Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 78 άτομα (3 μέλη και 75 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Θέλει αδελφέ μεγάλο ξεκαθάρισμα αδελφέ το καλοκαίρι,αν δε βάλει μυαλό ο βαγγελας και πάρει και άλλες ομάδες και έχει παρατημένο τον Ολυμπιακό ας πάρει το καραπαπαρα και να πάνε να γαμηθουνε παρέα γιατί θα πέσει βουρδουλας
αδερφε δεν μου φτανει μεχρι το καλοκαιρι.....αυτο το ειπα περσυ
η δουλειες του βαγγελα δεν με νοιαζουν ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ....
σου μεταφερω κουβεντες απο πασαλιμανι.....
βαρεθηκε μεχρι και ο ομιλος αιρετων
θα του γαμησουμε το σπιτι του χοντρου
αυτα που κρυβει με τον κουλη θα βγουν ολα στην φορα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
αδερφε δεν μου φτανει μεχρι το καλοκαιρι.....αυτο το ειπα περσυ
η δουλειες του βαγγελα δεν με νοιαζουν ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ....
σου μεταφερω κουβεντες απο πασαλιμανι.....
βαρεθηκε μεχρι και ο ομιλος αιρετων
θα του γαμησουμε το σπιτι του χοντρου
αυτα που κρυβει με τον κουλη θα βγουν ολα στην φορα
Ετσι αδελφέ,εδώ ολόκληρο Κόκκαλη βρίζαμε και διώξαμε,στο χοντρο θα κολλήσουμε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Θέλει αδελφέ μεγάλο ξεκαθάρισμα αδελφέ το καλοκαίρι,αν δε βάλει μυαλό ο βαγγελας και πάρει και άλλες ομάδες και έχει παρατημένο τον Ολυμπιακό ας πάρει το καραπαπαρα και να πάνε να γαμηθουνε παρέα γιατί θα πέσει βουρδουλας
Ουτε το ξεκαθαρισμα ειναι λυση. Καθε δυο χρονια και μαλιστα σκαρτα δυο χρονια εχουμε και αλλη εντεκαδα. Ουτε αυτο ειναι λυση να αλλαζεις συνεχεια.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
Ουτε το ξεκαθαρισμα ειναι λυση. Καθε δυο χρονια και μαλιστα σκαρτα δυο χρονια εχουμε και αλλη εντεκαδα. Ουτε αυτο ειναι λυση να αλλαζεις συνεχεια.
Και τι να κάνουμε αφού τα εχει κανει γαμα τα ο χοντρος
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
O Ολυμπιακός είναι πολύ κοντά στο να κάνει δικό του τον 25χρονο μεσοεπιθετικό από το Πράσινο Ακρωτήρι, Ζοβάνε Καμπράλ, ο οποίος ανήκει στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας.:wanker::alivedick:
Καλος ειναι αυτος;Δυνατος;:confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Και τι να κάνουμε αφού τα εχει κανει γαμα τα ο χοντρος
Δεν είναι λύση το ξεκαθάρισμα ξανά λέω.

Το καλοκαίρι που έρχεται πάλι θα πάμε για έναν επιθετικό (Ναβάρο δεν θα αγοραστεί) πάλι για στόπερ (Καρμο αυτός κι αν δεν αγοραστεί) Ορτα τα ίδια, Αλεξανδρόπουλος τα ίδια, Ποντενσε παίζει και αυτός τα ίδια. Κι αν πουληθεί ο Εσε; Μέτρα πάλι πόσες μεταγραφές θέλουμε για την επόμενη χρονιά, χωρια τι άλλο θα χρειαστεί. Ειδικά αν δεν ανανεωσουν Φορτουνης και Μασούρας.
Και το χειρότερο θυ τα ρίξουν στον... νέο προπονητή ότι αυτά είναι τα θέλω του

ΥΓ. Την ψάχνει και για τρίτη μεταγραφή απόψε, εκτός από Καμπράλ και Βεζο. Κάποιον Ουριτς διαβάζω. 6αρι.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Ετσι αδελφέ,εδώ ολόκληρο Κόκκαλη βρίζαμε και διώξαμε,στο χοντρο θα κολλήσουμε

Καλος ειναι αυτος;Δυνατος;:confused:
παρα πολυ δυνατος.....σηκωνει κιλα οχι μαλακιες
ρε παμε να πουμε τα καλαντα στον χοντρο γιατι κατι δεν επιασε?
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
παρα πολυ δυνατος.....σηκωνει κιλα οχι μαλακιες
ρε παμε να πουμε τα καλαντα στον χοντρο γιατι κατι δεν επιασε?
Εγω παντως δεν λεω τιποτα γιατι αν μια στο τρισεκατομμυριο παει να κλωτσησει τη μπαλα και δεν πεσει κατω θα με περιμενει στη γωνια ο Zebu να μου πει οτι με εχυσε στη μουρη....:confused:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Δεν είναι λύση το ξεκαθάρισμα ξανά λέω.

Το καλοκαίρι που έρχεται πάλι θα πάμε για έναν επιθετικό (Ναβάρο δεν θα αγοραστεί) πάλι για στόπερ (Καρμο αυτός κι αν δεν αγοραστεί) Ορτα τα ίδια, Αλεξανδρόπουλος τα ίδια, Ποντενσε παίζει και αυτός τα ίδια. Κι αν πουληθεί ο Εσε; Μέτρα πάλι πόσες μεταγραφές θέλουμε για την επόμενη χρονιά, χωρια τι άλλο θα χρειαστεί. Ειδικά αν δεν ανανεωσουν Φορτουνης και Μασούρας.
Και το χειρότερο θυ τα ρίξουν στον... νέο προπονητή ότι αυτά είναι τα θέλω του

ΥΓ. Την ψάχνει και για τρίτη μεταγραφή απόψε, εκτός από Καμπράλ και Βεζο. Κάποιον Ουριτς διαβάζω. 6αρι.
Ουριτς ειχαμε βολειμπολιστα παλια....τι ειναι αυτος κανενας ανηψιος του;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ρασιτς μωρέ.

Ακουω γνώμη σου.
Δεν τον ξερω τι ιδεα να εχω;Απο οσα διαβαζω και στη Σασουολο σαπιζε στον παγκο ενω ηταν μεχρι προσφατα τραυματιας....κλασσικη μεταγραφη Χοντρου.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μας εφεξε στο μπασκετ αμα δεν παιξουν ολοι αυτοι.....

 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.136
Πόντοι
9.345
Νικολακοπουλος πανω απ τα τηλέφωνα έχει να κοιμηθεί 3 μερες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom