Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 51 άτομα (2 μέλη και 49 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423
Συγχαρητήρια στους μπέμπηδες.

:coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Για ποιο άθλημα πανηγυρίζετε ρε;
Για το σκάκι;;
Ποδόσφαιρο. Ευρωπαϊκός αγώνας, εκεί που σηκώσαμε κούπα η Κ19 πέρυσι. Ευρωπαϊκή κούπα.

Ξέρεις τι ειναι ευρωπαικη κούπα, την έχεις δει ποτέ;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ....ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΣΚΑΚΙ...
καημενοι βαζελες φαπαδωροι 100χρονια
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Ποδόσφαιρο. Ευρωπαϊκός αγώνας, εκεί που σηκώσαμε κούπα η Κ19 πέρυσι. Ευρωπαϊκή κούπα.

Ξέρεις τι ειναι ευρωπαικη κούπα, την έχεις δει ποτέ;
Α, στα μικρά δηλαδή ε;
Εκεί που παίζουν με πιπίλα;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ....ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΣΚΑΚΙ...
καημενοι βαζελες φαπαδωροι 100χρονια
Καλώς τον φίλο μας! :grin::grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Α, στα μικρά δηλαδή ε;
Εκεί που παίζουν με πιπίλα;
Όχι, με κάτι αρχιδια να....
Δεν την σήκωσε ο Παναθηναϊκός γι'αυτό δεν έχει αξία.
Και στην ανδρών σηκώθηκε Ευρωπαϊκή κούπα επίσης.

Ξίδι.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ....ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΣΚΑΚΙ...
καημενοι βαζελες φαπαδωροι 100χρονια
Κάτσε τώρα θα σου πει ότι έχει 7 στον μπάσκετ.
Πες του εκ μέρους μου ότι εμείς εκεί μπορεί να έχουμε λιγότερες, αλλά δεν γράφει και 0 (μηδέν). Σε αντίθεση με την μπάλα που γράφει zero από ευρωπαϊκές.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Όχι, με κάτι αρχιδια να....
Δεν την σήκωσε ο Παναθηναϊκός γι'αυτό δεν έχει αξία.
Και στην ανδρών σηκώθηκε Ευρωπαϊκή κούπα επίσης.

Ξίδι.
Ζέμπου αγάπη μου, έρχεται πέος σε ένα αντρικό άθλημα, ένα άθλημα που είναι και το μόνο που με ενδιαφέρει.
Φιλικά .
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Κάτσε τώρα θα σου πει ότι έχει 7 στον μπάσκετ.
Πες του εκ μέρους μου ότι εμείς εκεί μπορεί να έχουμε λιγότερες, αλλά δεν γράφει και 0 (μηδέν). Σε αντίθεση με την μπάλα που γράφει zero από ευρωπαϊκές.
με ανωμαλους ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ αδερφε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Ζέμπου αγάπη μου, έρχεται πέος σε ένα αντρικό άθλημα, ένα άθλημα που είναι και το μόνο που με ενδιαφέρει.
Φιλικά .
Δεν γαμαω άντρες μωρη αδερφή. Που θα με πεις και αγάπη σου.
Ναι είναι το άθλημα που μόνο έχετε δει χαρά. Αν βλέπατε και στα αλλα θα σας άρεσαν.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
25 ώρες τη μέρα.
8 ημέρες την εβδομάδα
5 εβδομάδες τον μήνα
13 μήνες τον χρόνο
Σας πηδάει, σας πηδάει, σας πηδάεειιιιι!
Nunn-1-1.jpg
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Δεν γαμαω άντρες μωρη αδερφή. Που θα με πεις και αγάπη σου.
Ναι είναι το άθλημα που μόνο έχετε δει χαρά. Αν βλέπατε και στα αλλα θα σας άρεσαν.
για το μποουλιγκ μιλαει
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΊ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 25;;;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
εχω γαμησει νουμερο 25....τεταροπεμπτοεκος ειναι στην βαθμολογια
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
25 ώρες τη μέρα.
8 ημέρες την εβδομάδα
5 εβδομάδες τον μήνα
13 μήνες τον χρόνο
Σας πηδάει, σας πηδάει, σας πηδάεειιιιι!
Nunn-1-1.jpg

ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΊ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 25;;;
Χάσου μωρη ξεφτιλισμενη πόρνη.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
εχω γαμησει νουμερο 25....τεταροπεμπτοεκος ειναι στην βαθμολογια
Πόσο πονάει ο ΝΑΝ φίλε μου Τρουμπάκη, πόσο;
Και ξέρεις γιατί πονάει τόσο;
Γιατί τον χάσατε ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ, κόκκινε φίλε μου.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
μετα το 73-38 και τον μαλακα τον μπαρτζωκα που για φερ πλει δεν το διπλασιασε δεν ξαναψαραψα
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΙ
ΓΑΜΑΝ ΤΟΝ ΕΦΗΒΟ ΤΟΝ ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΩΜΈΝΟ:
Ναν
Οσμάν
Αταμάν
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom