Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 59 άτομα (5 μέλη και 54 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.166
Πόντοι
2.606
Ο Μέντι δεν καταλαβαινει τίποτα θα βάλει τα μικρά παιδιά να παίξουν δεν χτίζει καριέρα στα σοβατίσματα είναι ποιος θα τον κουνήσει από τον Ολυμπιακό αν τα αποτελέσματα δεν έρθουν ; Θα γίνει του μουνιού το πανηγύρι έτσι και κάνει καμία τέτοια μαλακια ο χοντρός που δεν θα την κάνει θα χάσει την κερκίδα σε μια μέρα αυτός ο γέρος ήρθε και θα μείνει για πολλά χρόνια ακόμα και τα παιδιά θα παίξουν γιατί πρέπει να παίξουν και το αξίζουν
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
:2funny::2funny:

dXPTK0J.jpg


:jerking::jerking2:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Δωστου χαιρετίσματα...

Ο ζέλας το είχε ανεβάσει μια μέρα πριν γίνει γνωστό ότι έκλεισε το deal
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Φίλε, μας την εκανε ο χοντρος. Δανεικο απο την Φορεστ τον εφερε τον Καρμο. Σαπακι εγινε και αυτος και σακάτης. Τελικα ειχες δικιο μετά το φιλικο με τους Εγγλεζους εδω περσ. Ο χοντρός νοιάζεται μονο για την Νότιγχαμ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
30 Αυγουστου κλεινει το παραθυρο στην Πρεμιερ. 5 μερουλες ειπα.
Για να αγοράσει. Για να πουλησει, πουλαει και τον Οκτωμβρη αμα λαχει.

Μην μου απαντησεις, καλα, θα τον πάρουμε... τον Νοεμβρη.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Για να αγοράσει. Για να πουλησει, πουλαει και τον Οκτωμβρη αμα λαχει.

Μην μου απαντησεις, καλα, θα τον πάρουμε... τον Νοεμβρη.

Και ποιος θα τον αγοράσει κατα τη γνωμη σου ; Μονο η Φορεστ μπορει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Και ποιος θα τον αγοράσει κατα τη γνωμη σου ; Μονο η Φορεστ μπορει.
Φτου σου διαολε.

Αν κλείσει η μεταγραφική περιοδος στην Αγγλια ξεμένουν και οι Αγγλοι απο αγοραστες...
Να κανω και κακα για να το καταλάβεις;

Τι εγινε ρε συ, ξαφνικα αγάπησες το πορτοφολι της Νοτιγχαμ;
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Φτου σου διαολε.

Αν κλείσει η μεταγραφική περιοδος στην Αγγλια ξεμένουν και οι Αγγλοι απο αγοραστες...
Να κανω και κακα για να το καταλάβεις;

Τι εγινε ρε συ, ξαφνικα αγάπησες το πορτοφολι της Νοτιγχαμ;
Απο που καταλαβες οτι καιγονται να τον πουλησουν ; Γιατι εγω βλεπω οτι τον υπολογιζουν κανονικα.

Οσο για τη Φορεστ , οχι , απλα το διασκεδαζω , τι αλλο να κανω εδω που εχουμε φτασει. Τα εδω προβατα πανηγυριζουν την τεραστια μεταγραφη της Φορεστ , τα εκει γιδια εχουν αγχωθει διαβαζω στα φορουμ τους γιατι πιστευουν οτι ο χοντρος τον αγορασε για να πουλησει του χρονου τον Μουριγιο και να τους φορτωσει τον Καρμο. Εχει πλακα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Αραγε ποιος να αγορασει τον Ποντενσε. Ειναι και οι Σαουδάραβες στην μεση. Σκιαχτηκα τωρα. Ο Μαρινακης να δειτε. Του εχει κοπει και η ορεξη. Γιατι δεν απαντησε ο Κωστσκης είπαμε; Ήταν πολλα τα λεφτα.
Ρε τι χρημα με τη σεσουλα εχουνε εκει περα...

Και καλη τυχη οπου κι αν πας Κωστακη, ΜΑΛΑΚΑ. Προσεχως γνωστος και ως ο Κωστης ο κωλοτουμπας.

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Απο που καταλαβες οτι καιγονται να τον πουλησουν ; Γιατι εγω βλεπω οτι τον υπολογιζουν κανονικα.

Οσο για τη Φορεστ , οχι , απλα το διασκεδαζω , τι αλλο να κανω εδω που εχουμε φτασει. Τα εδω προβατα πανηγυριζουν την τεραστια μεταγραφη της Φορεστ , τα εκει γιδια εχουν αγχωθει διαβαζω στα φορουμ τους γιατι πιστευουν οτι ο χοντρος τον αγορασε για να πουλησει του χρονου τον Μουριγιο και να τους φορτωσει τον Καρμο. Εχει πλακα.
Παμε πάλι. Μια Ιταλικη που ειναι επισης κερδοφορο πρωταθλημα εκει και κανα δυο Ριο Αβε ακομα να στελνω δσνεικους να μην χανω παιχτες, μπορει; Χρημα να σπρώξει εχει. Οι.... δουλειες πάνε καλά αλλωστε. Εσεις μαζι με τους σλλοθρησκους, σκουξτε. Ο καθε ενσς για διαιφορετικο λόγο.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Παμε πάλι. Μια Ιταλικη που ειναι επισης κερδοφορο πρωταθλημα εκει και κανα δυο Ριο Αβε ακομα να στελνω δσνεικους να μην χανω παιχτες, μπορει; Χρημα να σπρώξει εχει. Οι.... δουλειες πάνε καλά αλλωστε. Εσεις μαζι με τους σλλοθρησκους, σκουξτε. Ο καθε ενσς για διαιφορετικο λόγο.
Θα δεις ποσο χρημα εχει να σπρωξει και που θα παει η Ριο Αβε κι εμεις μαζι οταν υποβιβαστει η Φορεστ...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Θα δεις ποσο χρημα εχει να σπρωξει και που θα παει η Ριο Αβε κι εμεις μαζι οταν υποβιβαστει η Φορεστ...
Εγω λεω, μην γινετε οπαδοι της Φορεστ. Αλλα να παρακαλατε να σωσει την κατηγορια οσο το γρηγοροτερο. Γιατι οσο κερδιζεις, ειδικα ο Αγγλος τυφλώνεται. Εδω εχει στραβομαρα ακομα και στις φάπες, φανταζου οταν κερδιζει.

Μην σταματησει να κερδιζει αγωνες να λετε.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Εγω λεω, μην γινετε οπαδοι της Φορεστ. Αλλα να παρακαλατε να σωσει την κατηγορια οσο το γρηγοροτερο. Γιατι οσο κερδιζεις, ειδικα ο Αγγλος τυφλώνεται. Εδω εχει στραβομαρα ακομα και στις φάπες, φανταζου οταν κερδιζει.

Μην σταματησει να κερδιζει αγωνες να λετε.
Καλα, εννοειται οτι μας συμφερει να σωθει. Αλλα ρεαλιστικα καθε χρονο με το ζορι σωζεται την προτελευταια αγωνιστικη , καποια στιγμη θα πεσει. Δεν το βλεπω πιθανο να γινει ποτε μια σταθερη μεσαια ομαδα της πρεμιερ οπως εχει γινει πχ η Κρυσταλ Παλας.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Καλα, εννοειται οτι μας συμφερει να σωθει. Αλλα ρεαλιστικα καθε χρονο με το ζορι σωζεται την προτελευταια αγωνιστικη , καποια στιγμη θα πεσει. Δεν το βλεπω πιθανο να γινει ποτε μια σταθερη μεσαια ομαδα της πρεμιερ οπως εχει γινει πχ η Κρυσταλ Παλας.
Μονο σε μια περιπτωση ανησυχω, αλλα πιστευω οτι την εχει ψαξει ηδη. Τον Θεοδωριδη εχει μεσα στην ΟΥΕΦΑ και τον ενημερωνει...
Μην βγει Ευρώπη η Φορεστ ή η Ριο Αβε. Εκει θα πρεπει να σποσυρει καποια ομαδα.
Με την Σαλσμπουργκ και την Λειψια υπήρξε παράθυρο και παιξανε και οι δύο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom