Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (3 μέλη και 54 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Γιοβετιτς στη φιορεντινα τον θυμάμαι πριν μια 5 ετια ήταν σούπερ μετά από εδώ από εκει,ας ελπίσουμε να βγει σαν τον γκογκα:wanker:

Πέρασαν 10 χρόνια απ' τη Φιορεντινα....Ειχα κάνει ατομικό ρεκορ απο 20χρονα πιπινια εκεινο το καλοκαίρι που πουλήθηκε στη Σιτι. Τώρα μου μιλάνε στον πληθυντικό.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Γιοβετιτς στη φιορεντινα τον θυμάμαι πριν μια 5 ετια ήταν σούπερ μετά από εδώ από εκει,ας ελπίσουμε να βγει σαν τον γκογκα:wanker:
Ας ελπίσουμε να μην τα βρούνε. Αλλά δύσκολα τα πράγματα καίγεται και αυτός να βρει ομάδα θέλει και δεν έχει πολλές επιλογές.

Άρα θα πρέπει να ελπίζουμε σε σοβαρό τραυματισμό.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.661
Like
57.334
Πόντοι
12.756
Ας ελπίσουμε να μην τα βρούνε. Αλλά δύσκολα τα πράγματα καίγεται και αυτός να βρει ομάδα θέλει και δεν έχει πολλές επιλογές.

Άρα θα πρέπει να ελπίζουμε σε σοβαρό τραυματισμό.
Αν παστελωνει να σε δω
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.020
Πόντοι
46.423
Τόσο καιρό μας παραμύθιαζαν ότι διαπραγματεύονται με παίκτες όπως οι Γιόβιτς, Ράφα Μίρ, Μπογέ, Μπορέ, Καράντσα, Ντένις και δεν ξέρω ποιόν άλλον.

Τελικά καταλήξαμε στον συνταξιούχο Γιόβετιτς ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος και με ένα σωρό τραυματισμούς.

Θα παίξει 1-2 παιχνίδια και θα βάλει 5 γκολ και τι με αυτό ???

Εγώ ξέρω ότι όταν διαθέτεις χρήματα αγοράζεις παίκτες.

Ο Κορδόν έχει άκρες και θα έφερνε καλό σέντερ φορ αλλά ο Βαγγέλας καβούρια ...

Αυτά τα περί δεν ήθελε ό ένας δεν ήθελε ο άλλος να έρθουν στην Ελλάδα είναι δικαιολογίες.

Κοροϊδιες του κερατά.

Καλύτερα να παίρναμε έναν υποσχόμενο πιτσιρικά από τον σακάτη.

Και ο Χουάνγκ έφυγε επειδή προσπάθησαν να τον ξεζουμίσουν.

Με τα μυαλά που έχουν και ο Χέσε θα φύγει σύντομα γιατί είναι μεγάλη παικτούρα και τελικά θα παίζει η σαύρα ο Ιμπόρα ...

:jerking:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.020
Πόντοι
46.423
Εν τω μεταξύ θα περάσει και τα ιατρικά ...

Α ρε δούλεμα.
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
δωσαμε τον κορεατη 5,5 μυρια στον ερυθρο αστερα . με τις υγειες μας .το ωραιο ειναι οτι ο παιχτης προσπαθησε να γυρισει δηλωνοντας μεταμελεια (συμφωνα με τον νικολακοπουλο) αλλά ο βαγγελας εχει αξιοπρεπεια και τον σουταρε. εθνικο προιόν μας ο σανος.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Δηλαδή πουλήσαμε 6 μύρια τον Ρέαμπτσιουκ και 5,5 τον Χουανγκ; Κάνουμε πλάκα, έτσι;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.020
Πόντοι
46.423

... και τα υπόλοιπα 5 εκ σε οφσόρ ...
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Λογικά έγινε αυτό επίτηδες
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.258
Κριτικές
67
Like
38.814
Πόντοι
10.656
το θετικο για τον χουανγκ ειναι οτι ο ερυθρος αστερας παιζει τσουλου...
το αρνητικο για τον χουανγκ ειναι οτι θα πρεπει να παιξει 2 φορες με Μαν. Σιτυ :tooth:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.258
Κριτικές
67
Like
38.814
Πόντοι
10.656
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μολις αφήχθη ο παιχταράς! Είχε λίγη καθυστέρηση μέχρι να τον κατεβάσουν απ' το αεροπλάνο αλλά όλα καλά!

Wheelchair-Services.jpg


Πάει να περάσει ιατρικά τώρα. Χοληστερίνες , τριγλυκερίδια και τέτοια μη φανταστείτε. Μπορεί να του βάλουμε και κανένα χολτερ μη μας μεινει στον πάγκο.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
6xhJ4Z.jpg


Σε φοβερή κατάσταση ο παιχταράς. Δε βλέπω κανένα πρόβλημα σε συκώτια και νεφρά. Άσε που τον κλέψαμε μέσα απ' τα χέρια της ΦΣ Περσεπολις . Τεράστιε Βαγγέλα πως τους πετσόκοψες έτσι τους ιρανούς.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Πω πω ξεφτίλα ρε τύποι... σαν δεν ντρέπεσαι ρε παχύδερμο.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Δίναμε και καλά 8εκ ευρώ για εκείνον τον Αργεντινο και μόλις μας είπαν όχι η αμέσως επόμενη εναλλακτική ήταν ένας ελεύθερος σακάτης που δεν μπορούσε να βρει ομάδα... :2funny:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.258
Κριτικές
67
Like
38.814
Πόντοι
10.656
6xhJ4Z.jpg


Σε φοβερή κατάσταση ο παιχταράς. Δε βλέπω κανένα πρόβλημα σε συκώτια και νεφρά. Άσε που τον κλέψαμε μέσα απ' τα χέρια της ΦΣ Περσεπολις . Τεράστιε Βαγγέλα πως τους πετσόκοψες έτσι τους ιρανούς.
μια χαρα μου φαινεται εμενα :coffee:

netwix-paraskeuas.gif
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom