Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 63 άτομα (8 μέλη και 55 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
ΥΓ. Το ονομα του εχει ακουστει δειλα δειλα και μην τον ξεγραφετε, τουλάχιστον μεχρι την Δευτερα το βραδυ που πρέπει να δηλωσει ευρωπαικη λιστα. Δεν ειναι δυσκολο να μαντεψεετε ποιος ειναι.
Θα αντιδράσει ο Βαγγέλης. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.420
Πόντοι
3.446
Εγω θελω να φερουμε εναν συνταξιουχο υπερπαικτη. Τι σκατα δεν θα πουλησουμε φανελες φετος; ποιος θα αγορασει φανελα Ροντινει Σκραπα Φρειρε Βρουσαι Ελγκαμπι κτλ;;;

ΠΡΟΕΔΡΕ ΦΕΡΕ ΕΝΑ ΣΑΠΑΚΙ ΜΕ ΒΑΡΥ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΟΜΑΘΕΙ :rockon:
Αγορασα φανέλα Ορτέγκα
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Και τον sporfm έτσι γράφουν. Στα 3 εκατομμύρια..

Ζμπουτσα μας.

Θα κριθεί στο γήπεδο όπως όλοι. Απλά αποδεικνύεται ακόμα μια φορά πόσο σανό μοιράζουν οι ΑΡΔ του χοντρού.
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Ο Βαγγέλης, μεγάλος επιχείρηματιας, σε πολλούς και διάφορους τομείς. Ακόμα και από τον Ολυμπιακό, έβγαλε φράγκα και βγάζει. Έχει κάνει τέτοιο ξέπλυμα, που το πουκάμισο του μπήκε στην πλύση και πλέον δε μπορεί να το φορέσει. Και η κουτσή Μαρία τον πήρε χαμπάρι ειδικά πέρσι, φάνηκε πολύ έντονα και άσχημα αυτή η συνταγή πουλάω αγοράζω κάθε χρόνο. Αγοράζω με το κιλό, ότι μου βγει, το πουλάω σε καλή τιμή. Δε τον νοιάζει η ομάδα και ούτε θέλει να φτιάξει ομαδα, θέλει κάποια στάνταρ πράγματα όπως πρωταθλημα κύπελο και να βγαίνει Ευρώπη ομίλους να πέφτει το κασέρι από φιφα. Δε τον νοιάζει και ούτε θέλει να φτιάξει κορμό για να κάνει ομάδα δυνατή. Ακόμα μου χει κοστίσει, που είχαμε πεσει με Μάντσεστερ τσουλου στους 16, και πάει Γενάρη και πουλάει τον μητρογκολ που ήταν σε φόρμα 15 μύρια φουλαμ, και παίζαμε με τον ολιεταν κορυφη. Σαμαρης πουλημα 10 μύρια μπενφικα? Ρετσος 20 μύρια? Τσιμικας 15-20 μύρια? Ποντενσε?Μανώλας? Και πόσα άλλα ονόματα που δε μου έρχονται τώρα. Έχει κάνει πολλές και σπουδαίες πουλήσεις σε πολύ καλές τιμές,Όλα αυτά τα χρόνια,και όμως μια φορα, δε έφερε ένα καλό όνομα να ξηλωθει η τσέπη , δε μπορούσε να τα σκάσει να φέρει έναν παίκτη 15-20 μύρια? Ένα βαρβάτο εξτρεμ?που παίζει με μπιέλ φουρτούνη στα άκρα, Έκανε κινήσεις εντυπωσιακού με Μαρσέλο, χαμες που τους έκλεισε ελεύθερους. Μεγάλο πρεστίζ να λες ότι έχεις τέτοια ονοματα στο κλαμπ, αλλά δε ήρθαν για να παίξουν μπάλα, αλλά καθαρό μαρκετινγκ, να πουλήσει φανέλες και να έρθει κόσμος να τους δει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Θα κριθεί στο γήπεδο όπως όλοι. Απλά αποδεικνύεται ακόμα μια φορά πόσο σανό μοιράζουν οι ΑΡΔ του χοντρού.
Δεν ήταν σανό.
Ο χοντρός θα απαντήσει. Είμαι σχεδόν σίγουρος....

