 άτομα (1 μέλη και 72 επισκέπτες)

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
τακη γιατι δεν ανανεωσε τους παικτες στο πολο και το χαντμπολ καλοι δεν ητανε?
αν μπει στο κολπο προ ρεκο και φερενσβαρος δυσκολα τα πραγματα γιατι δινουν φραγκα...κακκαρης τεραστια απωλεια...
στο πολο μαλλον κανουμε συντηρηση καποια χρονια μεχρι να μπουμε στο καινουργιο κολυμβητηριο...
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.528
Κριτικές
88
Like
4.468
Πόντοι
13.145
Επιλογές από το κατω ράφι μέχρι τώρα.
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
96
Κριτικές
22
Like
1.061
Πόντοι
990
θα ντυθω ζελας αποψε και θα δηλωσω οτι τωρα ναι παμε για το μπακ του μπακ μετα και την απομακρυνση του μαυρο γατου μουσταφα φαλ.
και οτι ειπαμε νερο και αλατι καλη επιτυχια οπου κι αν πας.
Μετριοτατος παικτης. Μονο υψος ειχε. Αργος. Αμπαλος δεν ειχε καθολου σουτ. Οικοδομος στις βολες. Επιρρεπης στους τραυματισμους. Ειχε & μεγαλο συμβολαιο. Αντε γεια Μουσταφα...
PS : Πολυ καλος χαρακτηρας ομως απο τα καλυτερα παιδια. Τον εχω δει απο κοντα & εχουμε μιλησει.
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
96
Κριτικές
22
Like
1.061
Πόντοι
990
Εγω θελω να ερθει ο Ζελικο και να φυγει μεσα στη χρονια επειδη ο Τρακης θα του γαμησει την ομαδα :2funny: Δεν πιστευω οτι αυτος ο ανθρωπος θα ανεχτει τις μαλακιες του, δεν εχει αναγκη ουτε απο δοξα ουτε απο φραγκα, ενα βημα πριν την συνταξη ειναι, θελω να πιστευω οτι δεν θα χαραμισει το legacy του για τον πρεζακια. Να τον βαλει στη θεση του, πολυ δυσκολο, με την ασυλια που εχει και αυτος και οι πλουσιοι ομοιοι του, ειναι αδυνατον να κατσει ησυχα, εθισμενος στα σοσιαλ και στο να ειναι πρωτη μουρη.

Αγωνιστικα, αν ερθουν αυτοι οι 3-4 παικτες που θελουμε, οπως παντα πρεπει να φοβομαστε μονο τον κακο μας εαυτο. Αν φετος σηκωσαμε ευρωλιγκα, και πρωταθλημα χωρις ντορσει, τοτε δεν εχουμε ταβανι μολις γεμισουμε τα γκαρντ και τα φοργουορντ μας.

ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ KNICKS (οχι νταξει πλακα κανω)

Αντε να βρεις φτηνο διαρκειας μετα απο ολα αυτα :tooth::truce:
Δεν ξερω τον λογο που ερχετε ο Ζελικο. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω. Λεφτα εχει να φανε & τα εγγονια του. Υστεροφημια εχει ως ο Top Legend coach. Τιτλους δαχτυλιδια εχει & στα δυο χερια. Τι σκατα θα ερθει να κανει τωρα στα 70s με προβληματα υγειας & αφεντικο τον Αρχιμαστουρα....Αβυσσος η ψυχη του...
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
96
Κριτικές
22
Like
1.061
Πόντοι
990
Απο τους πιο αγαπητους παικτες που περασαν ο Αλεκος. Αθορυβος, χρησιμος, επαγγελματιας, ερχοταν απο τον παγκο κ παντα προσφερε....κατι μου λεει οτι σε κανα 2 χρονια,οταν ξεκαβλωσει στην Ιταλια, θα επιστρεψει σε εμας.. Οποτε εις το επανειδειν...
Γαμω τα παιδια. Διαμαντι χαρακτηρας & καλος αθλητης...Αδικημενος γιατι επεσε & πανω στον Βεζενκοφ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

κατι καλοι ερχονται απο ριο μαρε αλλα εχουμε κολλησει λιγο στις διαπραγματευσεις
Περιμενουμε & κατι χωριατες απο Νοτιγχαμ αδερφε μην γκρινιαζεις...
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Κλείδωσε σύμφωνα με τον Κυρ Κώστα, η μεταγραφή του Κάρμο.

Ο παίχτης σύμφωνα με τα ρεπορτάζ δεν θα έρθει πάλι δανεικος και θα ανήκει στον Ολυμπιακό.

Ο ίδιος πλευρισε τον Ολυμπιακό μιας και φαίνεται ότι έφαγε την ψωλιά με την Οβιέδο, μίλησε με τον Μεντιλιμπαρ, (που είχε ενστάσεις και ο ίδιος ο προπονητής σύμφωνα με την δεύτερη θητεία του) και ξανά έρχεται.
Έπαιξε πουθενά καλά αυτός πέρα από ένα εξάμηνο σε εμάς ;
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Μεγάλο Ρίσκο παίρνει το αρχιδι ο Γκαστονε. Η θα γυρίσει και θα τον πιει και θα γαμησει την υστεροφημία του, ή θα φτιάξει ομαδάρα πάλι και θα γίνει αυτός που θα αναστήσει το Βαζελο.


Μεγάλος προπονητής, μικρός άνθρωπος σε πτωτική πορεία. Παρόμοια φαση με τον Μουρινιο.


Πιστεύω και οι δυο μπορεί να τα καταφέρουν
 

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
117
Like
298
Πόντοι
21
Μεγάλο Ρίσκο παίρνει το αρχιδι ο Γκαστονε. Η θα γυρίσει και θα τον πιει και θα γαμησει την υστεροφημία του, ή θα φτιάξει ομαδάρα πάλι και θα γίνει αυτός που θα αναστήσει το Βαζελο.


Μεγάλος προπονητής, μικρός άνθρωπος σε πτωτική πορεία. Παρόμοια φαση με τον Μουρινιο.


Πιστεύω και οι δυο μπορεί να τα καταφέρουν
Φιλε μου ειμαι ΠΑΟ και σου λεω οτι κανεις μεγαλο λαθος , οχι απο οπαδικη αποψη αλλα απο αποψη λογικης . Ανθρωποι σαν τον Ομπραντοβιτσ δεν τους ξεπερναει το αθλημα , χανουνε το κινητρο τους λογω του περιβαλλοντος στο οποιο παιζουν . Τα ιδια λεγανε για τον Phil Jackson το 2004 οταν εχασε στους τελικους απο τους Pistons , τα ιδια λεγαν για τον Ποποβιτσ μετα το 2007 , παντα τα ιδια λενε . Και εδω να θυμισω οτι ο Ντουντα επεστρεψε στον Ολυμπιακο οταν ηταν 70 . Επισης , ο Ομπραντοβιτσ δεν ειναι Μουρινιο με την καμμια . Το 21 επεστρεψε σε μια διαλυμενη Παρτιζαν , την συμμαζεψε , την ξαναεβαλε Euroleague . Tο 23 , ειδικα στο 2o μισο της season εχει παιξει το καλυτερο μπασκετ , μαζι με τον Ολυμπιακο . Και αν ο Παντερ και ο Λεσσορ δεν μαλακιζοντουσαν θα ειχε παει τελικο και σε 1 παιχνιδι ολα γινονται . Το 25 , εφτιαξε την ομαδα απο την αρχη, και εχασε τα play-in λογω του κακου ξεκινηματος στην season , οπου η ομαδα ειχε παικτες απειρους απο Εuroleague . Φετος , ολα τα προβληματα ηταν εξωαγωνιστικα με την διοικηση και ειχε και ατυχιες με τραυματισμους .

Προφανως επειδη ειναι ο Ζοτς δεν σημαινει οτι θα εχει την ιδια επιτυχια με την 1η του θητεια , κανενας δεν υπογραφει συμβολαιο με την επιτυχια . Ομως , και ηταν μονοδρομος η επιλογη του για εμας και εχει κινητρο και πραγματα να δωσει . Ολα θα φανουν στο παρκε εν τελη .
 
Τελευταία τροποποίηση:

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Φιλε μου ειμαι ΠΑΟ και σου λεω οτι κανεις μεγαλο λαθος , οχι απο οπαδικη αποψη αλλα απο αποψη λογικης . Ανθρωποι σαν τον Ομπραντοβιτσ δεν τους ξεπερναει το αθλημα , χανουνε το κινητρο τους λογω του περιβαλλοντος στο οποιο παιζουν . Τα ιδια λεγανε για τον Phil Jackson το 2004 οταν εχασε στους τελικους απο τους Pistons , τα ιδια λεγαν για τον Ποποβιτσ μετα το 2007 , παντα τα ιδια λενε . Και εδω να θυμισω οτι ο Ντουντα επεστρεψε στον Ολυμπιακο οταν ηταν 70 . Επισης , ο Ομπραντοβιτσ δεν ειναι Μουρινιο με την καμμια . Το 21 επεστρεψε σε μια διαλυμενη Παρτιζαν , την συμμαζεψε , την ξαναεβαλε Euroleague . Tο 23 , ειδικα στο 2o μισο της season εχει παιξει το καλυτερο μπασκετ , μαζι με τον Ολυμπιακο . Και αν ο Παντερ και ο Λεσσορ δεν μαλακιζοντουσαν θα ειχε παει τελικο και σε 1 παιχνιδι ολα γινονται . Το 25 , εφτιαξε την ομαδα απο την αρχη, και εχασε τα play-in λογω του κακου ξεκινηματος στην season , οπου η ομαδα ειχε παικτες απειρους απο Εuroleague . Φετος , ολα τα προβληματα ηταν εξωαγωνιστικα με την διοικηση και ειχε και ατυχιες με τραυματισμους .

Προφανως επειδη ειναι ο Ζοτς δεν σημαινει οτι θα εχει την ιδια επιτυχια με την 1η του θητεια , κανενας δεν υπογραφει συμβολαιο με την επιτυχια . Ομως , και ηταν μονοδρομος η επιλογη του για εμας και εχει κινητρο και πραγματα να δωσει . Ολα θα φανουν στο παρκε εν τελη .
Ειναι μεγάλη προσθήκη όπως και να το κάνουμε. Και η πτωτική πορεία που αναφέρω είναι και επειδή πριν ήταν στο θεό. Εγώ δε θα γύρναγα, επειδή στο μυαλό μου θα είχα πιο πολλά να χάσω. Όπως δε θα γύρναγα σαν Τζόρνταν ή Σουμαχερ κοκ. Επίσης η ισορροπία με τον πρεζακια θα είναι περίεργη. Δεν είναι σαν τον πατέρα/θείο του αυτός, δε ξέρω πως θα πάνε. Όπως και να έχει, είναι από τους μεγαλύτερους προπονητές που έχει βγάλει το ευρωπαϊκό μπάσκετ, και σαν γαύρος θα προτιμούσα τον Τούρκο


Για το Ζοσέ, πιστεύω μπορεί να τα καταφέρει. Η Ρεάλ έχει παίκτες , αλλά θέλει κάποιον να τους βάλει σε μια σειρά, να διαχειριστεί όλες τις ντίβες. Ο Μουρίνιο θα φέρει πειθαρχία σίγουρα. Ή ο Μουρίνιο ή ο Ανσελοτι είναι οι μόνες λύσεις
 

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
117
Like
298
Πόντοι
21
Ειναι μεγάλη προσθήκη όπως και να το κάνουμε. Και η πτωτική πορεία που αναφέρω είναι και επειδή πριν ήταν στο θεό. Εγώ δε θα γύρναγα, επειδή στο μυαλό μου θα είχα πιο πολλά να χάσω. Όπως δε θα γύρναγα σαν Τζόρνταν ή Σουμαχερ κοκ. Επίσης η ισορροπία με τον πρεζακια θα είναι περίεργη. Δεν είναι σαν τον πατέρα/θείο του αυτός, δε ξέρω πως θα πάνε. Όπως και να έχει, είναι από τους μεγαλύτερους προπονητές που έχει βγάλει το ευρωπαϊκό μπάσκετ, και σαν γαύρος θα προτιμούσα τον Τούρκο


Για το Ζοσέ, πιστεύω μπορεί να τα καταφέρει. Η Ρεάλ έχει παίκτες , αλλά θέλει κάποιον να τους βάλει σε μια σειρά, να διαχειριστεί όλες τις ντίβες. Ο Μουρίνιο θα φέρει πειθαρχία σίγουρα. Ή ο Μουρίνιο ή ο Ανσελοτι είναι οι μόνες λύσεις
Σιγουρα ειναι ρισκο δεν διαφωνω καθολου , και σιγουρα τα πραγματα στον ΠΑΟ δεν ειναι οπως ηταν . Παρολα αυτα, εκτος του οτι για εμας στον ΠΑΟ μετα το φετινο καζο ηταν μονοδρομος, βλεπω οτι και ο Ζελικο εχει το κινητρο και τον ρομαντισμο για αυτη την κινηση . Επισης , τον βλεπω μετα την 3ετια να παιρνει διοικητικη θεση στον οργανισμο και να προετοιμαζει την κατασταση για το long-term , κατι που μας λειπει απο τοτε που εφυγε .

Ο Μουρινιο και εγω πιστευω οτι θα πετυχει, επειδη και αυτος εχει ακομα την καψα και το κινητρο . Η διαφορα του ομως με τον Ζοτς ηταν οτι ενω ο Ζοτς μετα τον ΠΑΟ δεν εβαζε το ονομα του μπροστα απο τις ομαδες του και περιμενε να γινουν ολα οπως και οταν θελει, αλλα συνεχιζε να ειναι ταπεινος και να δουλευει, ο Μουρινιο το εκανε σε μεγαλο βαθμο και περιμενε οτι ολανθα δουλεψουν μονο και μονο επειδη ειναι ο Μουρινιο.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Ρε σεις, εκτος του Καρμο, αυτοι που ακουγονται για την ομαδα μας ειναι κανονικοι παικτες ή Ει Αει? :think:
Ουτε στο Football Manager δεν τους εχω πετυχει.... Βαρεθηκα του Μπιελ και τους Στρεφετσα αυτου του κοσμου...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.842
Πόντοι
28.246
Πρόσεχε χοντρουλιακα, εεις έτοιμο και στο τζάμπα παίχτη για να φέρεις, αν δεν, που δεν, θα σου κάτσει γιατι έχεις καβούρια στις τσέπες.

 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.000
Πόντοι
46.423
Ρε σεις, εκτος του Καρμο, αυτοι που ακουγονται για την ομαδα μας ειναι κανονικοι παικτες ή Ει Αει? :think:
Ουτε στο Football Manager δεν τους εχω πετυχει.... Βαρεθηκα του Μπιελ και τους Στρεφετσα αυτου του κοσμου...

Γάμησέ τα.

Το δούλεμα πάει σύννεφο.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.000
Πόντοι
46.423
Προετοιμασία με Φορτούνη, Μασούρα και Πνευμονίδη θα κάνουμε φέτος ...

:confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.055
Κριτικές
499
Like
43.545
Πόντοι
45.097
1000017291.jpg
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Πρόσεχε χοντρουλιακα, εεις έτοιμο και στο τζάμπα παίχτη για να φέρεις, αν δεν, που δεν, θα σου κάτσει γιατι έχεις καβούρια στις τσέπες.

Αυτός ο σκατοκωλογλειφτης ο Νικολακόπουλος είναι ότι χειρότερο στην δημοσιογραφία
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Προετοιμασία με Φορτούνη, Μασούρα κσι Πνευμονίδη θα κάνουμε φέτος.

:confused:
Ελπίζω να φέρει Βρουσαι να κάνει τη διαφορά στην άμυνα.

Ίσως και Ανδρούτσο και μπουχαλακη αλλά μάλλον ζητάω πολλά.
 

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.641
Κριτικές
2
Like
5.194
Πόντοι
1.056
θα πεσει τρελο γελιο φετος .... ο μεγαλος ζελικο τα τελευταια 4 χρονια με την παρτουζαν
Στιγμιότυπο οθόνης 2026-06-22 134036.png
Στιγμιότυπο οθόνης 2026-06-22 134200.png
Στιγμιότυπο οθόνης 2026-06-22 134136.png
Στιγμιότυπο οθόνης 2026-06-22 134118.png
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.842
Πόντοι
28.246
Ρε σεις, εκτος του Καρμο, αυτοι που ακουγονται για την ομαδα μας ειναι κανονικοι παικτες ή Ει Αει? :think:
Ουτε στο Football Manager δεν τους εχω πετυχει.... Βαρεθηκα του Μπιελ και τους Στρεφετσα αυτου του κοσμου...
Όταν τα λέτε αυτά τι ακριβώς εννοέιτε; Μήπως, για παράδειγμα θέτε τον Φαν Ντάικ για την άμυνα; Έχει ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο. Που και ελεύθερος να ήτανε θα του τα δίνανε τα 20 εκατομμύρια που παίρνει τον χρόνο στη αραπιά. Ή μήπως πχ, ο Πιρόλα δεν σας κάνει; Γιατί και αυτόν η μανούλα του, στον Ολυμπιακό τον έμαθε.

Εδώ μιλάμε ο χοντρούλιακας δεν ανεβαίνει πάνω από 4 εκατομμύρια και αυτά μετά από διαπραγματεύσεις, μιας και ξεκινάει από τα δυόμιση, αυτό δεν σας πειράζει δηλαδή.

Και αν δώσει κανένα τάληρο, θα είναι ως πριμ υπογραφής σε κανέναν @Annapurna (δηλαδή μαιντανό) για να κάνει το κομμάτι του. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλεύρι δηλαδή.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom