Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (0 μέλη και 49 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Μαλακά Μαρτζωκα κανόνισε να χάσουμε την κούπα και να αρχίσεις τις μαλακιες περί συμμετοχης
Πάρε εδώ τον Ταβαρες να δεις τι μάγκας θα το παίζει έτσι και φτου φτου
Screenshot_20250117_132746_Chrome.jpg
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Μαλακά Μαρτζωκα κανόνισε να χάσουμε την κούπα και να αρχίσεις τις μαλακιες περί συμμετοχης
Πάρε εδώ τον Ταβαρες να δεις τι μάγκας θα το παίζει έτσι και φτου φτου
Screenshot_20250117_132746_Chrome.jpg
Τι θες δηλαδή,να σου παραδεχτεί ότι είναι κωλοτρυπίδες με ISO?
Ο μόνος που δεν είναι φλόπερ και πούστης από αυτούς είναι ο Καμπάτσο.
 

Cantfindname

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.136
Like
2.301
Πόντοι
456
Τα καραγκιοζιλίκια του Llull όλα τα λεφτά. Λες και φταίνε οι διαιτητές που χθες μας έχτισε νέο γήπεδο. Είναι απλά ντροπή ειδικά ο αρχηγός μιας ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι, όσο μεγάλη αξία και να έχει ως παίκτης. Βλέπεις τον Abrines της Μπαρτελόνα και συγκρίνεις....
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Τα καραγκιοζιλίκια του Llull όλα τα λεφτά. Λες και φταίνε οι διαιτητές που χθες μας έχτισε νέο γήπεδο. Είναι απλά ντροπή ειδικά ο αρχηγός μιας ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι, όσο μεγάλη αξία και να έχει ως παίκτης. Βλέπεις τον Abrines της Μπαρτελόνα και συγκρίνεις....
Αυτοί είχανε τον Ναβάρο που έκανε τα ίδια.
Άλλο πουτανόπαιδο αυτό.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Τι θες δηλαδή,να σου παραδεχτεί ότι είναι κωλοτρυπίδες με ISO?
Ο μόνος που δεν είναι φλόπερ και πούστης από αυτούς είναι ο Καμπάτσο.
Θα μπορούσε να μην κάνει ανάρτηση τόσο απλα
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

Cantfindname

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.136
Like
2.301
Πόντοι
456
Και ο Ναβάρο αρχηγός ήταν.
Ο Αμπρίνες καμμία σχέση,είναι πολύ οκ άτομο.
Ρε συ το ξέρω. Εννοώ στο παρόν αρχηγούς. Ο Αμπρίνες δείχνει εξαιρετικός χαρακτήρας. Από Ρεάλ ο Ντεκ θα έλεγα
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

2PnPC5g.gif


ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ.
ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΜΑΔΡΙΛΕΝΟΙ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756

2PnPC5g.gif


ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ.
ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΜΑΔΡΙΛΕΝΟΙ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ.
Γαμημενοι μπινεδες
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

2PnPC5g.gif


ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ.
ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΜΑΔΡΙΛΕΝΟΙ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ.
κωλομπαραδες στον πατο σας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom