Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (0 μέλη και 76 επισκέπτες)

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Πάντως, πέρα από την επανάληψη του πέναλτι που πάντα το θεωρώ λίγο μαλακία, ο τύπος είναι διαιτητάρα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΕ ΓΑΜΙΑ!!!!!!!
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Τυπάρας που χαϊδεύει τα βυζιά του και τρωει τα μούσια του στην εξέδρα όλα τα λεφτά
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Δεν είναι προπονητής αυτός. Τέλος.

ΟΥΦ.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ετσι ονειρευομαστε τον Πανθρακικο Ολυμπιακο!!!!! Μεγάλε πρόεδρε βαζω κοκα κολα στην υγεια σου!
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
και εκ του ασφαλους πλεον τι ειναι αυτοι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
πονεσαν τα ματακια μου,βεβαια και ο μπεν στιλερ ειναι καλος κωμικος.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Δηλαδη στον επομενο γυρο θα παιξουμε με μπακ Ανδρουτσο και Κινι;:new_shocked:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δεν είναι προπονητής αυτός. Τέλος.

ΟΥΦ.
Πες και για τον Κορδον τυπε....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Ετσι ονειρευομαστε τον Πανθρακικο Ολυμπιακο!!!!! Μεγάλε πρόεδρε βαζω κοκα κολα στην υγεια σου!
Γεννουν και τα κοκορια του Χοντρου τυπε....περασε προκριματικο γυρο χωρις αριστερο μπακ και 2 συνταξιουχους βασικους στην 11αδα μας.Αμα καταφερει να πεισει και εκεινον τον Ορτεγκα που παζαρευει 1 μηνα ισως να προλαβουμε στη ρεβανς να εχουμε αριστερο μπακ!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Ο Μαρτινεθ φταιει τυπε....επρεπε στη προετοιμασια να του εχει μαθει μπαλα.:confused:
Περιμενουμε τωρα με την Τσουκαριτσκαπως τελος παντων να δουμε πως θα παιξει ο μαλακας στον παγκο. Που μου εκανε τον Ολυμπιακο οτι ο βαζελος περυσι. Δηλαδη, ξεκιναμε τον αγωνα με πρωτο στοχο να μην φαμε γκολ. Αντε να τον δω με την κωλοπετινιτσα πως θα παιξει.

Και αμυντικό που ειπες οτι δεν εχεις βασκκο αμυντικο παλι ο Φρειρε μαζι με τον Ρετσο σε βγαλανε παλικαρι αποψε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom