rsotos7
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 2.697
- Κριτικές
- 27
- Like
- 8.419
- Πόντοι
- 3.446
Το ίδιο θα λένε και οι οπαδοί της Νοτιγχαμ τώρα που θα επιστρέψει στη Championship.Ο Μαρινακης μας έχει γράψει στα αρχιδια του και ασχολείται μόνο με τον Ολυμπιακό θα λενεΟ εγκεφαλος του Τακη απο τα πολλα καπνογονα και τις διασεισεις απο τα ταμειακα ρολα που σκανε στη κεφαλα του στο πεταλο δεν μπορει να επεξεργαστει οτι το προβλημα δεν ειναι οτι χασαμε μια χρονια το πρωταθλημα ή οτι δεν ελεγχουμε την ΕΠΟ.....το προβλημα ειναι οτι ο Χοντρος τρεχει την ομαδα σαν μπακαλικο με τεφτερια και οτι αρπαξει ο κωλος μας.
Το προβλημα της ομαδας δεν ειναι ουτε οι προπονητες ουτε το ροστερ ουτε το παρασκηνιο....το προβλημα ειναι ο Χοντρος που εχει γραψει τον Ολυμπιακο στη καραπουτσακλαρα του και ασχολειται μονο με τη Νοτιγχαμ.Και αυτο δεν θα λυθει ουτε φετος ουτε σε 10 χρονια.
Ολα εχουν ενα τελος σε τελικη αναλυση....και ο Κοκκαλης στα τελειωματα του τα ιδια εκανε και στα ιδια χαλια μας ειχε καταντησει.
Ας περασει ο επομενος....



κανονικα ολον μεσα μαζι με το ποδηλατο!!!