Ο Μεντιλίμπαρ δεν τον πουλυγουστάρει τον Πασχαλάκη. Μετά την τεσσάρα με την Μακάμπι και στα καπάκια 3άρα με τον Βάζελο πάλι στο Καραισκάκη, έπαψε να τον εμπιστεύται. Του βγήκε ο Τζολάκης τέλος. Και, όπως φαίνεται, δοκιμάζει την τύχη του με τον Μπότη, ο οποίος πέρυσι με την Κ19 που είχε δικαίωμα συμμετοχής στο διηπειρωτικό τα πήγε πάρα πολύ καλά. Κάτσε μην δεις να παίρνει ολόκληρο το κύπελλο και βγει ο Πασχαλάκης τρίτος τερματοφύλακας.
Μένει να αρπάξει την ευκαιρία όπως την άρπαξε ο Τζολάκης.
Το ότι του έδωσε αυτό το φιλικό χτες, μην σου προκαλέσει και πολύ μεγάλη εντύπωση αν τον δεις τον Μπότη, και κάτω από τα δοκάρια πρώτη αγωνιστική στο Champions League μιας και ο Τζολάκης κουβαλάει τιμωρία κόκκινης κάρτας από το παιχνίδι με την Μπόντο Γκλιμπτ.