Σκεφτόμενος το δράμα της Παιανίας με το φόνο του 25χρονου είπα να πω τη γνώμη και λύση που έχω διαμορφώσει εδώ και καιρό για το χουλιγκανισμό και τα επεισόδια. Κύριοι υπάρχει λύση και την παρουσιάζω:
Για μια 10ετία το κράτος αποφασίζει να μην πηγαίνει σε ΚΑΝΕΝΑ γήπεδο όλων των κατηγοριών ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ...όταν λεμε κανένας, εννούμε κανένας. Μόνο δημοσιογράφοι που θα καλύπτουν τους αγώνες, παράγοντες και υπεύθυνοι της ομάδας όλοι με καρτελάκια και διαπιστεύσεις ώστε να ξέρουν ποιοι είναι. Για το πρόβλημα των εσόδων των ΠΑΕ το μέτρο αυτό θα αντιμετωπιστεί με το Pay per View. Θα δημιουργηθεί ένα κανάλι (ιδιωτικό ή κρατικό ή της ΕΠΟ πχ) που θα δείχνει αγώνες κατ' επιλογή κατηγορίας δηλαδή Κυριακές την πρώτη εθνική, Σάββατα τη Β', Παρασκευή πχ την Γ' κτλ...Μόλις κάποιος τηλεθεατής θελήσει να δει έναν αγώνα (της ομάδας του ή κάποιας άλλης) θα πληρώνει ένα ποσό κοντά στο αντίτιμο ενός κανονικού εισιτηρίου αγώνα (λίγο πιο φτηνό φυσικά). Ο τρόπος είναι απλός μπορεί να γίνει με κλείδωμα, παροχή κωδικού χρήσης ανά αγώνα και με ΑΦΜ του θεατή για να μην χρησιμοποιείται από επαγγελματίες πχ καφενεία και βλέπουν πολλοί με ένα εισιτήριο ή γίνονται επεισόδια στα καφενεία πχ.
Με τον τρόπο αυτό ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ μέσα και έξω από τα γήπεδα δε θα ξαναγίνουν, ούτε σε καφετέριες κτλ...άμα θέλουν να μαζεύονται σε ένα σπίτι και να πλακώνονται μεταξύ τους έ...τότε χαλάλι τους. Τα έσοδα των ΠΑΕ θα είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ αφού θα πληρώνουν και άτομα που δε θα πήγαιναν αλλιώς γήπεδο, επιπλέον δε θα πληρώνουν πρόστιμα, κτλ
Το μόνο αρνητικό θα ήταν για κάποιον το ψυχολογικό (άδεια γήπεδα, το γενικότερο κλίμα με φωνές κτλ). Εμένα προσωπικά δε θα με πείραζε αλλά αν επιμένουν κάποιοι η τεχνολογία και τα ψηφιακά εφέ είναι εδώ....
Μετά από 10 χρόνια δοκιμαστικά θα ανοίξουν τα γήπεδα σταδιακά και να δείτε τότε θα πηγαίνουν πια με τις οικογένειες τους όπως θα έπρεπε να είναι μια γιορτή κάθε αγώνας...!
Περιμένω σχόλια...