Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.631
- Like
- 30.656
- Πόντοι
- 6.256
Εσενα παντως πρεπει να σε γαμαει ο Χοντρος για να του κανεις τετοιο λιβανιστηρι....Σε γαμαει ή τον γαμας τελικα ρε Χελ. Τι απο τα δυο;
Εσενα παντως πρεπει να σε γαμαει ο Χοντρος για να του κανεις τετοιο λιβανιστηρι....Σε γαμαει ή τον γαμας τελικα ρε Χελ. Τι απο τα δυο;
Καταλαβα, δεν κανει. Τον εχει μελετησει ο Χελ.Εσενα σιγουρα σου κανει αρκει να το λεει ο Νικολακοπουλος.....
Τωρα που μαθαμε ποιος γαμαει εμενα δεν μας λες και ποιος γαμαει εσενα για να του κανεις τετοιο θαψιμο; Ακομα και σεισμος να γινει, σε αυτον θα τον χρεωσεις.Εσενα παντως πρεπει να σε γαμαει ο Χοντρος για να του κανεις τετοιο λιβανιστηρι....
Αμα με γλεντησε εμενα ο Μασουρας του 1 γκολ τοτε εσενα φανταζομαι με την ιδια λογικη ο Φορτουνης με το 1 γκολ,2ασιστ και 1 δοκαρι πρεπει να σου διακορρευσε το κωλοτρυπηδι.....δεν πειραζει μπρουμυτα μια εβδομαδα και θα περασει.Καταλαβα, δεν κανει. Τον εχει μελετησει ο Χελ.
Τωρα που μαθαμε ποιος γαμαει εμενα δεν μας λες και ποιος γαμαει εσενα για να του κανεις τετοιο θαψιμο; Ακομα και σεισμος να γινει, σε αυτον θα τον χρεωσεις.
Κατα τα αλλα τουμπεκι για Μασουρα? Μια χαρα σε γλεντησε πάλι απόψε. Κουραγιο.....
Δεν εχω διαμαρτυρηθει για τον Φορτουνη ουτε παρακαλεσα να τον βρει κακο ή να φυγει.Αμα με γλεντησε εμενα ο Μασουρας του 1 γκολ τοτε εσενα φανταζομαι με την ιδια λογικη ο Φορτουνης με το 1 γκολ,2ασιστ και 1 δοκαρι πρεπει να σου διακορρευσε το κωλοτρυπηδι.....δεν πειραζει μπρουμυτα μια εβδομαδα και θα περασει.
Το ιδιο βλεπω και εγω.![]()
«Ενδιαφέρον από Ερυθρό Αστέρα για Χουάνγκ, ζητάει δέκα εκατ. ευρώ ο Ολυμπιακός»
Η κατάσταση του Ολυμπιακού με τον Ινμπόμ Χουάνγκ έχει προσεγγίσει το ενδιαφέρον του Ερυθρού Αστέρα για τον διεθνή χαφ.www.gazzetta.gr
Βλέπω να πέφτει συγχωροχάρτι σε κάνα δίμηνο τύπου 'τον παρέσυραν οι κακοί ατζέντηδες' μπας και παίξει κάνα ματς και βρεθεί ομάδα να πληρώσει
Βλέπω να κλείνει ο Αργεντινός από USA μέχρι αύριο το πολύ
Οι Αμερικάνοι έχουν ρίξει τις απαιτήσεις τους
Κάτι είπε σχετικά ο δικός μας στην μαρμίτα λίγο πριν![]()
Πάλι είπαν «όχι» οι Αμερικανοί για Καράντσα στον Ολυμπιακό!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος μετέφερε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ότι οι Αμερικανοί είπαν «όχι» και στη νέα, βελτιωμένη πρόταση του Ολυμπιακού για τον Καράντσα και οι Πειραιώτες «κοιτάνε», πλέον, αλλού για φορ!www.sport-fm.gr
Ποιος ειναι αυτος;Κάτι είπε σχετικά ο δικός μας στην μαρμίτα λίγο πριν
Θα δούμε ποιος θα βγει αληθινός
Ο ΑβραμίδηςΠοιος ειναι αυτος;
Μολις ξανα βγηκε ο Νικολακοπουλος.
Αυτην τη στιγμη γινονται συζητησεις με Γιοβετιτς με σκοπο να κλησει και να δηλωθει αυριο στην ευρωπαικη λιστα.