You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Πω ρε Φουρνιέ λαίλαπα.
Αυτό το βηματάκι με καπακωτό σουτ πολύ καύλα.
Μου θυμίζει τον εαυτό μου στην σχολική ομάδα.

Αυτό το βηματάκι με καπακωτό σουτ πολύ καύλα.
Μου θυμίζει τον εαυτό μου στην σχολική ομάδα.

Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
Είναι από την πάστα παικτών που όταν πάρουν μπρος δεν σταματάνε με τπτΠω ρε Φουρνιέ λαίλαπα.
Αυτό το βηματάκι με καπακωτό σουτ πολύ καύλα.
Μου θυμίζει τον εαυτό μου στην σχολική ομάδα.
![]()
Μα την Παναγία εύχομαι να τους γαμήσουν με 30άρα απόψε
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Δεν θέλουν καμμία λύπηση.Είναι από την πάστα παικτών που όταν πάρουν μπρος δεν σταματάνε με τπτ
Μα την Παναγία εύχομαι να τους γαμήσουν με 30άρα απόψε
Η πιο σιχαμένη ομάδα.
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
ΈτσιΔεν θέλουν καμμία λύπηση.
Η πιο σιχαμένη ομάδα.
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Δηλαδή ρε μλκ να βγάλει την ομάδα δεύτερη για να τηρηθεί το γούρι?Μπαρτζώκα, σιγουρέψε την τετράδα και βγάλε την ομάδα δεύτερη στην κανονική σεζόν.
Πρέπει να παρθεί η κούπα φέτος ρε πουστη μου.

Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.266
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.813
- Πόντοι
- 13.116
Καθε φορα που χανει η ομαδα του Φρανκο ειναι κερδος για τον αθλητισμο....Δεν θέλουν καμμία λύπηση.
Η πιο σιχαμένη ομάδα.
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Μαλακες μου γαμω την κούπα γαμω
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Ο Φουρνιέ είναι παίχτης ημέρας.
Αν βρεί το χέρι του την γάμησες.
Μετά πρέπει να φάει καμμιά φάπα να χαλάσει το μυαλό του....
Μόνο έτσι....
Οι φρανκιστές τον βγάζουν φωτό,τους έχει χύσει κωλάντερο.



Αν βρεί το χέρι του την γάμησες.
Μετά πρέπει να φάει καμμιά φάπα να χαλάσει το μυαλό του....
Μόνο έτσι....
Οι φρανκιστές τον βγάζουν φωτό,τους έχει χύσει κωλάντερο.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.572
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.034
- Πόντοι
- 28.246
Ναι.Δηλαδή ρε μλκ να βγάλει την ομάδα δεύτερη για να τηρηθεί το γούρι?
![]()
Δεν θέλω τον τίτλο της καλύτερης ομάδας αλλά τον τίτλο του τροπαιούχου.
Ετσι ακριβως... δειτε τι εγινε πριν λιγο στο παιχνιδι με τη Θελτα (συγγνωμη για το off topic)Καθε φορα που χανει η ομαδα του Φρανκο ειναι κερδος για τον αθλητισμο....
Δεν πήγαν καν στο VAR και στη επόμενη φάση σκόραρε η Ρεάλ
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Να δείτε και την άλλη όψη όμως.
Η Ρεάλ έχει 4/22 τρίποντα,τα πιο πολλά ελεύθερα....
Αυτή την ομάδα δεν την θες αντίπαλο σε σειρά αγώνων.
Πιστεύω θα ανακάμψει.
Η Ρεάλ έχει 4/22 τρίποντα,τα πιο πολλά ελεύθερα....
Αυτή την ομάδα δεν την θες αντίπαλο σε σειρά αγώνων.
Πιστεύω θα ανακάμψει.
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
Το πιο βρώμικο σωματείο μακράνΕτσι ακριβως... δειτε τι εγινε πριν λιγο στο παιχνιδι με τη Θελτα (συγγνωμη για το off topic)
Δεν πήγαν καν στο VAR και στη επόμενη φάση σκόραρε η Ρεάλ
Είναι γνωστές τακτικές των νταβάδων που έχει
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
αυτοι που φτιαξανε το τσουλου στο βολευ πρεπει να ειναι τερμα αυτιστικοι....μεγαλη νικη στο βολει!!μονος πρωτος στη κορυφη!!
θρυλος : 11 βαθμοι (3 νικες καθαρες και 2 ηττες στο ται μπρεικ)
μοντσα : 10 βαθμοι (4 νικες εκ των οποιων οι 2 στο ται μπρεικ και 1 ηττα)
ποιος ειναι 1ος???? η μοντσα επειδη εχει περισσοτερες νικες, παρολο που εχει λιγοτερους βαθμους!!!!!




μιλαμε για ξεφτυλικια!!!






εντωμεταξυ η 1η θεση σε παει κατευθειαν στους 8, ενω η 2η παιζεις εναν επιπλεον γυρο για να πας στους 8......






Τελευταία τροποποίηση:
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K