Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Θα μου κλασει....θα σε δωσει στην κοσμοτε ο νιπλης για πολυ λιγα λεφτα
Θα μου κλασει....θα σε δωσει στην κοσμοτε ο νιπλης για πολυ λιγα λεφτα
Είσαι θεός
Ρε μαλάκα κολλάει κι όταν είναι κολλημένο...

το πιασε ο φίλος σου ο γαμιάς της τρελής!Κριμα αυτη η ομαδαρα του Χοντρου να μην περασει στην επομενη φαση...![]()
Μπα....το πιασε ο φίλος σου ο γαμιάς της τρελής!
Δηλαδή άμα τους είχαμε θα έβγαζε την ομάδα να παίξει μπάλα ο Μαρτίνεθ. Μάστα....Μα να μην αποδιδει μια ομαδα χωρις εξτρεμ,αριστερο μπακ και 2 συνταξιουχους;![]()
Ε τοτε ας κατεβαζουμε 11αδα με 11 τερματοφυλακες....ετσι και αλλιως ο Μαρτινεθ δεν θα τους εβγαζε μπροστα.Μαιστα....Δηλαδή άμα τους είχαμε θα έβγαζε την ομάδα να παίξει μπάλα ο Μαρτίνεθ. Μάστα....
το σκεφτομαι και εγω για ΧΘα το γυρίσει ο Ολυμπιακός. Θεωρώ πώς είναι καλή ευκαιρία να ποντάρει κάποιος στο Χ ή και στο 2 .. 6 και 32 πληρώνουν αντίστοιχα.. Μ ε τη Γκενκ παίζει, όχι με τη Σίτι
Και η Γκενκ με τον Ολυμπιακο παιζει οχι με τον Θρασυβουλο....Θα το γυρίσει ο Ολυμπιακός. Θεωρώ πώς είναι καλή ευκαιρία να ποντάρει κάποιος στο Χ ή και στο 2 .. 6 και 32 πληρώνουν αντίστοιχα.. Μ ε τη Γκενκ παίζει, όχι με τη Σίτι