You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Σωστα. Από την ράμπα. Μόνο από εκεί χωράει.τον φορτωσανε και ειναι ηδη καθοδον για ζυριχη....
![]()

Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.082
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.998
- Πόντοι
- 46.423
Τ'αρχιδια μας κουνιουνται. Μια ζωη απαντησεις τσουτσουνιστικες.
Ο ένας δεν σας αρέσει ο άλλος σας βρωμάει ο τρίτος σας ξυνίζει εε τι άλλο θέλεις να σου απαντήσω.
Οι ομάδες δεν φτιάχνονται από την μία στιγμή στην άλλη.
Οι παίκτες που έχουμε είναι αρκετά καλοί.
Το χθεσινό παιχνίδι ήταν ισοδύναμο απλώς ο αντίπαλος ήταν πιο αποτελεσματικός.
Από την στιγμή όμως που ο Φορτούνης και ο Ποντένσε δεν τραβάνε είμαστε ακίνδυνοι.
Μόνο ο Μασούρας (που πολλοί εδώ μέσα τον έκραζαν) προσπαθεί.
Πιστεύω ότι ο Κάρμο με τον Βέζο θα δέσουν την άμυνα μας.
Υπομονή.
Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Εσύ γκρινιαζες μαζί με πολλους από Σεπτέμβριο μήνα να αλλάξουν. Όχι εγώ.Ο ένας δεν σας αρέσει ο άλλος σας βρωμάει ο τρίτος σας ξυνίζει εε τι άλλο θέλεις να σου απαντήσω.
Οι ομάδες δεν φτιάχνονται από την μία στιγμή στην άλλη.
Οι παίκτες που έχουμε είναι αρκετά καλοί.
Το χθεσινό παιχνίδι ήταν ισοδύναμο απλώς ο αντίπαλος ήταν πιο αποτελεσματικό.
Από την στιγμή όμως που ο Φορτούνης και ο Ποντένσε δεν τραβάνε είμαστε ακίνδυνοι.
Μόνο ο Μασούρας (που πολλοί εδώ μέσα τον έκραζαν) προσπσθεί.
Πιστεύω ότι ο Κάρμο με τον Βέζο θα δέσουν την άμυνα μας.
Υπομονή.
Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Και ακόμα δεν σου κάνουν και όσοι έμειναν. Πχ Αλεξανδρόπουλος. Θέλεις άλλον. Ε, θα σου φέρει άλλον...
ζεμπού αν δεν μπορώ να κερδίσω τις σέρρες έστω του γκαρσία.. τον οφη ,τον βόλο, τον μπαοκ κ την κούλα στη Λεωφόρο,Ποια εικόνα θα γίνει καλύτερη; Μέχρι τέλος του μήνα θα φύγει ο Καρβαλιαλ. εκτός αν του πάρει πρόκριση με Φερεντσβάρος και ίσως κερδίσει χρόνο. Ίσως.
Ο μόνος που μπορώ να κυνηγήσω είσαι εσύ. Για την τρίτη θέση με σκοπό να μην περιμένω τελικούς κυπέλλου. (Που καταντησαμε ρε ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ) Γιατί εσύ είσαι πιο κοντά. 6 βαθμούς. Και την Κυριακή παίζεις με Σέρρες... Σε περιμένει πώς και πώς ο πουλημένος Παοκτσης Γκαρσία.
ε τότε ποτέ να μη πάρω πρωτάθλημα !!!
αλλά με βάση την εικόνα, τους έχω εντός-εκτός !!!
Εσείς λογικά θα πάτε καλύτερα , μη λέμε τα ίδια ...Κάρμο χτες ήρθε είναι καλός στόπερ, έρχεται ο άλλος της Φιορεντίνα,,
και Κοβάσεβιτς ...
Οι άλλοι δυο ,αεκ -παοκ είναι όσα δείξανε , πιάσανε ταβάνι ...κούλα είδα στη Φιλαδέλφεια με το πέναλντυ Ζέκα στο 90',
παίζονται άνετα...πολύ άνετα !!!!
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Ποιος έρχεται από την Φιορεντίνα και ποιος τον παίρνει; Τον προπονητή της λες τον Vincenzo Italiano?ζεμπού αν δεν μπορώ να κερδίσω τις σέρρες έστω του γκαρσία.. τον οφη ,τον βόλο, τον μπαοκ κ την κούλα στη Λεωφόρο,
ε τότε ποτέ να μη πάρω πρωτάθλημα !!!
αλλά με βάση την εικόνα, τους έχω εντός-εκτός !!!
Εσείς λογικά θα πάτε καλύτερα , μη λέμε τα ίδια ...Κάρμο χτες ήρθε είναι καλός στόπερ, έρχεται ο άλλος της Φιορεντίνα,,
και Κοβάσεβιτς ...
Οι άλλοι δυο ,αεκ -παοκ είναι όσα δείξανε , πιάσανε ταβάνι ...κούλα είδα στη Φιλαδέλφεια με το πέναλντυ Ζέκα στο 90',
παίζονται άνετα...πολύ άνετα !!!!
Mystery X
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.589
- Κριτικές
- 4
- Like
- 10.538
- Πόντοι
- 3.506
Καλά ο αλβες ούτε δύο μήνες έχει που ήρθε... Πότε πρόλαβε να δείξει έργο?Πιστός στο πλάνο ο Βαγγέλας. Ξεκίνησε τις νέες αλλαγές στέλνοντας, την επόμενη κιόλας του χθεσινού αγώνα, τον Άλβες σπίτι. Την θέση του παίρνει ο Νταρκο..
Επόμενος ο Καρβαλιαλ.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Ρε τυπε ειλικρινα οιμως εισαι τερμα χαζος;Ειναι δυνατον να μην βλεπεις οτι η ομαδα αλλαζει τους προπονητες και τους τεχνικους διευθυντες σαν τα πουκαμισα καθε χρονο;Οτι κανουμε 20 μεταγραφες καθε χρονο;Ο ένας δεν σας αρέσει ο άλλος σας βρωμάει ο τρίτος σας ξυνίζει εε τι άλλο θέλεις να σου απαντήσω.
Οι ομάδες δεν φτιάχνονται από την μία στιγμή στην άλλη.
Οι παίκτες που έχουμε είναι αρκετά καλοί.
Το χθεσινό παιχνίδι ήταν ισοδύναμο απλώς ο αντίπαλος ήταν πιο αποτελεσματικός.
Από την στιγμή όμως που ο Φορτούνης και ο Ποντένσε δεν τραβάνε είμαστε ακίνδυνοι.
Μόνο ο Μασούρας (που πολλοί εδώ μέσα τον έκραζαν) προσπαθεί.
Πιστεύω ότι ο Κάρμο με τον Βέζο θα δέσουν την άμυνα μας.
Υπομονή.
Δεν υπάρχει άλλη λύση.
ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ;
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.082
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.998
- Πόντοι
- 46.423
Ολυμπιακός: Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς νέος αθλητικός διευθυντής
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε πως ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς αναλαμβάνει χρέη αθλητικού διευθυντή στους ερυθρόλευκους. Παρελθόν αποτελεί ο Πέδρο Άλβες και οι συνεργάτες του.
www.sport24.gr
Πάει και ο Πέδρο Άλβες ...
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Πρόλαβε. Ο Βαγγέλας ξέρει και βλέπει τα πάντα αμέσως.Καλά ο αλβες ούτε δύο μήνες έχει που ήρθε... Πότε πρόλαβε να δείξει έργο?
Ρε σεις; λέτε να μας φέρει και τον Γιοβάνοβιτς για προπονητή; Φερτον πρόεδρε να πέσουν τα τσιμέντα.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.650
- Like
- 57.297
- Πόντοι
- 12.756
Ρε τυπε ειλικρινα οιμως εισαι τερμα χαζος;Ειναι δυνατον να μην βλεπεις οτι η ομαδα αλλαζει τους προπονητες και τους τεχνικους διευθυντες σαν τα πουκαμισα καθε χρονο;Οτι κανουμε 20 μεταγραφες καθε χρονο;
ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ;

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τώρα Σέρβους Ιταλούς κτλ
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Γιατι ο προηγουμενος του Αλβες ποσο καιρο ηταν στην ομαδα;Συνεχιζετε να μην καταλαβαινετε!Το εργο ειναι να γινει η ομαδα τσιρκο ωστε να μην μπορει να διεκδικησει το πρωταθλημα!Εδιωξε προπονητη που ειχε την ομαδα στο -3 στο πρωταθλημα και μεσα σε κυπελλο και Ευρωπη και εφερε τον τραχανοπλαγια πρωην του Αστερα που πηγε την ομαδα στο -9 και εκτος κυπελλου.Καλά ο αλβες ούτε δύο μήνες έχει που ήρθε... Πότε πρόλαβε να δείξει έργο?
Παιχτες ερχονται και φευγουν λες και ειμαστε τερματικος σταθμος....ο νο1 εχθρος του Ολυμπιακου ειναι ο Χοντρος!
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Ασχολείσαι με τον Ανναπουρνα. Πρόσεχε τι είδηση έβαλε για ενημέρωση. Η οποία έχει μπει εδώ και μισή ώρα και ήδη την συζητάμε. Ο Ανναπουρνα απλα για να γράψει ήρθε και την έβαλε ξανά.Ρε τυπε ειλικρινα οιμως εισαι τερμα χαζος;Ειναι δυνατον να μην βλεπεις οτι η ομαδα αλλαζει τους προπονητες και τους τεχνικους διευθυντες σαν τα πουκαμισα καθε χρονο;Οτι κανουμε 20 μεταγραφες καθε χρονο;
ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ;
Το στοίχημα βαζεις ότι κατάλαβε πως ενοχλήθηκα που την έβαλε εκ νέου.
όχι δικό μου λάθος , για τον παίκτη που έπαιξε Λάτσιο λέω...Ποιος έρχεται από την Φιορεντίνα και ποιος τον παίρνει; Τον προπονητή της λες τον Vincenzo Italiano?
είπα Φιορεντίνα ,λάθος
από πρόσφατα βιντεάκια φαίνεται πολύ καλός για τα ελληνικά γήπεδα
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Το χειροτερο ξερεις ποιο ειναι;Οτι με αυτα τα καραγκιοζιλικια του φυγε εσυ ελα εσυ δεν προκειται να ερθει ποτε κανενας σοβαρος προπονητης στην ομαδα!Ασχολείσαι με τον Ανναπουρνα. Πρόσεχε τι είδηση έβαλε για ενημέρωση. Η οποία έχει μπει εδώ και μισή ώρα και ήδη την συζητάμε. Ο Ανναπουρνα απλα για να γράψει ήρθε και την έβαλε ξανά.
Το στοίχημα βαζεις ότι κατάλαβε πως ενοχλήθηκα που την έβαλε εκ νέου.
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Χουάνκαρ σε Καραπαπάρα....








Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Θα έρθει τέτοιος όταν ο Βαγγέλας θα τον πείσει, και έχει τον τρόπο να του δώσει εγγυήσεις ότι θα στηριχτεί που ο κόσμος του θρύλου να γκρεμίσει το γήπεδο. Και θα τον αφήσει να κάνει δουλειά και να δείξει έργο και θα κριθεί σε βάθος χρόνου όχι ως σπρίντερΤο χειροτερο ξερεις ποιο ειναι;Οτι με αυτα τα καραγκιοζιλικια του φυγε εσυ ελα εσυ δεν προκειται να ερθει ποτε κανενας σοβαρος προπονητης στην ομαδα!
Όταν αποφασίσει δηλαδή ο Βαγγέλας να βάλει πάλι τα μυαλά του στη θέση τους.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Δεν δίνεις και το όνομα του; έχω άγνοια.όχι δικό μου λάθος , για τον παίκτη που έπαιξε Λάτσιο λέω...
είπα Φιορεντίνα ,λάθος
από πρόσφατα βιντεάκια φαίνεται πολύ καλός για τα ελληνικά γήπεδα
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Κανεις δεν θα ερθει οταν ξερει οτι σε αυτη την ομαδα υπαρχει ενας προεδρος καραγκιοζης που προσλαμβανει τεχνικο διευθυντη μεσουσης της χρονιας και 2 μηνες μετα τον απολυει για να φερει αλλον!!!Θα έρθει τέτοιος όταν ο Βαγγέλας θα τον πείσει, και έχει τον τρόπο να του δώσει εγγυήσεις ότι θα στηριχτεί που ο κόσμος του θρύλου να γκρεμίσει το γήπεδο. Και θα τον αφήσει να κάνει δουλειά και να δείξει έργο και θα κριθεί σε βάθος χρόνου όχι ως σπρίντερ
Όταν αποφασίσει δηλαδή ο Βαγγέλας να βάλει πάλι τα μυαλά του στη θέση τους.
Αυτα ειναι ανηκουστα καραγκιοζιλικια!!!Οσο για την Ευαγγελια το μονο που εχει να κανει ειναι να παει να γαμηθει και να παρει και τη κουραδα τον Καραπαπαρα μαζι του.Να παει να ξεπλενει τα βαπορια του στη Νοτιγχαμ και στην Ριο Αβες.....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
