Φιλαθλοι ολυμπιακοί διαβάζω την δικαιολογημένη αγανάκτηση και πίκρα σας για την όχι τόσο καλή πορεία της ομάδας σας φέτος και τους χαρακτηρισμούς "τσίρκο, δεν ενδιαφέρονται κλπκλπ," παρότι η ομάδα σας είναι ακόμα μέσα στο παιχνίδι της διεκδίκησης.. μέχρι και τον Τάκη κάποιοι τον είπαν ψευτοολυμπιακο ( γιατί? Θα είχε ενδιαφέρον μια ανάλυση επί του θέματος)
Η κορύφωση της διαμαρτυρίας ήρθε με το χθεσινό 2-2..
Για θυμηθείτε την περσινή ΑΕΚ τι κηδείες της έκανε ο ΟΦΗ , ο Άρης κλπκλπ, με ανατροπές και τι απαράδεκτη εικόνα ομάδας είχε..
Δε γίνεται να παίρνει ο Ολυμπιακός πρωτάθλημα κάθε χρόνο για ευνόητους λόγους.. κάποιοι έξωθεν κι άνωθεν βάζουν φρένο..
Παρόλα αυτά είστε σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση..