Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ο Ρεχάγκλ είναι ο μεγαλύτερος τουρίστας που έχει περάσει ποτέ από την Ελλάδα.Δεν τον κατηγορώ,καλά κάνει αφού έχει βρει εμάς τα κορόιδα.Οποιαδήποτε άλλη (σοβαρή) ποδοσφαιρική ομοσπονδία θα τον είχε διώξει προ πολλού.Όσοι διαφωνείτε μαζί μου συνεχίστε να πηγαίνετε στο Καραϊσκάκι να βλέπετε τον Δέλλα,τον Καψή,τον Βύντρα,τον Φύσσα,τον Μπασινά.τον Χαριστέα,τον Γιαννακόπουλο,τον Γκούμα και απολαύστε νέες τεσσάρες από τα δεύτερα της Τουρκίας.Επίσης πείτε μου,επιτρέπεται σε αυτή την εθνική να μην παίζουν βασικοί οι Σπυρόπουλος-Τοροσίδης-Γκέκας;Αλλά ξέχασα δεν επιτρέπεται να κάνουμε κριτική στον κοιμήση-Γερμανό!
μηπως θα μας πεις και τι θα λεμε και πως θα το λεμε?megantoine αυτά τα λέω και από κοντά όταν συζητάω. δεν είναι "τρομοκρατία" και "μαγκιά" είναι άποψη και στοιχειώδης λογική.
Εσένα προφανώς σου αρέσει η μιζέρια και προτιμάς την εθνική του 94 και του 4-4-2. από την εθνική του 2004. Ο Ρεχάγκελ δικαιούται για 20 χρόνια ακόμη να χάνει συνέχεια με 5-0, είτε σας αρέσει είτε όχι. Το τρόπαιο οτου 2004 το πήρε ΑΥΤΟΣ!!
Αλλά εσύ προτιμάς τη μιζέρια επειδή δεν αναδεικνύονται οι οπαδικές σου προτιμήσεις. Για αυτό αγανακτώ. Δε κοιτάτε το συνολικό καλό, κοιτάτε αυτό που ικανοποιεί το μικροσυμφέρον σας και το μαγαζάκι σας
νικολα ο καθενας εχει την δικη του γνωμη ρε φιλεκαταλαβες τι λεω megantonie?
μηπως τελικα κακος ηρθε στην ελλαδα ο ''τουριστας''...........?
συμφωνω σε ολα οσα λες αλλα η διαφορα ειναι μια ''EURO 2004 HELLAS''να αλλαξει δεν αλλαζει κ το ξερουμε πολυ καλα ρε φιλε
συμφωνω μαζι σου ως ενα σημειο,δηαλδη στο οτι αυτη η ομαδα ΚΑΙ ο ΡΕΧΑΓΚΕΛ μας χαρισε στιγμες μαγειας.βεβαια παιζαμε σαν την ομαδα γ εθνικης αλλα δεν πειαρζει το αποτελεσμα μετραει.
αλλα ρε φιλε ΦΤΑΝΕΙ.δεν καταλαβαινεις οτι η εθνικη ομαδα ειναι υπερανω ολων???ας αφησει τους εγωισμους κ ας καλεσει παικτεσ
να ερθει να δει παικτες!καθετε στην γερμανια κ ερχεται μονο σε ντερμπι!!δηλαδη μονο οι 3 ομαδες του κεντρου αξιζουν?ρε φιλε ειλικρινα εχω τοσα πολλα να γραψω με τον μαλακα τον γερμανο που θα κουραστεις να διαβαζεις
κ κατι αλλο..κανεις μα κανεις δεν εχει ψαξει την σχεση Ρεχαγκελ-Γκαγκατση...Γιατι?????οπου υπαρχει χρημα φιλε μου υπαρχει κ βρωμια
τωρα ολοι μπορουν να το παιξουν ειδημονες κ καλοθελητες κ ας γραψουν οτι θελουν για το ποστ μου
η αληθεια ομως πρεπει να λεγεται
να αλλαξει δεν αλλαζει κ το ξερουμε πολυ καλα ρε φιλε
συμφωνω μαζι σου ως ενα σημειο,δηαλδη στο οτι αυτη η ομαδα ΚΑΙ ο ΡΕΧΑΓΚΕΛ μας χαρισε στιγμες μαγειας.βεβαια παιζαμε σαν την ομαδα γ εθνικης αλλα δεν πειαρζει το αποτελεσμα μετραει.
αλλα ρε φιλε ΦΤΑΝΕΙ.δεν καταλαβαινεις οτι η εθνικη ομαδα ειναι υπερανω ολων???ας αφησει τους εγωισμους κ ας καλεσει παικτεσ
να ερθει να δει παικτες!καθετε στην γερμανια κ ερχεται μονο σε ντερμπι!!δηλαδη μονο οι 3 ομαδες του κεντρου αξιζουν?ρε φιλε ειλικρινα εχω τοσα πολλα να γραψω με τον μαλακα τον γερμανο που θα κουραστεις να διαβαζεις
κ κατι αλλο..κανεις μα κανεις δεν εχει ψαξει την σχεση Ρεχαγκελ-Γκαγκατση...Γιατι?????οπου υπαρχει χρημα φιλε μου υπαρχει κ βρωμια
τωρα ολοι μπορουν να το παιξουν ειδημονες κ καλοθελητες κ ας γραψουν οτι θελουν για το ποστ μου
η αληθεια ομως πρεπει να λεγεται


Άσε ρε nik ... Πριν είχαμε την ομαδάρα με τις πολλές συμμετοχές σε μουντιάλ και ευρωπαικά, με κύπελα, ημιτελικούς, πορείες κλπ! Και μπαλάρα και κόσμο στο γήπεδο!!![]()
![]()
![]()
Κια ήρθε ο τουρίστας ο Γερμανός και μας το χάλασε!!! Θίχτηκαν τα εθνικοπατριωικά συν τοις άλλοις γιατί φάγαμε 4 απο΄τους Τούρκους στις 25 Μαρτίου!![]()
![]()
Το μόνο καλό που έχει κάνει ο Ρεχάγκελ είναι που επέμενε με πείσμα να παίζει η εθνικάρα μας στο "ναό".
Παραδεχτείτε το. Δε γουστάρετε το Ρεχάγκελ επειδή δε παίρνει ολυμπιακούς. Αλλά αυτό το κάνει εντελώς αξιοκρατικά. Δε παίρνει επειδή δεν αξίζουν. Και κάνοντας αυτό ΠΕΤΥΧΕ!!!
Η εθνική μετά από αυτό που έκανε πάει. Για 20 χρόνια έχει ασυλία. Ότι και να κάνει θα φαίνεται μικρό σε σχέση με το 2004. Για αυτό να βάζετε ως προοπτική σύγκρισης τα προηγούμενα χρόνια και όχι το 2004. Είναι πιο ρεαλιστικό.
Είναι ασόβαρο και ανόητο να βάζεις ως προοπτική σύκγκρισης το έργο το Γερμανού, μια επιτυχία που ο ΙΔΙΟΣ έκανε. Συγκρίνετέ τον με το πως η εθνική ήταν πριν από αυτόν. ...
ακριβος αυτη ειανι και η δικη μου γνωμη!!!Σκέψου ότι τέτοιο τρόπαιο δεν έχει κατακτήσει η μεγάλη Ουγγαρία των 50s η Γιουγκοσλαβία, η Αγγλία. Η Ολλανδία ( η ομαδάρα ) ο μόνος τίτλος που έχει είναι αυτός!!! Το ίδιο και η ποδοσφαιρική σχολή της Ισπανίας και της Ρωσίας!!
Τι να λέμε τώρα!!! Αλλά για μένα κακώς έμεινε! Έπρεπε μετά το euro να φύγει!Για αυτόν όχι για μας! Εμείς έπρεπε να συνεχίσουμε με κάνα μπαρμπαγιώργο πάλι για κόουτς και να θυμηθούμε τις παλιές καλές εποχές του "4-4-2" και διάφορων άλλων τραφελαφικών καταστάσεων. Υπόψη ότι ΚΑΙ σε αυτό το euro μάλλον θα περάσουμε, ε?
φιλε αυτα τα ονοματα εγραφα αλλα το μυνημα σου ειχε βγει ηδη....+10000000000000Εγώ πιστεύω ο Ρεχάγκελ εκτός από τους παίχτες του Ολυμπιακού,του Παναθηναϊκού,της ΑΕΚ και τους πιο γνωστούς από αυτούς που αγωνίζονται στο εξωτερικό δεν ξέρει κανέναν άλλον Έλληνα παίχτη.Αγνοεί εντελώς την ύπαρξη παιχτών όπως ο Σπυρόπουλος του Πανιωνίου,ο Αβραάμ Παπαδόπουλος του ʼρη,ο Γκαλίτσιος της Λάρισας,ο Σκοπελίτης του Αιγάλεω,ο Φυτανίδης της Καλαμαριάς,ο ,ο Κωνσταντόπουλος της Χάρτπουλ,ο Πετκάκης της Βέροιας,ο Γουνδουλάκης του Πανιωνίου,ο Ηλιάδης του ΠΑΟΚ.Εσείς οι λάτρεις του Ρεχακλή πιστεύετε ότι είχε ιδέα οτί υπήρχε παίχτης Τοροσίδης πριν αυτός έρθει στον Ολυμπιακό;
Εγώ πιστεύω ο Ρεχάγκελ εκτός από τους παίχτες του Ολυμπιακού,του Παναθηναϊκού,της ΑΕΚ και τους πιο γνωστούς από αυτούς που αγωνίζονται στο εξωτερικό δεν ξέρει κανέναν άλλον Έλληνα παίχτη.Αγνοεί εντελώς την ύπαρξη παιχτών όπως ο Σπυρόπουλος του Πανιωνίου,ο Αβραάμ Παπαδόπουλος του ʼρη,ο Γκαλίτσιος της Λάρισας,ο Σκοπελίτης του Αιγάλεω,ο Φυτανίδης της Καλαμαριάς,ο ,ο Κωνσταντόπουλος της Χάρτπουλ,ο Πετκάκης της Βέροιας,ο Γουνδουλάκης του Πανιωνίου,ο Ηλιάδης του ΠΑΟΚ.Εσείς οι λάτρεις του Ρεχακλή πιστεύετε ότι είχε ιδέα οτί υπήρχε παίχτης Τοροσίδης πριν αυτός έρθει στον Ολυμπιακό;