Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.131
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.241
- Πόντοι
- 46.423
Προσωπικά από αυτά που είδα στο 1ον αγώνα το φοβάμαι πολύ το παιχνίδι.
Το 1 - 0 είναι σαν 0 - 0.
Είναι πολύ επικίνδυνη ομάδα που λειτουργεί με αυτοματισμούς.
Σίγουρα θα φάμε γκολ.
Το θέμα είναι πόσα γκολ θα φάμε ?
Αν όμως βάλουμε 2 γκόλ περνάμε αλλιώς τη βάψαμε.
Δύσκολα θα βάλουμε 2 γκολ διότι μεσοεπιθετικά είμαστε ακίνδυνοι.
Μακάρι να διαψευστώ.
Το 1 - 0 είναι σαν 0 - 0.
Είναι πολύ επικίνδυνη ομάδα που λειτουργεί με αυτοματισμούς.
Σίγουρα θα φάμε γκολ.
Το θέμα είναι πόσα γκολ θα φάμε ?
Αν όμως βάλουμε 2 γκόλ περνάμε αλλιώς τη βάψαμε.
Δύσκολα θα βάλουμε 2 γκολ διότι μεσοεπιθετικά είμαστε ακίνδυνοι.
Μακάρι να διαψευστώ.




