You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.670
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.122
- Πόντοι
- 28.246
Τους προεδρους είπα... Όχι την καύλα. Αλλά δεν έχω παράπονο.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.670
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.122
- Πόντοι
- 28.246
Ο Σακ Ατάκ πάντα εκεί να γαμαει.Είσαι μαλάκας γενικώς,αλλά απόψε τα έδωσες όλα.Να το λέμε το σωστό.
Μαζί με τον Σακ
![]()
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Διαφωνώ με την εννοοα πως δεν σε χάλασε για Γενάρημε ποιο κριτηριο πηρε τον μπετανκορ δεν ξερω. το 80% των γκολ του ειναι με πεναλντι...μακαρι να πιασει αλλά δεν ειναι επιπεδου ολυμπιακου
Επίσης άσχετο ούτε ένας Μορον θα σε χαλαγε
Απλά είναι περίεργο τι θα τον κάνει ο παππούς με την εννοια πως η θέση του δεν είναι ας πούμε αριστερό ξετρεμ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι με το μαλακα ας πουμεΕίσαι μαλάκας γενικώς,αλλά απόψε τα έδωσες όλα.Να το λέμε το σωστό.
Μαζί με τον Σακ
![]()
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
Σταμάτα ρε γκρινιάρη (2)καλα και αυτος ντε φορμε ηταν αλλα ο μιλου το εκαψε τελειος εχανε καλαθια μονος του εκανε ασκοπες προσποιησεις ευτυχως που καθαριζε κανενα ριμπαουντ.
ευτυχως κερδισαμε σημερα οποτε και να χασουμε στη μαδριτη κλαιν.
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Ο Φουρνιε μας έχει γανηθει εγινε Ολυμπιακός κιααυτοςΓυαλινος πολύ καλός να τα λεμε ολα σακ ατακ εξαιρετικός φαλ σασα καλά ΦΟΥΡΝΙΕ ΧΥΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ![]()
Ψωλαρει να πούμε 3 ημίχρονα και μετά ζντουπατης
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
Σταμάτα ρε γκρινιάρη (2)

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.796
- Like
- 57.765
- Πόντοι
- 12.756
Ο άλλος έπεσε για υπνο μολις χάναμε με γαμησε στα μυνηματα γαμιολα




Cantfindname
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2017
- Μηνύματα
- 1.136
- Like
- 2.301
- Πόντοι
- 456
Που είναι ο Τρινκιέρι το πουστράκι να πάρει μαθήματα από τον Λάσο
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
ειναι τρυπας ο μουνης αλλα τι να κανουμε.Ο άλλος έπεσε για υπνο μολις χάναμε με γαμησε στα μυνηματα γαμιολα![]()
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.796
- Like
- 57.765
- Πόντοι
- 12.756
Ναι η γαμιολαειναι τρυπας ο μουνης αλλα τι να κανουμε.

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.670
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.122
- Πόντοι
- 28.246
Ήθελε και επιθετικό μιας και δεν του βγαίνει ο Γιαρεμτσουκ.Απλά είναι περίεργο τι θα τον κάνει ο παππούς με την εννοια πως η θέση του δεν είναι ας πούμε αριστερό ξετρεμ
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Καλά ότι θέλει θέλει γιατί ουσιαστικά έτσι όπως παίζει καίει και τον Ελ καμπι και Κωστούλα συνεχόμενα παιχνίδια και χρυπα ξύλο κάτι γίνεταιΉθελε και επιθετικό μιας και δεν του βγαίνει ο Γιαρεμτσουκ.
Έχω την υποψία όμως πως ο παππούς θα τον έχει αριστερά να κάνει ανάκατωμα
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.670
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.122
- Πόντοι
- 28.246
Αν χρειαστεί να ξεκουράσει Κωστούλα γιατί δεν βάζει Πνευμονιδη λέω εγώ. Ας αφήσει τον Μπετανκορ μεσα στο κουτί αν είναι να πάρει ανάσες ο Ελ Καυλι.Καλά ότι θέλει θέλει γιατί ουσιαστικά έτσι όπως παίζει καίει και τον Ελ καμπι και Κωστούλα συνεχόμενα παιχνίδια και χρυπα ξύλο κάτι γίνεται
Έχω την υποψία όμως πως ο παππούς θα τον έχει αριστερά να κάνει ανάκατωμα
(Μια και ο Βασικός ξεκινάει κάποιες φορές και με δυο επιθετικούς)
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Λογικά σε παιχνίδια που έχουν κριθεί θα παίζει φουνταριστος για να ξεκουράζεται ο Ελ ΚαμπιΑν χρειαστεί να ξεκουράσει Κωστούλα γιατί δεν βάζει Πνευμονιδη λέω εγώ. Ας αφήσει τον Μπετανκορ μεσα στο κουτί αν είναι να πάρει ανάσες ο Ελ Καυλι.
(Μια και ο Βασικός ξεκινάει κάποιες φορές και με δυο επιθετικούς)
Για Πνευμονιδη αν θυμάμαι καλά λέγανε πως είναι πίσω στα εργονομικά αλλά ο παππούς τον έχει στα υπόψη
Πάντως οκ έκανε μια μεταγραφή σκοπιμότητας την έκλεισε κτλ
Στα άλλα παίζει το πουλί του άρχισαν πάλι τα παραμύθια το σκεφτεί ο Αλμιρον ζήτησε χρόνο δεν έχει πει όχι ρε αντε γανηθειτε
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Ταιριάζει πολύ με Μακίσικ.Είσαι μαλάκας γενικώς,αλλά απόψε τα έδωσες όλα.Να το λέμε το σωστό.
Μαζί με τον Σακ
![]()
Όταν παίζουν μαζί αυτοί γίνεται παιχνίδι.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.167
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.440
- Πόντοι
- 46.423
Για να γίνουν μεταγραφές πρέπει πρώτα να φύγουν οι Ολιβέιρα και Γιάρεμτσουκ οπότε ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι ...
Η ίδια συνταγή κάθε χρόνο.
Περιμένουμε στο τέλος να δούμε τι θα έχει περισσέψει ...

Η ίδια συνταγή κάθε χρόνο.
Περιμένουμε στο τέλος να δούμε τι θα έχει περισσέψει ...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K
