ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.777
- Like
- 57.721
- Πόντοι
- 12.756
Έχει μαν και σαπακια και λαγουςΤα σαπάκια της τελευταίας στιγμής
Έχει κι άλλο χώρο το ραφι?
Έχει μαν και σαπακια και λαγουςΤα σαπάκια της τελευταίας στιγμής
Έχει κι άλλο χώρο το ραφι?
Οι 2 που επειγουν (εξτρεμ+φορ) αν γινουν καλά είναι. Αν χρειαστούμε χαφ ή στοπερ οπως λεγεται , κοιτάμε και τους ελευθερους του Σεπτεμβρη , δεν καιγομαστε.
Μεχρι 15 Σεπτεμβρη ειναι οι μεταγραφες φετος νομιζω.....Προτελευταία μέρα μεταγραφώνε. Ο Αντόνιο ο Πορθητής τον έχει βγάλει όξω και γυρνάει την (ποδοσφαιρική) πιάτσα έτοιμος να διακορεύσει κώλους μανατζαραίων. Είμεθα έτοιμοι για τα δυο μεγάλα ΜΠΑΜ του καλοκαιριού που σε συνδυασμό με το διπλό το βράδυ απέναντι στην Τσιμπουκιτσκι και τις ψωλές που ρούφηξαν τα βαζελοχάνουμα , θα ολοκληρώσουν ένα ιδανικό τριήμερο σπέρματος και ηδονής.
![]()
Χεσε ψηλα κι αγναντευε. Στις 4 δηλωνουμε ευρωπαικη λιστα.Μεχρι 15 Σεπτεμβρη ειναι οι μεταγραφες φετος νομιζω.....
Θελει και παιχτη για την θεση του Μπουχαλακη. Εδω ο Μπουχα και περίσσευε, αυτος παει να φερει κι αλλον διαβαζουμε.Οι 2 που επειγουν (εξτρεμ+φορ) αν γινουν καλά είναι. Αν χρειαστούμε χαφ ή στοπερ οπως λεγεται , κοιτάμε και τους ελευθερους του Σεπτεμβρη , δεν καιγομαστε.
Ολα θα τα φτιακει ο Δον Κορδονε!!!Χεσε ψηλα κι αγναντευε. Στις 4 δηλωνουμε ευρωπαικη λιστα.
Τη προταση να του την κανω για box to box παιχτη ή οχι λες;Ολα θα τα φτιακει ο Δον Κορδονε!!!
Κανε την και μετα θα του στειλω εγω σκρινσοτ με οσα λες για αυτον εδω μεσα....Τη προταση να του την κανω για box to box παιχτη ή οχι λες;
Για στειλε το σκρηνΚανε την και μετα θα του στειλω εγω σκρινσοτ με οσα λες για αυτον εδω μεσα....
Για τον Ντεσποντοφ παντως ο Νικολακοπουλος το μεσημερι ειπε οτι ο Ολυμπιακος μιλησε με τους Βουλγαρους αλλα δεν μπορει να βγαλει ακρη γιατι συνεχως αλλαζουν τις απαιτησεις τους.Τι ειναι αυτος ο ντιντης ρε;Με αυτο το μαλλι θα παιξει στην Ολυμπιακαρα;Απορριπτεται....
Παλι ηλιαση επαθες στη χαρτοκουτα ρε αστεγε;Το αγόρι της Στέλλας είναι ο Αλέκος, γόνος πλούσιας οικογένειας, που αντιδρά έντονα σε αυτή τη σχέση. Η Στέλλα όμως αποφασίζει να θέσει τέρμα στη σχέση τους, πριν έρθει η φθορά αλλά και επειδή έχει ήδη εμφανιστεί ο Μίλτος, ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, που κέντρισε το ενδιαφέρον της.
Καλος, πολυ καλος! Και θα προσαρμοστεί και ευκολα. Αλλα πολλους δεν εχει μαζεψει παλι;Καλός ο Βούλγαρος
Εσείς πριν λίγο καιρό λέγατε δε κάνει μεταγραφές, τωρα πάλι πολλεςΚαλος, πολυ καλος! Και θα προσαρμοστεί και ευκολα. Αλλα πολλους δεν εχει μαζεψει παλι;
Μηπως τελικα αν δεν βγει μεχρι τελους των μεταγραφων, να αλλαξει ομαδα σταδιακα κατα την διαρκεια της χρονιας; Δεν ξερω γιατι φορτωνει τοσο πολυ παλι.
για παιχτε του ολυμπιακου δεν μιλαμε ρε μικρε λουστρακο?Παλι ηλιαση επαθες στη χαρτοκουτα ρε αστεγε;

Ειπαμε να κανει μεταγραφες. Οχι οποιος παιζει μπαλα να τον φερει. Απλα προσπαθω να μεταφρασω το φορτωμα.Εσείς πριν λίγο καιρό λέγατε δε κάνει μεταγραφές, τωρα πάλι πολλες
Καπελάκι θα κάνεις?Παω να ριξω κουρεματακι και μετα να απολαυσω την ΟΜΑΔΑΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΕΘ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΝ ΚΟΡΔΟΝΕ!!!![]()

Στρατιωτικο δασοκομαντο....Καπελάκι θα κάνεις?![]()