Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 68 άτομα (1 μέλη και 67 επισκέπτες)

Dim245

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2025
Μηνύματα
11
Like
8
Πόντοι
0

:confused:
Δεν πωλείται ο Πιρόλα με τπτ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Δεν πωλείται ο Πιρόλα με τπτ
Με τις Αγγλικές ομαδες ποτε δεν εισαι σίγουρος γιατι δεν ξερεις μεχρι που ειναι ικανες να φτασουν και μοιράζουν χρημα χωρις φειδω.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
πηραμε κανεναν?:tooth:
523776341_1422701402149844_8978299326078785004_n.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Με λένε Πνευμονιδη και κερνάω και Ελ Καβλι...


:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Αδερφέ, ακόμα και ο Ελ Καβλι γύρισε σε θέση δεξιού Μπακ να μαρκάρει σαν σκυλί λες και παίζουμε τελικό Ευρώπης.
Πόσο να του έχει γυρίσει το μάτι του γέρου λες για να τους έχει όλους σούζα;
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Μαλακές βάλτε καμμια ξεματιαστρα γιατι δεν τον βλέπω τον Πνευμονιδη να την βγάζει καθαρή
Θα τον ματιάσουν οι καργιολιδες που να τους καεί το βιντεο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Μαλακές βάλτε καμμια ξεματιαστρα γιατι δεν τον βλέπω τον Πνευμονιδη να την βγάζει καθαρή
Θα τον ματιάσουν οι καργιολιδες που να τους καεί το βιντεο
Φάε τη γλώσσα σου και κόψε το ένα σου αρχίδι πρώτα εσύ ρε αδερφέ. :grin:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.456
Κριτικές
67
Like
118.854
Πόντοι
39.911
Μαλακές βάλτε καμμια ξεματιαστρα γιατι δεν τον βλέπω τον Πνευμονιδη να την βγάζει καθαρή
Θα τον ματιάσουν οι καργιολιδες που να τους καεί το βιντεο
Έμπλεξε με γαμιόλες Νικ ? :coffee:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.149
Κριτικές
174
Like
119.311
Πόντοι
46.423
0 - 2 με Ελ Καβλί !!!

:alivedick::alivedick::alivedick:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Αδερφέ, ακόμα και ο Ελ Καβλι γύρισε σε θέση δεξιού Μπακ να μαρκάρει σαν σκυλί λες και παίζουμε τελικό Ευρώπης.
Πόσο να του έχει γυρίσει το μάτι του γέρου λες για να τους έχει όλους σούζα;
Θα τους γαμησει όλους παππούς πάλι :alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Ο Μπετανκορ δεν τα κατάφερε. Ο ένας σίγουρος από αυτούς που θα κοπούν και δεν θα γυρίσουν Ολλανδία.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.813
Πόντοι
13.116
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Παλι καλα που γεννανε και τα κοκορια του Μεντιλιμπαρ με τα πιτσιρικια της Κ19 γιατι αμα περιμενε απο το παχυδερφο ΚΑΙ φετος να του κανει μεταγραφες σωθηκε...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Επισης ο Λιατσικουρας 100 φορες πιο χρησιμος και καλυτερος απο τον νανο τον Νασιμεντο.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom