Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.678
- Πόντοι
- 6.256
Ρε φυγε απο εδω μεσα ρε Μπαγκς Μπανι των φτωχων......θα ΓΑΜΗΘΕΙΣ
Ρε φυγε απο εδω μεσα ρε Μπαγκς Μπανι των φτωχων......θα ΓΑΜΗΘΕΙΣ
προσδιδω μια εσανς ποιοτητας εδω ρε μουνηΡε φυγε απο εδω μεσα ρε Μπαγκς Μπανι των φτωχων......
Μια εσανς κωλιλας προσδιδεις ρε αρκιντι.....προσδιδω μια εσανς ποιοτητας εδω ρε μουνη
Ελ Γκάζι και Ιντρίσι λέει, Ολλανδο-ΜΑΡΟΚΙΝΟΙ αριστεροί εξτρέμ κι οι 2.![]()
Ολυμπιακός μεταγραφές: Σε επαφές με Ελ Γκάζι και με ακόμα έναν αριστεροπόδαρο εξτρέμ οι ερυθρόλευκοι
Σε επαφές με τον Ελ Γκάζι και ακόμα έναν αριστεροπόδαρο εξτρέμ βρίσκεται ο Ολυμπιακός που θέλει να ενισχυθεί και στη συγκεκριμένη θέση.www.sport24.gr
Να τον κανεις τι ρε φιλε ακομα και αν γουσταρει!!!Εχεις Φορτουνη και Μπιελ σε αυτη τη θεση....παλι τα σκουπιδια της Νοτιγχαμ θα φορτωθουμε μπας και τον πουλησει ο Χοντρος;Α ρε βρωμοπαχυδερμο!Παρακαλετό μουνί , ξινό γαμήσι. Καλός παίκτης αλλά είναι δεδομένο οτι δε θέλει να παιξει στην Ελλάδα , έχει κάνει και δηλώσεις , με το ζόρι θα ρθει αν έρθει. Εγώ δε θα τον έφερνα. Οχι αλλους Ζαχοβιτς.
Να τον κανεις τι ρε φιλε ακομα και αν γουσταρει!!!Εχεις Φορτουνη και Μπιελ σε αυτη τη θεση....παλι τα σκουπιδια της Νοτιγχαμ θα φορτωθουμε μπας και τον πουλησει ο Χοντρος;Α ρε βρωμοπαχυδερμο!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και η απαντηση ερχεται αμεσως....
![]()
Ολυμπιακός: Πρόταση της Αλ Γουάχτα του Δώνη για Φορτούνη
Μεγάλη πρόταση έχει καταθέσει ο Αλ Γουάχτα του Γιώργου Δώνη για να αποκτήσει τον Κώστα Φορτούνη από τον Ολυμπιακό.www.fosonline.gr
Για Φορτουνη το ένα εκατομμύριο++ που γράφει το άρθρο δεν είναι λεφτά αυτά για να φύγειΝα τον κανεις τι ρε φιλε ακομα και αν γουσταρει!!!Εχεις Φορτουνη και Μπιελ σε αυτη τη θεση....παλι τα σκουπιδια της Νοτιγχαμ θα φορτωθουμε μπας και τον πουλησει ο Χοντρος;Α ρε βρωμοπαχυδερμο!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και η απαντηση ερχεται αμεσως....
![]()
Ολυμπιακός: Πρόταση της Αλ Γουάχτα του Δώνη για Φορτούνη
Μεγάλη πρόταση έχει καταθέσει ο Αλ Γουάχτα του Γιώργου Δώνη για να αποκτήσει τον Κώστα Φορτούνη από τον Ολυμπιακό.www.fosonline.gr
Ποιοτικός πολύ καλός παιχτης δε ξεχασε τη μπαλλα που ξέρει.Για Φορτουνη το ένα εκατομμύριο++ που γράφει το άρθρο δεν είναι λεφτά αυτά για να φύγει
Για Μπίελ πάει να ξεφορτωθεί είτε ως δανεικό είτε με πώληση.
Αλλά και οι Μαλαπερδες που μας έβαλε ο αδερφος Άντζελο και τα πανηγύρια για Σκαρπα πολύ πάει.
ο μαλακας ο μπιελας ξερει μπαλα αλλα εχει κατατησει μεθυστακας ο πουστης.Ποιοτικός πολύ καλός παιχτης δε ξεχασε τη μπαλλα που ξέρει.
Δεν εχει να κανει με το ποσο μπαλα ξερει. Και ο Μαρσελο ηξερε και ξερει μπαλα οσο δεκα Σπαρπα. Αλλα το θεμα ειναι τι ουσια εχει.Ποιοτικός πολύ καλός παιχτης δε ξεχασε τη μπαλλα που ξέρει.
Καλησπέρα φίλε Βάρο ,σε στηρίζω προχωρά!!ο μαλακας ο μπιελας ξερει μπαλα αλλα εχει κατατησει μεθυστακας ο πουστης.
Καλά ασε τι λένε τα παπαγαλακιαΔεν εχει να κανει με το ποσο μπαλα ξερει. Και ο Μαρσελο ηξερε και ξερει μπαλα οσο δεκα Σπαρπα. Αλλα το θεμα ειναι τι ουσια εχει.
Βεβαια... για να πω την αμαρτια μου, δεν με χαλαει ο συγκεκριμενος. Θα βοηθησει πιστευω, ειδικα στο δημιουργικο κομματι. Οχι ομως και βομβα! Ανεξαρτήτου προσφοράς βομβα ητανε ο Μαρσελο και ο Χαμες.
Το ζητημα ειναι πόσο θελει να παιξει για τον Ολυμπιακο! Γιατι περυσι ελεγε με θέλανε εκει αλλα εγω δεν ηθελα να παω σε αυτους.
Ναι ο πουστηςο μαλακας ο μπιελας ξερει μπαλα αλλα εχει κατατησει μεθυστακας ο πουστης.
Οκ τωρα τα γραφανε τα παπαγαλακια οτι δεν ηθελε να ερθει περυσι. Οκ ησύχασα τωρα αδερφε.Καλά ασε τι λένε τα παπαγαλακια
πιασε μια γαριδομακαροναδα για τον φιλο αθηναιο.Καλησπέρα φίλε Βάρο ,σε στηρίζω προχωρά!!

Με τσοφλια?πιασε μια γαριδομακαροναδα για τον φιλο αθηναιο.![]()
τα τσοφλια ειναι για να δωσουν γευση στα μακαρονια και τη σαλτσα αλλα ο αθηναιος τα τρωει ετσι τραγανα που ειναι.Με τσοφλια?