δεν διαφωνω, αλλα θα προτιμουσα οι ελληνες να ειναι νεοι απτην ακαδημια και οσοι πιασουν, παρα συνταξιουχοι.
Οσο κι αν δεν με χαλαει ο φορτουνης (τα λεφτα που μας δινουν ειναι αθλια, δεδομενου οτι ειναι κι αραβες), δεν μπορεις να βασιστεις πανω του. Οπως λεει κι ο μπακαλης πιο πανω, τραυματιζεται για πλακα, ποσο μαλλον σε μια απαιτητικη σεζον οπως η φετινη.
Ισως και για εμας αλλα και για τον ιδιο, να ειναι καλο το να παει στον Δωνη. Εκει και στο 50% να παιξει θα κανει τη διαφορα, και θα μεινει και με τα 2 του ποδια αθικτα για πανω απο 1 εξαμηνο, συν τον καλο μισθο.