baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
δυστυχως ελληνες μπασκετμπολιστες δεν υπαρχουν πια και το προβλημα ειναι σε ολες τις θεσεις.Πάμε με Γκος βασικό στον άσσο και με βοήθειες από Λαρεντζάκη και (ο Θεος να τον κάνει μπασκετμπολίστα) Μήτρου Λονγκ






