Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (2 μέλη και 39 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ποιους πλαγιους εχουμε;Τον Φορτουνη και τον Μπιελ που ειναι κεντρικα χαφ;

Αμα δεν καταλαβαίνει ο άλλος οτι Φορτουνης , Μασουρινιο, Μπιελ , Σκαρπα κλπ κλπ ειναι κατ' αναγκην εξτρεμ και δεν ειναι αυτη η θεση τους , τι να εξηγησεις μετά...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Αμα δεν καταλαβαίνει ο άλλος οτι Φορτουνης , Μασουρινιο, Μπιελ , Σκαρπα κλπ κλπ ειναι κατ' αναγκην εξτρεμ και δεν ειναι αυτη η θεση τους , τι να εξηγησεις μετά...
Ρε φιλε πιωμένος εισαι?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Ρε μλκ μπρινιτς και σολπαγκεν τι είναι στοπερ,σας ακούω μια ωρα μαλακιες
Με 2 εξτρεμ και τον Μασουρα θα βγαλεις ολη τη χρονια;Επειδη εχεις μαζεψει 40 κεντρικα χαφ και καπως πρεπει να παιζουν ολοι αυτοι για να τους πουλησει ο Χοντρος θα βαφτισουμε το ψαρι κρεας;

Μερικοι δεν καταπινουμε το σανο αμασητο....
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ρε μλκ μπρινιτς και σολπαγκεν τι είναι στοπερ,σας ακούω μια ωρα μαλακιες

Καταρχάς εγω θελω φορ , οχι εξτρεμ , το εχω γραψει 100 φορές. Εκει καιγομαστε.

Κατα τ΄αλλα η συζητηση γινεται για το αν ειναι καλυτερη επιλογή ο Νορβηγός ή ο Βουλγαρος.

Τις χαζομάρες που γράφει ο @Zebu οτι μας τον εκλεψε ο μπαογκ , θα τους παιρναμε και τους δυο , θα μας φερει ο προεδρος τον Ποντεντσε κλπ κλπ μη τις λαμβανεις υποψην. Βρίσκεται σε σύγχυση λόγω αλλαγής καιρού.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Με 2 εξτρεμ και τον Μασουρα θα βγαλεις ολη τη χρονια;Επειδη εχεις μαζεψει 40 κεντρικα χαφ και καπως πρεπει να παιζουν ολοι αυτοι για να τους πουλησει ο Χοντρος θα βαφτισουμε το ψαρι κρεας;

Μερικοι δεν καταπινουμε το σανο αμασητο....
Όχι θα πάρουμε από 5 πλάγιους επειδή θέλετε εσείς
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Καταρχάς εγω θελω φορ , οχι εξτρεμ , το εχω γραψει 100 φορές. Εκει καιγομαστε.

Κατα τ΄αλλα η συζητηση γινεται για το αν ειναι καλυτερη επιλογή ο Νορβηγός ή ο Βουλγαρος.

Τις χαζομάρες που γράφει ο @Zebu οτι μας τον εκλεψε ο μπαογκ , θα τους παιρναμε και τους δυο , θα μας φερει ο προεδρος τον Ποντεντσε κλπ κλπ μη τις λαμβανεις υποψην. Βρίσκεται σε σύγχυση λόγω αλλαγής καιρού.
Ετσι μπροστά θέλουμε και τελος
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Α και εγω νομιζα οτι οι ομαδες ειχαν 4 πλαγιους στο ροστερ.....παρεξηγησις.:confused:
Ναι 14
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Αμα δεν καταλαβαίνει ο άλλος οτι Φορτουνης , Μασουρινιο, Μπιελ , Σκαρπα κλπ κλπ ειναι κατ' αναγκην εξτρεμ και δεν ειναι αυτη η θεση τους , τι να εξηγησεις μετά...
Ποιους πλαγιους εχουμε;Τον Φορτουνη και τον Μπιελ που ειναι κεντρικα χαφ;
Οσο πιο γρηγορα το αποδεχτειτε τοσο καλυτερο για εσας. Μασουρας, Βρουσαι που εχετε λυσσαξει ο πρωτος δεν τον βγαζει ο προπονητης, ο δευτερος θα τον χρησιμοποιει αναλογα την θεση που χρειάζεται.

Και ουτε και ο Μαρινακης θα τους αφησει ετσι να φυγουν. Τουλαχιστον αν στο μελλον πανε στους αλλους πρώτα να εχει βγαλει λεφτα!

Αποδεχτειτε το!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Με 2 εξτρεμ και τον Μασουρα θα βγαλεις ολη τη χρονια;Επειδη εχεις μαζεψει 40 κεντρικα χαφ και καπως πρεπει να παιζουν ολοι αυτοι για να τους πουλησει ο Χοντρος θα βαφτισουμε το ψαρι κρεας;

Μερικοι δεν καταπινουμε το σανο αμασητο....

Νταξ για Σουπερλιγδα βγαίνει ρε συ. Μην υπερβάλλουμε οτι θέλουμε τον Εμπαπε για να κερδίσουμε τη Λαμία και τις Σέρρες.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Οσο πιο γρηγορα το αποδεχτειτε τοσο καλυτερο για εσας. Μασουρας, Βρουσαι που εχετε λυσσαξει ο πρωτος δεν τον βγαζει ο προπονητης, ο δευτερος θα τον χρησιμοποιει αναλογα την θεση που χρειάζεται.

Και ουτε και ο Μαρινακης θα τους αφησει ετσι να φυγουν. Τουλαχιστον αν στο μελλον πανε στους αλλους πρώτα να εχει βγαλει λεφτα!

Αποδεχτειτε το!
Δεν ξερω αν στο εχω ξαναπει τυπε αλλα στα αρχιδια μου ο Χοντρος.....:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Καταρχάς εγω θελω φορ , οχι εξτρεμ , το εχω γραψει 100 φορές. Εκει καιγομαστε.

Κατα τ΄αλλα η συζητηση γινεται για το αν ειναι καλυτερη επιλογή ο Νορβηγός ή ο Βουλγαρος.

Τις χαζομάρες που γράφει ο @Zebu οτι μας τον εκλεψε ο μπαογκ , θα τους παιρναμε και τους δυο , θα μας φερει ο προεδρος τον Ποντεντσε κλπ κλπ μη τις λαμβανεις υποψην. Βρίσκεται σε σύγχυση λόγω αλλαγής καιρού.
Το αν ο Νορβηγος ειναι καλυτερος ή ισαξιος του Βουλγαρου θα φανει στο γηπεδο.

Αναφερθηκε απο ρεπορταζ του Νικολακοπουλου οτι ο Ολυμοιακοςμπαρατησε την υποθεση Ντεσποντοφ λογω υπερβολικων απαιτησεων. Δεν το πιαστεψα και πολυ και περιμενα να γινει η δουλεια. Τελικα τον πηρε ο Παοκ.

Οσο για τον Ποντενσε μονο αυτος εβλεπα ως υποψηφιο να ισοφαρισει ο χοντρος.

Σγνεχιζεις να μην λαμβάνει υπόψιν τιποτα οτι οι Βουλγαροι δεν τον δινανε φτηνα και βγαζεις εμενα οτι βρισκομαι σε συγχυση.
Μαλλον εσενα εχει πειραξει η αλλαγη καιρου.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Οσο πιο γρηγορα το αποδεχτειτε τοσο καλυτερο για εσας. Μασουρας, Βρουσαι που εχετε λυσσαξει ο πρωτος δεν τον βγαζει ο προπονητης, ο δευτερος θα τον χρησιμοποιει αναλογα την θεση που χρειάζεται.

Και ουτε και ο Μαρινακης θα τους αφησει ετσι να φυγουν. Τουλαχιστον αν στο μελλον πανε στους αλλους πρώτα να εχει βγαλει λεφτα!

Αποδεχτειτε το!

Δεν έχεις προσέξει μάλλον οτι όλα τα συμβόλαια (Μασουρινιο, Φορτου , Βρουσάι ) ληγουν το καλοκαίρι. Κάτσε να μην πουληθεί ή να μην ανανεώσει ο Φορτουνης ή ο Μασουρίνιο και θα δεις για πότε θα μπουν στον πάγο απ' τον προπονητή.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Νταξ για Σουπερλιγδα βγαίνει ρε συ. Μην υπερβάλλουμε οτι θέλουμε τον Εμπαπε για να κερδίσουμε τη Λαμία και τις Σέρρες.
Και για ευρωπη σου κανουν!
Δεν ξερω αν στο εχω ξαναπει τυπε αλλα στα αρχιδια μου ο Χοντρος.....:confused:
Δεν ξερω επίσης αν στο εχω πει, τυπε, αλλα στα αρχιδια μου αν σου κανουν Μασουρας και οποιος δεν σου αρεσει!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Δεν έχεις προσέξει μάλλον οτι όλα τα συμβόλαια (Μασουρινιο, Φορτου , Βρουσάι ) ληγουν το καλοκαίρι. Κάτσε να μην πουληθεί ή να μην ανανεώσει ο Φορτουνης ή ο Μασουρίνιο και θα δεις για πότε θα μπουν στον πάγο απ' τον προπονητή.
Καλυτερα ρε συ. Θα ηρεμησετε!

Δεν μου λες εσενα ο Φορτουνης σου κανει; Εμενα ναι! Για τον Χελ ακομα και αυτογκολ επιτηδες να βαλει, καλα εκανε το παιδι θα γυρισει να πει. Αντιθετα ο MVP του ομιλου στο europa να βγει ο Μασουρας θα παρακαλαει για να παθει ρηξη χιαστου.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Το αν ο Νορβηγος ειναι καλυτερος ή ισαξιος του Βουλγαρου θα φανει στο γηπεδο.

Αναφερθηκε απο ρεπορταζ του Νικολακοπουλου οτι ο Ολυμοιακοςμπαρατησε την υποθεση Ντεσποντοφ λογω υπερβολικων απαιτησεων. Δεν το πιαστεψα και πολυ και περιμενα να γινει η δουλεια. Τελικα τον πηρε ο Παοκ.

Οσο για τον Ποντενσε μονο αυτος εβλεπα ως υποψηφιο να ισοφαρισει ο χοντρος.

Σγνεχιζεις να μην λαμβάνει υπόψιν τιποτα οτι οι Βουλγαροι δεν τον δινανε φτηνα και βγαζεις εμενα οτι βρισκομαι σε συγχυση.
Μαλλον εσενα εχει πειραξει η αλλαγη καιρου.

Ο χοντρός δεν ενδιαφέρεται να ισοφαρίσει τίποτα γιατί δεν έχασε τίποτα. Τα είπε ο χοντρός β' = Καραπαπάρας. Επισης το οτι ο χοντρος θελει να τη βγαλει τσαμπα δε σημαινει οτι ηταν πολλα τα 3,5 για τον Βουλγαρο. 6 μυρια ζητησες και πήρες για το μολδαβικό κριάρι!!!!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Καλυτερα ρε συ. Θα ηρεμησετε!

Δεν μου λες εσενα ο Φορτουνης σου κανει; Εμενα ναι! Για τον Χελ ακομα και αυτογκολ επιτηδες να βαλει, καλα εκανε το παιδι θα γυρισει να πει. Αντιθετα ο MVP του ομιλου στο europa να βγει ο Μασουρας θα παρακαλαει για να παθει ρηξη χιαστου.

Προφανώς και μου κάνει. Ξερει μονος του οση μπαλα ξερουν ολοι οι άλλοι μαζι.
Και τον Μασουρίνιο θα ήθελα να μείνει για αλλαγή , δε με χαλάει.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Και για ευρωπη σου κανουν!

Δεν ξερω επίσης αν στο εχω πει, τυπε, αλλα στα αρχιδια μου αν σου κανουν Μασουρας και οποιος δεν σου αρεσει!
Δεν ξερω αν στο εχω πει αλλα στα αρχιδια μου που ειναι στα αρχιδια σου τυπε...:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Ο χοντρός δεν ενδιαφέρεται να ισοφαρίσει τίποτα γιατί δεν έχασε τίποτα. Τα είπε ο χοντρός β' = Καραπαπάρας. Επισης το οτι ο χοντρος θελει να τη βγαλει τσαμπα δε σημαινει οτι ηταν πολλα τα 3,5 για τον Βουλγαρο. 6 μυρια ζητησες και πήρες για το μολδαβικό κριάρι!!!!
4,5. Μην κοβεις το εκατομμυριο. Και τα 3,5 + μπονους που γράφουν εδω πολλα ειναι.

Και με τον Ντενις απο την Φορεστ καλύπτει και την θεση του επιθετικου και την θεση του εξτρεμ και στα δυο φτερα. Αλλα δεν σας κανει, εσας. Αν σας τον εφερνε από την Γουοτφορντ που τον πήρε θα σας εκανε. Εχει να κανει και απο που ερχεται.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Καλυτερα ρε συ. Θα ηρεμησετε!

Δεν μου λες εσενα ο Φορτουνης σου κανει; Εμενα ναι! Για τον Χελ ακομα και αυτογκολ επιτηδες να βαλει, καλα εκανε το παιδι θα γυρισει να πει. Αντιθετα ο MVP του ομιλου στο europa να βγει ο Μασουρας θα παρακαλαει για να παθει ρηξη χιαστου.
Και μονο που συγκρινεις Φορτουνη με Μασουρα δειχνει ποσο μυρωδιας εισαι απο μπαλα....:confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
4,5. Μην κοβεις το εκατομμυριο. Και τα 3,5 + μπονους που γράφουν εδω πολλα ειναι.

Και με τον Ντενις απο την Φορεστ καλύπτει και την θεση του επιθετικου και την θεση του εξτρεμ και στα δυο φτερα. Αλλα δεν σας κανει, εσας. Αν σας τον εφερνε από την Γουοτφορντ που τον πήρε θα σας εκανε. Εχει να κανει και απο που ερχεται.
Εσενα ρε μαλακα απο που σου κανει τον εχεις δει;Γιατι περυσι ολη τη χρονια ειχε 2 γκολ και τωρα ειναι 4ος επιθετικος σε μια ομαδα που περυσι με το ζορι εμεινε στη κατηγορια!!!

Τουλαχιστον παιρνεις κανενα χαρτζηλικι να δικαιολογεις τα αδικαιολογητα ή σου βγαινει απο αντιδραση;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom