Τόσο καιρό μας παραμύθιαζαν ότι διαπραγματεύονται με παίκτες όπως οι Γιόβιτς, Ράφα Μίρ, Μπογέ, Μπορέ, Καράντσα, Ντένις και δεν ξέρω ποιόν άλλον.
Τελικά καταλήξαμε στον συνταξιούχο Γιόβετιτς ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος και με ένα σωρό τραυματισμούς.
Θα παίξει 1-2 παιχνίδια και θα βάλει 5 γκολ και τι με αυτό ???
Εγώ ξέρω ότι όταν διαθέτεις χρήματα αγοράζεις παίκτες.
Ο Κορδόν έχει άκρες και θα έφερνε καλό σέντερ φορ αλλά ο Βαγγέλας καβούρια ...
Αυτά τα περί δεν ήθελε ό ένας δεν ήθελε ο άλλος να έρθουν στην Ελλάδα είναι δικαιολογίες.
Κοροϊδιες του κερατά.
Καλύτερα να παίρναμε έναν υποσχόμενο πιτσιρικά από τον σακάτη.
Και ο Χουάνγκ έφυγε επειδή προσπάθησαν να τον ξεζουμίσουν.
Με τα μυαλά που έχουν και ο Χέσε θα φύγει σύντομα γιατί είναι μεγάλη παικτούρα και τελικά θα παίζει η σαύρα ο Ιμπόρα ...
