1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Πάντως, πέρα από την επανάληψη του πέναλτι που πάντα το θεωρώ λίγο μαλακία, ο τύπος είναι διαιτητάρα

Πες και για τον Κορδον τυπε....Δεν είναι προπονητής αυτός. Τέλος.
ΟΥΦ.

Γεννουν και τα κοκορια του Χοντρου τυπε....περασε προκριματικο γυρο χωρις αριστερο μπακ και 2 συνταξιουχους βασικους στην 11αδα μας.Αμα καταφερει να πεισει και εκεινον τον Ορτεγκα που παζαρευει 1 μηνα ισως να προλαβουμε στη ρεβανς να εχουμε αριστερο μπακ!!!Ετσι ονειρευομαστε τονΠανθρακικοΟλυμπιακο!!!!! Μεγάλε πρόεδρε βαζω κοκα κολα στην υγεια σου!
Περιμενουμε τωρα με την Τσουκαριτσκαπως τελος παντων να δουμε πως θα παιξει ο μαλακας στον παγκο. Που μου εκανε τον Ολυμπιακο οτι ο βαζελος περυσι. Δηλαδη, ξεκιναμε τον αγωνα με πρωτο στοχο να μην φαμε γκολ. Αντε να τον δω με την κωλοπετινιτσα πως θα παιξει.Ο Μαρτινεθ φταιει τυπε....επρεπε στη προετοιμασια να του εχει μαθει μπαλα.![]()
Είδαμε και εσάς το 5+0 έγινε πρόκριση βαρ 97 κτλ,Τρουμπακηδες σας πήγε το σκατο στην καλτσα![]()






Πέρασα πανάξια μια υπερομαδα ρε μουνηΕίδαμε και εσάς το 5+0 έγινε πρόκριση βαρ 97 κτλ,![]()
