troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ενταξει αδερφε γιατι τον τουρκο και σεντερ δεν το εχει πολυ ,,,πιο πισω ειναι καλυτεραΠροφύλαξη αδελφε κάποιες ψιλό ενοχλήσεις
ενταξει αδερφε γιατι τον τουρκο και σεντερ δεν το εχει πολυ ,,,πιο πισω ειναι καλυτεραΠροφύλαξη αδελφε κάποιες ψιλό ενοχλήσεις
Εμείς υπολογίζουμε ότι είναι 0-0 πάντως.Και γκολ άκυρο καθαρό.
www.sport24.gr
Ηρεμα γιοκερες ηρεμα.Μετάφραση: Κοιτάξτε να βελτιωθείτε, αλλιώς θα γαμηθείτε ....
![]()
Μεντιλίμπαρ: «Η ομάδα τα πήγε καλά στην προετοιμασία της»
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, έκανε δήλωσή του μετά το τέλος του φιλικού με την Ίντερ στην Ιταλία, όπου η ομάδα του έχασε με σκορ 2-0.www.gazzetta.gr



Εγω θελω δωδεκα να μας δωσουν για Ορτεγκα. Βολευομαι και με δεκα. Και φερτε μου τον Τσιμικα πίσω εστω δανεικο, να συμπληρωσει και θεση γηγενή. .Δεν πουλαμε Ορτεγκα κανα ταληρο στη Ριβερ να γυρισει ο Τσιμι δανεικος?
![]()
Ανοιχτή και στον δανεισμό του Τσιμίκα η Λίβερπουλ, άμεσες οι εξελίξεις
Όπως αναφέρει ο Φαμπρίτσιο Ρομάνο, αναμένονται άμεσα εξελίξεις για το μέλλον του Κώστα Τσιμίκα στη Λίβερπουλ, με τους Reds να εξετάζουν και το ενδεχόμενο δανεισμού του.www.gazzetta.gr
Τσαμπα πραμαΚοψοχρονια τον πηραμε τον νεο Εντρικ!!!![]()
Δε πας για ύπνο ρε,θελεις και θελειςΕγω θελω δωδεκα να μας δωσουν για Ορτεγκα. Βολευομαι και με δεκα. Και φερτε μου τον Τσιμικα πίσω εστω δανεικο, να συμπληρωσει και θεση γηγενή. .
Ξεχασα... Με πεντε θα μου κακοφανει αν τον δωσουμε.
Ρε ασε ανοιχτη την πορτα με Ριβερ... Σε καλο θα μας βγει.... Παντα βγαζει παιχταραδες....Εγω θελω δωδεκα να μας δωσουν για Ορτεγκα. Βολευομαι και με δεκα. Και φερτε μου τον Τσιμικα πίσω εστω δανεικο, να συμπληρωσει και θεση γηγενή. .
Ξεχασα... Με πεντε θα μου κακοφανει αν τον δωσουμε.

Εσυ δεν ξερεις απο αυτα, μην μιλας.Δε πας για ύπνο ρε,θελεις και θελεις
Ειδικα στην Ριβερ. Η Ριβερ αν δεν σου πιάσει τον κωλο δεν σου πουλαειι ουτε καλτσα ποδοσφαιριστή της. Και θα της τον δωσε ταληρο ισα να παρουμε τα λεφτα μας πισω και μετα να τον δωσει δεκαπεντε αυτη.Ρε ασε ανοιχτη την πορτα με Ριβερ... Σε καλο θα μας βγει.... Παντα βγαζει παιχταραδες....
Ασε που μπορει να βγει κ κανας ελληνας απο κει με νονα απ το Κουκακι, σαν τον Αρτσουμπι ας πουμε....![]()
Τι λές ρεΕσυ δεν ξερεις απο αυτα, μην μιλας.
Ειδικα στην Ριβερ. Η Ριβερ αν δεν σου πιάσει τον κωλο δεν σου πουλαειι ουτε καλτσα ποδοσφαιριστή της. Και θα της τον δωσε ταληρο ισα να παρουμε τα κεφτα μας πισω και μετα να τον δωσει δεκαπεντε αυτη.