Ακόμα να μαντέψεις ποιος είναι ο υποψήφιος;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
Ο Βαγγέλης, μεγάλος επιχείρηματιας, σε πολλούς και διάφορους τομείς. Ακόμα και από τον Ολυμπιακό, έβγαλε φράγκα και βγάζει. Έχει κάνει τέτοιο ξέπλυμα, που το πουκάμισο του μπήκε στην πλύση και πλέον δε μπορεί να το φορέσει. Και η κουτσή Μαρία τον πήρε χαμπάρι ειδικά πέρσι, φάνηκε πολύ έντονα και άσχημα αυτή η συνταγή πουλάω αγοράζω κάθε χρόνο. Αγοράζω με το κιλό, ότι μου βγει, το πουλάω σε καλή τιμή. Δε τον νοιάζει η ομάδα και ούτε θέλει να φτιάξει ομαδα, θέλει κάποια στάνταρ πράγματα όπως πρωταθλημα κύπελο και να βγαίνει Ευρώπη ομίλους να πέφτει το κασέρι από φιφα. Δε τον νοιάζει και ούτε θέλει να φτιάξει κορμό για να κάνει ομάδα δυνατή. Ακόμα μου χει κοστίσει, που είχαμε πεσει με Μάντσεστερ τσουλου στους 16, και πάει Γενάρη και πουλάει τον μητρογκολ που ήταν σε φόρμα 15 μύρια φουλαμ, και παίζαμε με τον ολιεταν κορυφη. Σαμαρης πουλημα 10 μύρια μπενφικα? Ρετσος 20 μύρια? Τσιμικας 15-20 μύρια? Ποντενσε?Μανώλας? Και πόσα άλλα ονόματα που δε μου έρχονται τώρα. Έχει κάνει πολλές και σπουδαίες πουλήσεις σε πολύ καλές τιμές,Όλα αυτά τα χρόνια,και όμως μια φορα, δε έφερε ένα καλό όνομα να ξηλωθει η τσέπη , δε μπορούσε να τα σκάσει να φέρει έναν παίκτη 15-20 μύρια? Ένα βαρβάτο εξτρεμ?που παίζει με μπιέλ φουρτούνη στα άκρα, Έκανε κινήσεις εντυπωσιακού με Μαρσέλο, χαμες που τους έκλεισε ελεύθερους. Μεγάλο πρεστίζ να λες ότι έχεις τέτοια ονοματα στο κλαμπ, αλλά δε ήρθαν για να παίξουν μπάλα, αλλά καθαρό μαρκετινγκ, να πουλήσει φανέλες και να έρθει κόσμος να τους δει.
Εγώ πιστεύω ακόμα ότι θα κάνει κίνηση για ποντενσε τελευταία στιγμή. Είδατε τι έγινε τελευταία μέρα με την Νότινγχαμ;
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Εγώ πιστεύω ακόμα ότι θα κάνει κίνηση για ποντενσε τελευταία στιγμή. Είδατε τι έγινε τελευταία μέρα με την Νότινγχαμ;
Ναι θα φέρει κάνα όνομα έτσι γνωστο, να εντυπωσιασει πάλι, τώρα Σεπτέμβρη που είναι ακόμα ανοιχτές οι μεταγραφές για τους ελεύθερους παίκτες . Κλασική συνταγή να εντυπωσιασει για παλαμάκια τα πρόβατα και να αγοράζουν φανέλες.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
Ναι θα φέρει κάνα όνομα έτσι γνωστο, να εντυπωσιασει πάλι, τώρα Σεπτέμβρη που είναι ακόμα ανοιχτές οι μεταγραφές για τους ελεύθερους παίκτες . Κλασική συνταγή να εντυπωσιασει για παλαμάκια τα πρόβατα και να αγοράζουν φανέλες.
Και οι αρδ θα λένε ότι δεν θα μπορούσε να τον κλείσει τον παίκτη νωρίτερα γιατί εξέταζε στην αγορά προτάσεις από τα τοπ πρωταθλήματα
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Τον Μαρσέλο τον πήρε ελευθερο, οι πωλήσεις που έκανε στις φανελες, και γενικά τον κόσμο που τράβηξε στο γήπεδο για να τον δει, όχι μόνο έβγαλε το συμβόλαιο του αλλά οικονομησε καλά κιόλας. Και η μαγεία είναι ότι στο μέσο της σεζόν κούνησε και άσπρο μαντήλι. Ο ορισμός του μάρκετινγκ για μένα.
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Και οι αρδ θα λένε ότι δεν θα μπορούσε να τον κλείσει τον παίκτη νωρίτερα γιατί εξέταζε στην αγορά προτάσεις από τα τοπ πρωταθλήματα
Κάθε χρόνο τα ίδια, απλώς πέρσι τον κατάλαβαν και οι πέτρες. Και ανέβηκε και Αεκ, παο, και κάπου ζοριστικε ο Βαγγέλης, σου λέει τώρα Ωπα, τόσα χρόνια καλά έβαζα το πρόγραμμα στους 60 βαθμούς πλύση με μαλακτικό
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
Κάθε χρόνο τα ίδια, απλώς πέρσι τον κατάλαβαν και οι πέτρες. Και ανέβηκε και Αεκ, παο, και κάπου ζοριστικε ο Βαγγέλης, σου λέει τώρα Ωπα, τόσα χρόνια καλά έβαζα το πρόγραμμα στους 60 βαθμούς πλύση με μαλακτικό
Τουλάχιστον φέτος πήρε τεχνικό διευθυντή και προπονητή με αρχιδια. Δεν λέω ότι θα γαμησουμε φέτος, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μια κανονικότητα
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Τουλάχιστον φέτος πήρε τεχνικό διευθυντή και προπονητή με αρχιδια. Δεν λέω ότι θα γαμησουμε φέτος, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μια κανονικότητα
Ας ανεβάσουν μετοχές οι παίκτες, και θα δεις πως θα πουληθούν του χρόνου ή και Γενάρη μην σου πω. Δε θα φτιάξει κορμό ποτέ, δε τον νοιάζει. Πρωτάθλημα να πάρει και κύπελλο. Και ομίλους Ευρώπη να πέφτει χαρτζιλίκι από φιφα, τηλεοπτικά, εισιτήρια κτλ. Αγοράζει με το κιλό, Πουλαει ακριβά ότι του βγει. Εμπόριο και ξέπλυμα μαζι, 2 σε 1.Και δε αντιλέγω, καλά κάνει, εταιρείες είναι η κάθε ομάδα, αλλά το κάνει πολύ έντονα ο Βαγγέλης, δε βάζει καθόλου συναίσθημα για την ομάδα, ιστορία ή για τον κόσμο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom