Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (1 μέλη και 75 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Εεεεετσι
ολα ειναι θελημα Θεου τυπε
ολα ειναι θεμα βαζελομυαλου τυπε.εσεις κινειτε τα νηματα και ο θεος ακολουθει τις συμβουλες/προσταγες σας.ειστε οι πιο εξυπνοι,τα γνωριζετε ολα και κυριως ειστε οπως ειπαμε πετυχημενοι.με τον πατο σας γελουν καποιοι κακοπροαιρετοι.
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
ολα ειναι θεμα βαζελομυαλου τυπε.εσεις κινειτε τα νηματα και ο θεος ακολουθει τις συμβουλες/προσταγες σας.ειστε οι πιο εξυπνοι,τα γνωριζετε ολα και κυριως ειστε οπως ειπαμε πετυχημενοι.με τον πατο σας γελουν καποιοι κακοπροαιρετοι.
ουτε καν τυπε
ολα ειναι θεμα ΜΥΑΛΟΥ ΑΠΛΩΣ
Αλλοι εχουν, αλλοι οχι
και μιας κι αναφερθηκες στον πατο μας.......:shit::shit::shit::shit::shit: τσακω λιγο προιον
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
μπεεεεεεε
ακομα χειροτερα τυπε
σασ=ς κοροιδευουν τα αδερφια αφενος και υπερασπιζεστε εναν εγκληματια (χωρις καν να κονοματε απο δαυτον)
Μπεεεεεεεε λοιπον
μας κοροιδευουν τυπε.να φανταστεις φετο δεν πηραμε νταμπλ,ειναι ολα ψεματα.ουτε περσι πηραμε το κονφερενς.οφθαλμαπατες ειναι.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
ουτε καν τυπε
ολα ειναι θεμα ΜΥΑΛΟΥ ΑΠΛΩΣ
Αλλοι εχουν, αλλοι οχι
και μιας κι αναφερθηκες στον πατο μας.......:shit::shit::shit::shit::shit: τσακω λιγο προιον
εσεις τυπε εχετε τη φημη των μυαλομενων.που να σας πιασουν κοροιδα και να περιμενετε σαουδαραβες πριγκηπες να σωσουν την ομαδα;:2funny::2funny:
τραβα ρε κατεστραμμενε πανιβλακα απο δω
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
μας κοροιδευουν τυπε.να φανταστεις φετο δεν πηραμε νταμπλ,ειναι ολα ψεματα.ουτε περσι πηραμε το κονφερενς.οφθαλμαπατες ειναι.
ειδες που ειναι ολα θεμα μυαλου?
"τ αδερφια" σου γραφω
περυσι πηρατε τ@@ σας
α, ναι και φετος:2funny:τα δικα μας
Καλη συνεχεια ευφυεστατε φιλε μου γαυρε (παραδοξολογια)
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
εσεις τυπε εχετε τη φημη των μυαλομενων.που να σας πιασουν κοροιδα και να περιμενετε σαουδαραβες πριγκηπες να σωσουν την ομαδα;:2funny::2funny:
τραβα ρε κατεστραμμενε πανιβλακα απο δω
Διαβλεπω εναν εκνευρισμο?
τι φταιει αραγε ?
το διαδικτυακο χεσιμο ή το χεσιμο της ζωης προς τον συμπαθη γαυρακο?
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Διαβλεπω εναν εκνευρισμο?
τι φταιει αραγε ?
το διαδικτυακο χεσιμο ή το χεσιμο της ζωης προς τον συμπαθη γαυρακο?
τυπε αν ετσι το διαβλεπεις,ετσι θα ειναι.ποιος να αμφισβητησει την κριτικη ικανοτητα ενος βαζελου που αγοραζε ιπταμενα χαλια;
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
τυπε αν ετσι το διαβλεπεις,ετσι θα ειναι.ποιος να αμφισβητησει την κριτικη ικανοτητα ενος βαζελου που αγοραζε ιπταμενα χαλια;
Τυπε δεν δια-βλεπω,απλα βλεπω
ποιος να πεισει ενα γαβρο (με iq 150,εννοειται) οτι η γη ειναι σφαιρικη?
Καλο απογευμα και να γραψεις καλα στις Πανελληνιες
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Τελευταία τροποποίηση:

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.996
Πόντοι
10.656
μπεεεεεεε
ακομα χειροτερα τυπε
σασ=ς κοροιδευουν τα αδερφια αφενος και υπερασπιζεστε εναν εγκληματια (χωρις καν να κονοματε απο δαυτον)
Μπεεεεεεεε λοιπον
εγκληματιες "υπερασπιζονται" ολοι οι οπαδοι. Υπαρχει ΕΝΑΣ καθαρος παραγοντας στο υψηλο επιπεδο ποδοσφαιρου και μπασκετ; Διεφθαρμενοι μεχρι το μεδουλι ειναι ολοι, δεν ειναι τυχαιο οτι τους ανηκουν ΟΛΑ τα μεγαλα μμε της χωρας. Κρατος εν κρατει ειναι οι προεδροι, δεκαετιες τωρα.

Απλα ολοι προσπαθουν να γινουν χαλιφηδες στη θεση του χαλιφη. Και μη μου πεις οτι δεν θα αρπαζαν ολοι την ευκαιρια, ουτε οτι οι οπαδοι δεν θα χαιροντουσαν αν ο δικος τους προεδρος της δικιας τους ομαδας, εκανε κουμαντο. Το χουν αποδειξει ολοι οι οπαδοι αλλωστε, οτι μπροστα στη δοξα της ομαδας, δεν εχουν καμια ηθικη. Διαγωνισμος καλυτερης μαφιας ειναι ο αθλητισμος, σε παγκοσμιο επιπεδο. "Πως θα βγαλουμε φραγκα κατω απτο τραπεζι χωρις να μας πιασουν". Τα ιδια γινονται και Ισπανια και Αγγλια και Ιταλια, βρωμια και ξεπλυμα με κρατικες ευλογιες, ευνοικες μεταχειρισεις, χαρισμα χρεων, επιδοτησεις γηπεδα "μεταγραφες" και παει λεγοντας. Ολα πολιτικη ειναι.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Μήπως ξέρει κανείς τελικά ο Βρούτσης το έλυσε το θέμα με το κωλαντερο του; Γιατί του έβγαινε αίμα σύμφωνα με τον κακόμοιρο αδίκως κατακριτέο ψυχικά ισορροπημένα ανισόρροπο...αύριο θα τον κεράσει μόνο καφέ ή και κάνα κουραμπιέ;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα εχει τρελη πλακα να κατοχυρωσει τους τελικους 3-0 στα χαρτια....θα πεσει πολυ γελιο
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Διότι κατά το νόμο μόνο τα δικαιοδοτικά της ΕΣΑΚΕ έχουν τέτοιο δικαίωμα ...ο υπουργός μόνο να αναβάλλει ή να διακόψει πρωτάθλημα μπορεί ...να κατακυρωσει πρωτάθλημα οχι
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Διότι κατά το νόμο μόνο τα δικαιοδοτικά της ΕΣΑΚΕ έχουν τέτοιο δικαίωμα ...ο υπουργός μόνο να αναβάλλει ή να διακόψει πρωτάθλημα μπορεί ...να κατακυρωσει πρωτάθλημα οχι
ε ναι ρε...ασε τα ττυπικα. να πει ο υπουργος οτι το πρωταθλημα σταματα με υπαιτιοτητα του ολυμπιακου...τι θα κανει η εσακε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom