Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 93 άτομα (2 μέλη και 91 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
περυσι ηταν ενας τυπος πισω δεξια που πηγαινε με τα κανονικα του ρουχα και εβλεπε ολυμπιακος κ19 απεναντι στην ιντερ....
και εσκαγε σε ολα τα ματς με κουστουμι....
τελικα ειναι 24 ετων, αμυντικαρα και ξεροχυνει με τον θρυλο μας...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
GhCw4e6XYAA9HGw
Και ήταν 5ος δεν έβγαλε κιχ έβαλε γκολ κι έκανε σαν μικρό παιδί με το φροντιστή
Ήρθαν τόσοι και τόσοι και μέχρι στιγμής τις καλύτερες σέντρα τις έχει γαλει αυτός και ο ξανθός που ήρθαν από το κάτω κάτω ραφι
 
Τελευταία τροποποίηση:

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Και ήταν 5ος δεν έβγαλε κοχ έβαλε γκολ κι έκανε σαν μικρό παιδί με το φροντιστή
Ήρθαν τόσοι και τόσοι και μέχρι στιγμής τις καλύτερες σέντρα τις έχει γαλει αυτός και ο ξανθός που ήρθαν από το κάτω κάτω ραφι
επειδη γαλουχηθηκε και αυτος στο μεγαλειο του ολυμπιακου...ανεξαρτήτως ποιότητας, νοιωθει το μεγαλειο του συλλογου...
εξαλλου μην ξεχναμε οτι ειναι εν ενεργεια κυπελλουχος ευρωπης....τι να μας πουν κατι γουιλιαν και ολιβειρα...ουτε μια τριχα απο τα αρχιδια του μεγαλου μπιακονε...
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
επειδη γαλουχηθηκε και αυτος στο μεγαλειο του ολυμπιακου...ανεξαρτήτως ποιότητας, νοιωθει το μεγαλειο του συλλογου...
εξαλλου μην ξεχναμε οτι ειναι εν ενεργεια κυπελλουχος ευρωπης....τι να μας πουν κατι γουιλιαν και ολιβειρα...ουτε μια τριχα απο τα αρχιδια του μεγαλου μπιακονε...
Κι ο παππούς ακόμα κια αν τα ακριβότερα συμβόλαια ήταν δικές του επιλογές στον πουτσο του τον έβαλε μέσα
Κι άμα μαλακιστει Κι ο μαύρος ο παππούς θα βάζει Πιρολα με την Μάντσεστερ Γιοναιτε στα νοκ άουτ και θα λέμε τι κάνει τον έπιασε άνοια?
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Κι ο παππούς ακόμα κια αν τα ακριβότερα συμβόλαια ήταν δικές του επιλογές στον πουτσο του τον έβαλε μέσα
Κι άμα μαλακιστει Κι ο μαύρος ο παππούς θα βάζει Πιρολα με την Μάντσεστερ Γιοναιτε στα νοκ άουτ και θα λέμε τι κάνει τον έπιασε άνοια?
στην αμυνα δεν εχουμε θεμα....παιζει να ειναι και η μοναδικη φορα τα τελευταια 40 χρονια που εχουμε 5-6 κεντρικους αμυντικους για πλακα...

μπροστα ειναι το θεμα που ο κυριος προεδρος δεν κρατησε ορτα - ποντενσε.....αλλα ο βασκος πατερας μας δεν μασαει τα αρχιδια του...θα τα σαρωσει ολα, ακομα και αν χρειαστει να παιξει με την under12....:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.681
Κριτικές
42
Like
50.128
Πόντοι
28.246
τι σχεση εχει ο μεγαλος μπιακονε με τα σαπακια που μας κουβαλησαν φετος???
ουτε το ονομα της ομαδας δεν ξερουν οι μπασταρδοι....
Οση σχεση ειχε και ο Μπιανκον περυσι που και αυτος μετα απο αποκατάσταση τραυματισμού χιαστων ηρθε απο Φορεστ και ειχε και πρόβληματα τραυματισμων επισης κατα την διαρκεια της χρονιας περυσι.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Ο Μπαρούφας είπε πεναλντι του Ροντινει καιβφαουλ του Μορον
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
13 ο μήνας μαλακες και ζούμε τα καραγκιοζιλικια του καλοκαιριού
Σήριαλ χαμένων υποθέσεων
Αντι να προπονούνται οι μεταγραφες συζητάμε με τον Ρόναλντο και τον Μέσι
Αι σιχτιρ
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.170
Κριτικές
174
Like
119.442
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.170
Κριτικές
174
Like
119.442
Πόντοι
46.423
Καβούρια οι μεταγραφές.

Είμαστε τελείως γυμνοί στα εξτρέμ και ακόμα ψάχνονται για την πιο φτηνή λύση δυστυχώς.

Μακάρι να διαψευστώ.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Αυτό είναι το θέμα. Να του δώσεις περισσότερο χρόνο περισσότερα θα σου δώσει από Γκος (σαπακι) Ντόρσευ (ζαμανφουτιστας) καλύπτεις με έναν και τους δύο. Αλλά δώστου χρόνο. Όχι πρωταγωνιστή αλλά ούτε κομπάρσου. Δεν είναι καμία παιχταρα δεν είναι και για πέταμα.
Ο Γκός μια χαρά παίκτης είναι.
Αν βρείς καλύτερο οκ.
Ο Τολιό δεν είναι καλύτερος σε κανέναν τομέα,ίσως μόνο στο clutch.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

Από την αγωνιστική περίοδο 2025-2026, ο Θρύλος θα έχει τη δική του ομάδα στο ποδόσφαιρο Γυναικών!

Ο Ολυμπιακός, ο κορυφαίος πολυαθλητικός σύλλογος της χώρας και της Ευρώπης, από την αγωνιστική περίοδο 2025 - 2026, με την ολοκλήρωση 100 χρόνων Ιστορίας, θα έχει τη δική του ομάδα στο ποδόσφαιρο Γυναικών.

Το ποδόσφαιρο Γυναικών έχει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια σε Παγκόσμιο επίπεδο και ο Θρύλος με μεγάλη χαρά έχει θέσει σε εφαρμογή τη
δημιουργία ομάδας, η οποία θα ξεκινήσει τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις από χαμηλότερη κατηγορία, με σκοπό την άνοδο στο Πρωτάθλημα Α' Κατηγορίας Γυναικών και τον πρωταθλητισμό, όπως συμβαίνει με όλα τα τμήματα του Συλλόγου.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.798
Like
57.770
Πόντοι
12.756
13 ο μήνας μαλακες και ζούμε τα καραγκιοζιλικια του καλοκαιριού
Σήριαλ χαμένων υποθέσεων
Αντι να προπονούνται οι μεταγραφες συζητάμε με τον Ρόναλντο και τον Μέσι
Αι σιχτιρ
Πες τα νικ
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Τα λέω ρε πουστη νου τα λέω
Ξέρεις ρε συ τι έπρεπε να κανω τώρα?
Να τραβάω μαλακια με την κωλαρα της Αγγελικής Ηλιαδη και αντί γι αυτο ρίχνω γαμοσταυριδια με τα σανο που μας ταΐζουν μέχρι τηβ Παρασκευή τη Δευτέρα το αργότερο Τρίτη πρωί έκτακτη συκεσψη ήρθε ο Καβασεβιτς λες κι έλειπε
Αιβσοχτιρ
Εκείνος ο Εντου ταχαμου να βράσω τα κάνε αμτε ρε μαλακες
Πόσο να αντέξει η γέρικη ψωλη του παππού
Πάρε ήττα τώρα τώρα από Βαζελο να ερχεται να στανιαρεις
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.681
Κριτικές
42
Like
50.128
Πόντοι
28.246
Ο Παπαθεοδώρου, με το γουρουνισιο κεφαλι βλεπει νεα συμμαχια με τον Αρη. Και το κλαμα καλα κραταει.

:bigdick::erection::wanker::bigdick::erection::wanker::bigdick:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom