Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 93 άτομα (6 μέλη και 87 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Με την παναθηναϊκή λογική απόψε :
Τα 2/3 των φάουλ που πήρε ο οσφπ ανύπαρκτα
Τεχνικές ποινές εναντίον παο όλες ανύπαρκτες
Προκλητική διαιτησία,στημένα όλα υπέρ του οσφπ,δεν δόθηκαν τουλάχιστον 10 επιθετικά φάουλ παικτών του
Προκαλούσαν συνεχώς τον γίγαντα τράκη με συνέπεια να τον βγάλουν εκτός εαυτού
βεβαια μονο οσα παιρνει ο σλουκας ειναι κανονθκα φαουλ,ο αταμαν δεν προκαλει ποτε και επρεπε ο τρακης να βρισκεται κανονικα μπροστα μπροστα.
υβριστικα συνιηματα στο σεφ κατακριτεα βεβαια στο οακα που οι φιλαθλοι ειναι διπλα στα αυτια της ομαδας και ακουνε συνεχεια ευχες γι'αυτους και την οικογενεια τους ειναι ευγενης αμιλα.
δεν ειναι τυχαιο το σημα ρους που ειναι χορτο. :coffee:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ας βαλουν την σκουπα τωρα με το σκουποξυλο στον κωλο τους.
περιμενω αυριο να δω τιμωρια πρεζακια και στορυ.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.241
Πόντοι
46.423
Ataman66.jpg


Bar55.jpg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
τους εχει γαμησει την ψυχουλα γι'αυτο ειναι εμμονικοι και κομπλεξικοι. :coffee:
Το θέμα είναι να το παλέψουν μέχρι τέλους όσο πάει
Αν και το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που θέλουμε
 

captain922

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
568
Κριτικές
1
Like
1.258
Πόντοι
206
Εισαγγελέας υπάρχει για τον γκρίζο λύκο ή μπα;
Α ρε μεγάλε Ντούντα πόσα χρόνια έβλεπες μπροστά και ήθελες να κόψεις το μπάσκετ στο φίδι που τρέφαμε στον κόρφο μας τόσα χρόνια.
 

Trelosagorina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2024
Μηνύματα
595
Κριτικές
7
Like
1.481
Πόντοι
486
Εντάξει είμαστε τώρα; Ήθελε σκούπα ο άλλος.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Μπάσταρδος είσαι εσύ και η φάρα σας και όλοι όσοι σου γλείφουν την κωλοτρυπίδα

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Το θέμα είναι να το παλέψουν μέχρι τέλους όσο πάει
Αν και το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που θέλουμε
και σημερα πηγαμε να το χασουμε,ευτυχως του βγηκε επιθετικα του γουοκαπ αλλιως παλι θα κλαιγαμε με την 5αδα του τελευταιου 4λεπτου.
αυτος ο πουστης ο παπαπετρου πγε να μας κλεισει το σπιτι
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Περσι παιξαμε τελικους χωρις ψηλο... Φετος χωρις πλεη μεηκερ... Τι διαολο challenge ειναι αυτο που βαζουμε στον εαυτο μας δεν μπορω να καταλαβω... :think:
 

Trelosagorina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2024
Μηνύματα
595
Κριτικές
7
Like
1.481
Πόντοι
486
Μόνο και μόνο με την παρουσία του στο ΣΕΦ ξέρει ότι θα προκαλέσει. Και έκανε κωλοδάχτυλα και έβριζε τον κόσμο. Απορώ οι δικοί μας πρόεδροι έχουν πάει ποτέ στο ΟΑΚΑ; Αλλά και να έχουν πάει η αν πάνε στο μέλλον δεν θα προκαλέσουν.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
και σημερα πηγαμε να το χασουμε,ευτυχως του βγηκε επιθετικα του γουοκαπ αλλιως παλι θα κλαιγαμε με την 5αδα του τελευταιου 4λεπτου.
αυτος ο πουστης ο παπαπετρου πγε να μας κλεισει το σπιτι
Χωρίς ψυχολογία δεν πάς πουθενά.
Και ας νικήσαμε σήμερα,δεν σημαίνει και πολλά.Ο άλλος έχει το προβάδισμα
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Χωρίς ψυχολογία δεν πάς πουθενά.
Και ας νικήσαμε σήμερα,δεν σημαίνει και πολλά.Ο άλλος έχει το προβάδισμα
Επίτηδες το μπαχαλευουν για να πάει με τσαμπουκα και διαιτησία στο 3 - 2
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Μόνο και μόνο με την παρουσία του στο ΣΕΦ ξέρει ότι θα προκαλέσει. Και έκανε κωλοδάχτυλα και έβριζε τον κόσμο. Απορώ οι δικοί μας πρόεδροι έχουν πάει ποτέ στο ΟΑΚΑ; Αλλά και να έχουν πάει η αν πάνε στο μέλλον δεν θα προκαλέσουν.
Έχουν πάει
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
αυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του. :2funny::2funny::2funny:
 

captain922

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
568
Κριτικές
1
Like
1.258
Πόντοι
206
Θα ξεχάσουμε και αυτά που έχουμε δει τόσα χρόνια και βλέπουμε ακόμα και σήμερα με τις δηλώσεις Κοντού, γελάει ο κόσμος.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
αυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του. :2funny::2funny::2funny:
Τι λες τώρα ρε μλκ,μπαούλο στο ξύλο τον έκαναν :confused::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom