Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (0 μέλη και 64 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.762
Like
57.674
Πόντοι
12.756
Τον Σινα εννοεις. 20αρησε και αυτος. Στην Ριο Αβε τον εστειλε και αυτον.

Θα δουμε. Οσο υπαρχει ταλεντο και ο Βασκος, υπαρχει και ελπιδα για συνεχεια. Ασφαλως και δεν θα βγουν και ολοι.
Aποικια κανονική Ρίο αβε
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
:wanker:

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αφηνοντας στην ακρη τον πρασινο καρναβαλο που διασυρει την ελλαδα σε ολη την ευρωπη για αλλη μια φορα, να ενημερωσουμε τον κοσμο οτι η τυχερη της βραδυας ειναι η αντερλεχτ που επελεξε τιμια και παντελονατα να αποχωρησει πριν τεθει απεναντι στο μεγαθηριο του μεντιλιμπαρ...
απο εμενα ειναι κατανοητο και τους το δινω....:hi:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Τον αποτελείωσε τον μπετατζή η Νούρι
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
Θωμάς χρειάζεται ξεκούραση
2 χρόνια παίζει ασταμάτητα

Πες το ψεμματα,αυτος κ ο Εσε
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.650
Κριτικές
24
Like
46.307
Πόντοι
14.095
Πες το ψεμματα,αυτος κ ο Εσε
έλυσε το συμβόλαιο του Μπεβερλι η Χάποελ...μπορεί να τον πάρει για κάνα μήνα....γιατί αν παίζει μόνο ο Γκος θα τραυματιστεί κι αυτός!
Για ευρωλιγκα να δίνει ανάσες, μια χαρά είναι ο Πατρικ, δικό μας παιδί άλλωστε...και αμυντικάρα...όπως και ο Θωμάς!
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
έλυσε το συμβόλαιο του Μπεβερλι η Χάποελ...μπορεί να τον πάρει για κάνα μήνα....γιατί αν παίζει μόνο ο Γκος θα τραυματιστεί κι αυτός!
Για ευρωλιγκα να δίνει ανάσες, μια χαρά είναι ο Πατρικ, δικό μας παιδί άλλωστε...και αμυντικάρα...όπως και ο Θωμάς!
Αν το χει ακομα βολευομαστε,θελω να δω Εβανς ρε γαμωτο,ειδικα να ναι στα καλαα του ο Κιναν
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.650
Κριτικές
24
Like
46.307
Πόντοι
14.095
Αν το χει ακομα βολευομαστε,θελω να δω Εβανς ρε γαμωτο,ειδικα να ναι στα καλαα του ο Κιναν
κι εγώ αλλά δεν νομίζω να παίξει ακόμα....δεν έχει μπει καν σε ομαδικές προπονήσεις (με κόντρα!!). Θα τον ξέχναγα για φέτος...
Ο Πάτρικ βολεύει, είναι καλύτερος αμυντικός (+ καλύτερος επιθετικός) από τον Τόμας και δεν έχουμε άλλη επιλογή!!

Οδεύει για Ρεάλ όμως, μόλις διάβασα....

ΥΓ: αν τραυματιστεί ο Γκος (τον οποίο έχουμε ξεθεώσει) μένει η ομάδα χωρίς Pm... δεν γίνεται! :rockon:

:hi:
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
κι εγώ αλλά δεν νομίζω να παίξει ακόμα....δεν έχει μπει καν σε ομαδικές προπονήσεις (με κόντρα!!). Θα τον ξέχναγα για φέτος...
Ο Πάτρικ βολεύει, είναι καλύτερος αμυντικός (+ καλύτερος επιθετικός) από τον Τόμας και δεν έχουμε άλλη επιλογή!!

Οδεύει για Ρεάλ όμως, μόλις διάβασα....

ΥΓ: αν τραυματιστεί ο Γκος (τον οποίο έχουμε ξεθεώσει) μένει η ομάδα χωρίς Pm... δεν γίνεται! :rockon:

:hi:
Εννοειται.Για Ταβαρες ηταν ψεμμα λες?
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.650
Κριτικές
24
Like
46.307
Πόντοι
14.095
Εννοειται.Για Ταβαρες ηταν ψεμμα λες?
τι ακριβώς? δεν έχω διαβάσει κάτι...

το θέμα είναι ότι χρειαζόμαστε επειγόντως άσσο! Αν χτυπήσει ο Γκος (που παίζοντας 35 λεπτα σε κάθε παιχνίδι αυξάνει τις πιθανότητες να την πάθει) ξεμένουμε από πλέι μέικερ!
Είναι πολύ σοβαρό και απορώ πως την πατήσαμε έτσι...το καλοκαίρι λέγαμε ότι έχουμε 4 pm και τώρα έχουμε μείνει με 1!!! Τι να πω?!
 
Τελευταία τροποποίηση:

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
τι ακριβώς? δεν έχω διαβάσει κάτι...

το θέμα είναι ότι χρειαζόμαστε επειγόντως άσσο! Αν χτυπήσει ο Γκος (που παίζοντας 35 λεπτα σε κάθε παιχνίδι αυξάνει τις πιθανότητες να την πάθει) ξεμένουμε από πλέι μέικερ!
Είναι πολύ σοβαρό και απορώ πως την πατήσαμε έτσι...το καλοκαίρι λέγαμε ότι έχουμε 4 pm και τώρα έχουμε μείνει με 1!!! Τι να πω?!
Ισως επρεπε να αλλαχτει ο Λονγκ αν κ λογικα για Ελλαδα τον κρατησε.Ταβαρες εβλεπα σε youtube κ καλα τυπου βομβα.Μαλλον παμε για αλχημειες
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.650
Κριτικές
24
Like
46.307
Πόντοι
14.095
Ισως επρεπε να αλλαχτει ο Λονγκ αν κ λογικα για Ελλαδα τον κρατησε.Ταβαρες εβλεπα σε youtube κ καλα τυπου βομβα.Μαλλον παμε για αλχημειες
μάλλον....τι να τον κάνει αφού έκανε επέκταση στον Φαλ με ετήσιες απολαβές 1,7m/χρόνο μέχρι το 2027???? :headbang:

Οσο για τον Λονγκ, ο μόνος λόγος που μένει είναι ότι είναι Έλληνας...δεν του έχει δώσει και ευκαιρίες όμως, για να λέμε κ του στραβού το δίκιο!!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hristos .

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2023
Μηνύματα
667
Like
3.108
Πόντοι
446
Βρε την άσημη βικινγκουρ πήγε να χάσει τη νίκη στα τελευταία λεπτά από κάποιον παναθηναϊκό.
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.590
Κριτικές
4
Like
10.543
Πόντοι
3.506
Να πούμε ένα μπράβο στο πανο που είναι, αναρτημένο στην Τούμπα από παοκτσηδες για τα Τέμπη. Πως και δεν το κατέβασαν και καλά για πολιτικό μήνυμα??
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
μάλλον....τι να τον κάνει αφού έκανε επέκταση στον Φαλ με ετήσιες απολαβές 1,7m/χρόνο μέχρι το 2027???? :headbang:

Οσο για τον Λονγκ, ο μόνος λόγος που μένει είναι ότι είναι Έλληνας...δεν του έχει δώσει και ευκαιρίες όμως, για ναλέμε κ του στραβού το δίκιο!!
Μα δεν αναμενοταν.Η μαλλον αναμενοταν αλλα μονο απο τον κοσμο!Νομιζω επρεπε να κρατουσαμε Πετρουσεβ η Μπλακ!
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
Να πούμε ένα μπράβο στο πανο που είναι, αναρτημένο στην Τούμπα από παοκτσηδες για τα Τέμπη. Πως και δεν το κατέβασαν και καλά για πολιτικό μήνυμα??
Αν κατεβαινε θα ταν αφορμη πολεμου εναντιον πολιτικων πραγματικα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom