Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.433
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.850
- Πόντοι
- 28.246
Ασχετο για οποιον δεν γνωριζει. Απο του χρονου οποιος βγει τσου λου. Η βγαινει οξω από τον ομιλο ή τον περναει ως πρωτος ή ως δευτερος. Τριτος και τεταρτος γυρνανε σπιτι τους.η μαλακια με το κονφερενς ειναι οτι ομαδες απο την ιδια χωρα κληρωνονται μονο στους 8-4-τελικο. Αρα και τριτοι να βγουμε εμεις και βαζελοαεκτζηδες (και να περασει και παοκ), δεν θα παιξουμε μεταξυ μας αν δεν κερδισουμε 2 νοκαουτ εκαστος...
Μεγιστη μαλακια![]()
Το europa απο την αλλη θα εχει 8 αγωνες η καθε ομαδα αντι για εξι στους ομιλους.

