baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
βεβαια μονο οσα παιρνει ο σλουκας ειναι κανονθκα φαουλ,ο αταμαν δεν προκαλει ποτε και επρεπε ο τρακης να βρισκεται κανονικα μπροστα μπροστα.Με την παναθηναϊκή λογική απόψε :
Τα 2/3 των φάουλ που πήρε ο οσφπ ανύπαρκτα
Τεχνικές ποινές εναντίον παο όλες ανύπαρκτες
Προκλητική διαιτησία,στημένα όλα υπέρ του οσφπ,δεν δόθηκαν τουλάχιστον 10 επιθετικά φάουλ παικτών του
Προκαλούσαν συνεχώς τον γίγαντα τράκη με συνέπεια να τον βγάλουν εκτός εαυτού
υβριστικα συνιηματα στο σεφ κατακριτεα βεβαια στο οακα που οι φιλαθλοι ειναι διπλα στα αυτια της ομαδας και ακουνε συνεχεια ευχες γι'αυτους και την οικογενεια τους ειναι ευγενης αμιλα.
δεν ειναι τυχαιο το σημα ρους που ειναι χορτο.

