Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 81 άτομα (0 μέλη και 81 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Επιθυμητή κλήρωση αύριο.

Βιγιαρεάλ
Μπράιτον
Τουλούζ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Στο μεταξύ μεζούρα και βαζελος στο 4 γκρουπ είναι :tooth:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Έχουν ξαναβρεθεί ποτέ οι 3 μεγάλοι να παίζουν σε ίδια ευρωπαϊκή διοργάνωση? :confused:
Σε φάση ομίλων εννοώ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Αυτα με το χρονο ειναι πουτσες μπλε....ο Εσε ποσο χρονο ειχε δηλαδη;Ο καλος παιχτης μπαινει μεσα και παιζει.....
Και ο.Μπιελ δεν πήγε καλά πέρυσι για έξι εκατομμύρια παίχτης. Φέτος σκίζει βαρδουλα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Στο μεταξύ μεζούρα και βαζελος στο 4 γκρουπ είναι :tooth:
Έπρεπε ο ένας απο τους δύο να είναι στο τρίτο και την θέση του να την έχει πάρει η Μαρσέιγ στο τέταρτο.

Φαντάσου τώρα να είχες

Λίβερπουλ
Φράιμπουργκ
Μαρσέιγ

:rockon:
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Και ο.Μπιελ δεν πήγε καλά πέρυσι για έξι εκατομμύρια παίχτης. Φέτος σκίζει βαρδουλα.
Mακαρι να συνεχίσει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Από που και ως που η Γκαραμπάγ στο 2ο γκρουπ δε μπορώ να καταλάβω
Τόσο καλά τα πάει έξω?
Έχει να κάνει με το κάθε χρόνο που είναι σταθερή και παίζει Ευρώπη και προχωραει
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Έπρεπε ο ένας απο τους δύο να είναι στο τρίτο και την θέση του να την έχει πάρει η Μαρσέιγ στο τέταρτο.

Φαντάσου τώρα να είχες

Λίβερπουλ
Φράιμπουργκ
Μαρσέιγ

:rockon:
:zfuck:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΦΟΡ χοντρέ!!!! Θελουμε 40 τελικες για να βαλουμε γκολ!!!

Ωραια μπαλίτσα κατα τ αλλα αν και ο αντιπαλος δεν προσφέρεται για συμπερασματα. Σιγα σιγα ρολαρουμε. Αν ο προεδρος κανει αυτο που πρεπει να κάνει θα κλάψουν μανούλες φέτος.
Ο αντίπαλος στο ελληνικό πρωταθλημα θα παλευε να σωθει
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.241
Πόντοι
46.423
Το μαντείο των Δελφών έβγαλε ...

Ρόμα
Μακάμπι
Τουλούζ

:confused: :confused: :confused:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.241
Πόντοι
46.423
Ο Μπιέλ ως δεύτερος επιθετικός μου άρεσε πολύ σήμερα.

Και ο Βρουσάι πολύ καλός.
 

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.439
Κριτικές
56
Like
26.293
Πόντοι
27.486
αντε να τυχει καμια καλη κληρωση κ να μαζεψουμε ποντακια για την ελλαδαρα!!!!
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
αν παει ο κορεατης στην αταλαντα , η μια ομαδα στον ομιλο ειναι αυτη.η αλλη ειναι η μακαμπι και η τριτη ειναι η σερβετ ή η αμπερντιν.
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
καλος ο ολυμπιακος αλλά οι σερβοι δεν θα επαιζαν ουτε στη γ΄εθνικη της ελλαδας.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
καλησπερα καλησπερα,για αλλη μια μερα με δακρυα συγκινησης διακοπτω τις θερινες μου αναπαυσεις καθως η ομαδαρα που θα ξεκωλιασει φετος τους κιτρινοπρασινους καρναβαλους εκπροσωπησε ανταξια τη χωρα μας και θα ηγηθει στον ομιλο που θα κληρωθει.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
καλησπερα καλησπερα,για αλλη μια μερα με δακρυα συγκινησης διακοπτω τις θερινες μου αναπαυσεις καθως η ομαδαρα που θα ξεκωλιασει φετος τους κιτρινοπρασινους καρναβαλους εκπροσωπησε ανταξια τη χωρα μας και θα ηγηθει στον ομιλο που θα κληρωθει.
HyQdNZQ.gif
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom